Gå til innhold

syklus


lilja

Anbefalte innlegg

jeg sluttet på ppiller i november og har etter det hatt enormt lange sykluser. gj.snt. to mnd... Har prøvd å følge med å sjekke når eggløsningen kommer, men dette er ikke så lett. er det noen som har opplevd det samme, og som har noen ideer om når man kan vente eggløsning i slike sykluser? (ja ja... vet at det nok er individuelt, men allikevel :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lilja! :P

Kjenner meg godt igjen i situasjonen din - har det akkurat slik jeg også....håper og håper hver gang mensen ikke kommer når jeg ville ha trodd den skulle kommen, men nei da...så dukker den opp til slutt, etter utrolig lenge. :sur:

Men for å si det sånn, så er det veldig vanlig å ha uregelmessige sykluser etter pillestopp. I verste tilfelle så kan det faktisk gå opp til et år før man i det hele tatt får mensen igjen...så det er kjipe greier for entusiastiske sjeler som så gjerne vil ha en liten spire i magen fortest mulig. :cry:

Jeg tror man bare på ta tiden til hjelp, prøve å ikke tenke så mye på akkurat det med å bli gravid. Kose seg med kjæresten, og selvfølgelig ha regelmessig sex. Da klaffer det nok fort får vi håpe!!!

Så får vi håpe det blir orden på både din og min syklus snart, og krysser fingrene for at vi har en fruktbar måned.:)

P.S når det gjelder å finne el, så må du nok enten ty til temp-måling eller el-tester for å finne ut når du har el, dersom du ikke har tydelig el-slim og el smerter slik at du finner den uten å ha behov for dette..

Lykke til!!!! :tommelsmil: Det blir spennende å høre hvordan det går med deg! :wink:

Klem fra sunnyGirl :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...