Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2013 #201 Del Skrevet 6. mai 2013 Enig. Tilbudet om hudpleieprogram blir for useriøst, når HC faktisk kan bomme i forhold til hudtype og hudtilstand siden hun ikke møter kunden ansikt til ansikt. Hvorfor ikke heller gå til hudpleier(e) eller evt. hudlege , for en analyse, der man er sikrere på resultatet. Med feil hudpleieprogram kan man gjøre vondt verre for huden, samtidig som man kan kaste vekk "tusenvis" av kroner på feil produkter. Forstår derfor ikke at HC tilbyr dette, eller at folk går på "reklamen" hennes om å kjøpe hudpleieprogram. Det samme gjelder også tilbudet hennes om MD Formulations pensling, der hun kjøper Md Formulations prepping solution - http://www.vivamondo...salon-size.html og MD Formulations Alpha/Beta Treatment Gel Step 2 - http://www.vivamondo...salon-size.html . Det kan ut fra linkene se ut som prisen ligger rundt 2500,- for disse to flaskene. Hun skriver at hun heller innholdet fra salongflaskene over i mindre flasker, regner med at det er ca. 30 ml kundene får. Dvs. blir da 8 sett av dette, som hun selger for 1500,- pr sett, dvs. 12000,-. God fortjeneste for å helle produkt over i mindre flasker, og sende det ut. Lurer på om noen har prøvd å legge igjen i kommentarfelt hos henne informasjon om at man får kjøpt lignende pensling hos andre, f.eks. http://www.skinlabor...c-acid-35-peel/ for ca. 200,- inkl. porto eller hos http://www.skinbeaut...-Skin-Peel.html for ca. 75,- inkl. porto. Jeg sitter igjen med inntrykk av en useriøs hudpleierblogg som er ute etter å tjene lettvinte penger på "dumme" lesere som ikke vet bedre. Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa Vel, som jeg skrev i mitt første innlegg i den her tråd. Jeg har visst om at den her HC har vært en skit lenge og det du skriver her forsterker min mening om henne. Jeg synes opplegget hennes vitner om dårlig moral, jeg mener hun utnytter leserne sine for penger. For meg nytter det ikke å si "ja, men jeg gjør det fordi leserne mine ber meg om det". Hadde hun hatt respekt for sine lesere, sin bransje og seg selv, ville hun sagt at nei, hun vil ikke lage hudpleieprogram fordi: 1.man må se huden for å kunne gjøre det skikkelig og at hun bare kan gjøre en halvgod vurdering når hun ikke har mer å gå etter enn hva kunden sier 2.man får det gratis i de fleste salonger og parfymerier (mange parfymerier velger nå å helst ansette hudterapeuter) 3. At man kan analysere huden sin like bra på egenhånd sammenliknet med hva hun kan fra over Atlanteren, ved å lese sidene hvor hun skriver generelt om hudtyper og hudtilstander og ta det derfra http://www.hildechri...om/hudpleietips Godt poeng. Hun gjør ikke ære på sitt fag. Enda en gang er jeg enig med deg Professor Orm. Glemmer ikke da hun unnlot å svare på direkte spørsmål vedr. om hun tjente penger på linkene under tilbakemelding av produkt - http://forum.kvinneg...00#entry8380232 . Hun tenkte vel at hvis folk skjønte at hun fikk en viss prosent hvis folk kjøpte anbefalte produkt via affilatelinkene, så kunne det gå utover ryktet hennes/seriøsiteten, og derfor innrømte hun ikke det. For de som ikke er klar over det, så tjener HC penger på omtaler av produkt, hvis leserne velger å kjøpe via affilatelinker hun legger ut i eller under omtalen. Det jeg lurer på er om hun legger ved affilatelinker på hudpleieprogrammene hun sender ut? Kanskje noen som har kjøpt programmet kan svare på det? Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa Vel, sleipt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #202 Del Skrevet 6. mai 2013 Må bare tilføye vedr. affilatelinker: Norske bloggere skal merke innlegg med affilatelinker som reklame, jfr. http://www.forbrukerombudet.no/2011/04/vil-ha-slutt-paa-skjult-reklame-paa-blogger - " Er en produktomtale på en blogg bare en personlig anbefaling fra bloggeren, eller tjener bloggeren penger på omtalen? Det har bloggleserne krav på å få vite. Forbrukerombudet vil ha slutt på skjult reklame på blogger, og lanserer nå en veiledning om bloggreklame. Mange bloggere oppgir ikke til leserne at de tjener penger på produktomtale og lenking. Slik skjult markedsføring er ulovlig.". Siden HC bor i USA kan hun unngå dette, men derfor er det viktig at leserne faktisk er klar over at i produktanbefalingene til HC regnes som skjult reklame. Selv sluttet jeg å lese bloggen, da jeg ble klar over det. Håper som sagt at hun ikke gjør dette også i hudpleieprogrammene sine... Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 6. mai 2013 #203 Del Skrevet 6. mai 2013 Må bare tilføye vedr. affilatelinker: Norske bloggere skal merke innlegg med affilatelinker som reklame, jfr. http://www.forbruker...ame-paa-blogger - " Er en produktomtale på en blogg bare en personlig anbefaling fra bloggeren, eller tjener bloggeren penger på omtalen? Det har bloggleserne krav på å få vite. Forbrukerombudet vil ha slutt på skjult reklame på blogger, og lanserer nå en veiledning om bloggreklame. Mange bloggere oppgir ikke til leserne at de tjener penger på produktomtale og lenking. Slik skjult markedsføring er ulovlig.". Siden HC bor i USA kan hun unngå dette, men derfor er det viktig at leserne faktisk er klar over at i produktanbefalingene til HC regnes som skjult reklame. Selv sluttet jeg å lese bloggen, da jeg ble klar over det. Håper som sagt at hun ikke gjør dette også i hudpleieprogrammene sine... Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa Nå oppgir jo HC på bloggens FAQ-side at affiliate-programmer utgjør endel av inntekten fra bloggen. Jeg vet selvsagt ikke om det dreier seg om affiliate links fra enkeltinnlegg eller alle bannerne hun har på siden sin. Når det gjelder produktomtale som skjult reklame, vil ikke dette også være tilfelle med andre bloggere som skriver denne typen omtaler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #204 Del Skrevet 6. mai 2013 Nå oppgir jo HC på bloggens FAQ-side at affiliate-programmer utgjør endel av inntekten fra bloggen. Jeg vet selvsagt ikke om det dreier seg om affiliate links fra enkeltinnlegg eller alle bannerne hun har på siden sin. Når det gjelder produktomtale som skjult reklame, vil ikke dette også være tilfelle med andre bloggere som skriver denne typen omtaler? Affilatelinker er de som bl.a. har "awin.." i url-en. Du finner de f.eks. der det er linket til Feelunique. HC kan som tidligere nevnt unnlate å merke innlegg med affilatelinker som reklame, da hun bor i USA. Nå har hun norske lesere, og som leser blir man "rammet" av at hun ikke følger norsk lov. Hvis hun ønsker å bli oppfattet som seriøs og troverdig, burde hun merke innlegg som innholder skjult reklame. Så lenge hun ikke gjør det har jeg valgt av prinsipp å holde meg borte fra bloggen, da jeg mener måten bloggen er drevet på blir feil i forhold til bl.a. unge lettpåvirkelige lesere. Markedsføringsloven gjelder for alle norske blogger. Fra http://www.forbrukerombudet.no/2011/04/hvilke-formuleringer-gir-tydelig-nok-informasjon-om-at-dette-er-reklame "Det er ikke krav om spesielle formuleringer, det viktigste er at du bruker tydelige formuleringer i et språk som leserne av bloggen forstår. Dersom hele blogginnlegget er reklame for et produkt kan det enklest gjøre ved å merke blogginnlegget ”Annonse”, ”Reklame” eller liknende. Dersom omtalen er mer innblandet i resten av blogginnlegget kan du skrive: “Jeg er betalt av (selskap X) for å omtale produktet…“, “Jeg har fått tilsendt dette produktet fra…”, og lignende tydelige formuleringer. Eksempler på formuleringer som ikke vil være tydelige nok er: ”Innlegget er skrevet i samarbeid med (selskap x)”, eller ”Produktene er sponset av (selskap x), “Produktene er sponset av selskap x, men jeg får ikke penger for å skrive om det, mine meninger er ikke til salgs.” Det er viktig at du er tydelig på dette hver eneste gang du skriver et blogginnlegg som er, eller inneholder, reklame for et produkt eller en tjeneste. Det vil ikke være nok å opplyse generelt om dette i et enkelt innlegg som også vil gjelde for fremtidige blogginnlegg, eller ved å skrive noe nederst på nettsiden. Dette vil ikke gi tydelig nok informasjon til lesere som kanskje kun leser enkeltinnlegg på bloggen, og som ikke leser alt innholdet.". Fra http://www.forbrukerombudet.no/2011/04/forbudet-mot-skjult-reklame "Som bloggleser har man rett til å vite hvorfor bloggeren anbefaler et produkt eller en tjeneste. Derfor skal du alltid på en tydelig måte gi leseren informasjon dersom du har fått tilsendt et produkt du omtaler, om du får betalt for å skrive om det, eller på andre måter får en fordel av å spre informasjon om produktet.". Fra http://www.forbrukerombudet.no/2011/04/vaer-varsom-overfor-barn-og-unge "Forbudet mot skjult reklame er særlig viktig når det gjelder barn og unge. Denne gruppen har vanskeligere for å skjønne hva som er reklame og å skille dette fra andre deler av bloggen. Det vil si at dersom bloggen din har lesere under 18 år, må du være ekstra nøye med å informere tydelig, og i et språk som barn kan forstå, om at innlegget er, eller inneholder, reklame. Det skal være åpenbart for de under 18 år at det er reklame i blogginnlegget, jfr. markedsføringsloven § 19 første ledd.". Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #205 Del Skrevet 6. mai 2013 Vedr. at det er opplyst i FAQ'en: Svaret forsvant litt i det lange innlegget. Beklager. Fra http://www.forbrukerombudet.no/2011/04/hvilke-formuleringer-gir-tydelig-nok-informasjon-om-at-dette-er-reklame "Det er viktig at du er tydelig på dette hver eneste gang du skriver et blogginnlegg som er, eller inneholder, reklame for et produkt eller en tjeneste. Det vil ikke være nok å opplyse generelt om dette i et enkelt innlegg som også vil gjelde for fremtidige blogginnlegg, eller ved å skrive noe nederst på nettsiden. Dette vil ikke gi tydelig nok informasjon til lesere som kanskje kun leser enkeltinnlegg på bloggen, og som ikke leser alt innholdet." For at det ikke skal være noe tvil, viser forbrukerombudet til at markedsføringsloven også gjelder når bloggere skriver om et produkt, legger ved link, og deretter får betalt for at leserne klikker på linken og/eller kjøper produktet, jfr. http://www.forbrukerombudet.no/2011/04/naar-gjelder-markedsfoeringsloven . Håper at HC kan vise sine norske lesere såpass respekt at hun velger å følge markedsføringsloven (vedr. merke skjult reklame). Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2013 #206 Del Skrevet 6. mai 2013 Jeg har begynt å digge denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2013 #207 Del Skrevet 6. mai 2013 Men det er ingen som klager på elkjøp eller vero moda som begynner å dra inn privatlivet og utseendet til de som jobber der slik de som er ute etter HC gjør. Det er ikke rart at HC og andre da tar det personlig. Anonym poster: 5833aee9c4b99d203292278c64b836b8 Hva forventer du egentlig? Når en har opprettet en blogg, en personlig blogg, så vil en få reaksjoner\tilbakemeldinger som angår en som privatperson. Og til deg som skriver "men det er ingen som klager på elkjøp eller vero moda som begynner å dra inn privatlivet og utseendet til de som jobber der slik de som er ute etter HC gjør. Det er ikke rart at HC og andre da tar det personlig" - selvfølgelig er det ingen som drar inn utseendet og privatlivet til "vero moda" og "elkjøp", hvis du er klar over det så er ikke "vero moda" og "elkjøpt" personer, det er heller ikke personlig blogger, så det sammenlignene er ingenting annet enn dumt. Anonym poster: b20ad155f1ad69ab2ca6218b964a873d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 6. mai 2013 #208 Del Skrevet 6. mai 2013 Vedr. at det er opplyst i FAQ'en: Svaret forsvant litt i det lange innlegget. Beklager. Fra http://www.forbruker...ette-er-reklame "Det er viktig at du er tydelig på dette hver eneste gang du skriver et blogginnlegg som er, eller inneholder, reklame for et produkt eller en tjeneste. Det vil ikke være nok å opplyse generelt om dette i et enkelt innlegg som også vil gjelde for fremtidige blogginnlegg, eller ved å skrive noe nederst på nettsiden. Dette vil ikke gi tydelig nok informasjon til lesere som kanskje kun leser enkeltinnlegg på bloggen, og som ikke leser alt innholdet." For at det ikke skal være noe tvil, viser forbrukerombudet til at markedsføringsloven også gjelder når bloggere skriver om et produkt, legger ved link, og deretter får betalt for at leserne klikker på linken og/eller kjøper produktet, jfr. http://www.forbruker...dsfoeringsloven . Håper at HC kan vise sine norske lesere såpass respekt at hun velger å følge markedsføringsloven (vedr. merke skjult reklame). Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa Takk for utfyllende svar Setter pris på at du er konstruktiv og faktisk viser til gjeldende lovverk på området. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Christina Skrevet 7. mai 2013 #209 Del Skrevet 7. mai 2013 Ser vi fremdeles er uenige: Du tilpasser produkter etter hudtype og hudtilstand, dvs ikke nødvendigvis tilpasset kundens riktige hudtype og hudtilstand, siden du ikke møter dem "ansikt til ansikt". Det blir derfor feil å hevde så skråsikkert at produktene er tilpasset kunden. Jeg hadde aldri bestilt hudpleieprogram hos deg, og kjøpt dyre produkter for flere tusen kroner, selv om jeg fikk hudpleieprogrammet nesten gratis. Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa Da er det bare for deg å ikke bestille hudpleieprogram fra meg, det er ingen som tvinger det på deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #210 Del Skrevet 7. mai 2013 Da er det bare for deg å ikke bestille hudpleieprogram fra meg, det er ingen som tvinger det på deg. Nei, som sagt jeg ville ikke bestilt det om det så og si var gratis. Og forhåpentligvis får andre også opp øynene etter hvert. Kanskje du kan svare på om du bruker affilatelinker i hudpleieprogrammet? Ser du i alle fall var flittig å legge ut "awin-linker" her på forumet, den gangen du var aktiv - http://forum.kvinneguiden.no/sok/?query=awin&f=31 (kan være KG sletter affilatelinkene dine nå, for det bryter regelverket her inne - http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=boardrules . Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2013 #211 Del Skrevet 7. mai 2013 Da er det bare for deg å ikke bestille hudpleieprogram fra meg, det er ingen som tvinger det på deg. He, he. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 7. mai 2013 #212 Del Skrevet 7. mai 2013 Vel, som jeg skrev i mitt første innlegg i den her tråd. Jeg har visst om at den her HC har vært en skit lenge og det du skriver her forsterker min mening om henne. Herregud da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #213 Del Skrevet 7. mai 2013 Tjener hun virkelig penger på å anbefale produkter? Jeg trodde oppriktig at hun bare tjente penger på hudpleieprogram og salg av pensling. Fy søren så sleipt. Jeg skal ALDRI åpne en link før hun skriver at det er sponset og you name it. Der mistet hun min stjerne i boka. Anonym poster: 069a2dac19833255babef2c7e28cbbd7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. mai 2013 #214 Del Skrevet 7. mai 2013 Herregud da... Du er unnskyldt. Tjener hun virkelig penger på å anbefale produkter? Jeg trodde oppriktig at hun bare tjente penger på hudpleieprogram og salg av pensling. Fy søren så sleipt. Jeg skal ALDRI åpne en link før hun skriver at det er sponset og you name it. Der mistet hun min stjerne i boka. Anonym poster: 069a2dac19833255babef2c7e28cbbd7 Vel.. Velkommen etter. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 7. mai 2013 #215 Del Skrevet 7. mai 2013 Tjener hun virkelig penger på å anbefale produkter? Jeg trodde oppriktig at hun bare tjente penger på hudpleieprogram og salg av pensling. Fy søren så sleipt. Jeg skal ALDRI åpne en link før hun skriver at det er sponset og you name it. Der mistet hun min stjerne i boka. Anonym poster: 069a2dac19833255babef2c7e28cbbd7 Selvfølgelig tjener hun penger på det, bloggen hennes er en jobb for henne. Hva slags utopia lever folk i som tror at de største bloggerne jobber gratis? Nå er hun ærlig i meningene sine, det er svært få produkter som får fem stjerner i boka, og som dere kanskje ser så er omtrent alle toppbloggerne i samarbeid med enkelte nettbutikker. Men det er svært få som er like kritiske i omtalen av produktene som HC som faktisk legger frem produktet og sier om det er bra eller dårlig. Fotballfrue, livingdoll, sophie elise og diverse andre bloggere legger ofte frem ting slik: "tihi, og her bruker jeg min blush fra makestyle. Bruk koden LOVE10 for 20% rabatt." Også siterer de hvordan produktet fungerer direkte fra reklamelinken. Man lærer seg lett å se skjult reklame bare man har lest noen blogger i noen år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #216 Del Skrevet 7. mai 2013 Du er unnskyldt. Vel.. Velkommen etter. Takk for det. Selvfølgelig tjener hun penger på det, bloggen hennes er en jobb for henne. Hva slags utopia lever folk i som tror at de største bloggerne jobber gratis? Nå er hun ærlig i meningene sine, det er svært få produkter som får fem stjerner i boka, og som dere kanskje ser så er omtrent alle toppbloggerne i samarbeid med enkelte nettbutikker. Men det er svært få som er like kritiske i omtalen av produktene som HC som faktisk legger frem produktet og sier om det er bra eller dårlig. Fotballfrue, livingdoll, sophie elise og diverse andre bloggere legger ofte frem ting slik: "tihi, og her bruker jeg min blush fra makestyle. Bruk koden LOVE10 for 20% rabatt." Også siterer de hvordan produktet fungerer direkte fra reklamelinken. Man lærer seg lett å se skjult reklame bare man har lest noen blogger i noen år... Som sagt så trodde jeg hun bare tjente på hudprogram og pensling. Hun kan jo tjene ganske greit med de prisene. I tillegg trodde/visste jeg at alle bloggere MÅ markere når det er sponset, annonse osv. Tenkte ikke på at det var annerledes fordi hun driver en utenlandsk blogg.. Fader så mye cash jeg uviten har gitt til hun da. Jeg er egentlig veldig takknemlig for HC sin blogg. Den har hjulpet meg mye. Jeg vet at jeg hadde bestilt om hun bare hadde skrevet at hun fikk betalt for det. Nå synes jeg måten hun driver bloggen sin er meget sleip. Anonym poster: 069a2dac19833255babef2c7e28cbbd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #217 Del Skrevet 7. mai 2013 Selvfølgelig tjener hun penger på det, bloggen hennes er en jobb for henne. Hva slags utopia lever folk i som tror at de største bloggerne jobber gratis? Nå er hun ærlig i meningene sine, det er svært få produkter som får fem stjerner i boka, og som dere kanskje ser så er omtrent alle toppbloggerne i samarbeid med enkelte nettbutikker. Men det er svært få som er like kritiske i omtalen av produktene som HC som faktisk legger frem produktet og sier om det er bra eller dårlig. Fotballfrue, livingdoll, sophie elise og diverse andre bloggere legger ofte frem ting slik: "tihi, og her bruker jeg min blush fra makestyle. Bruk koden LOVE10 for 20% rabatt." Også siterer de hvordan produktet fungerer direkte fra reklamelinken. Man lærer seg lett å se skjult reklame bare man har lest noen blogger i noen år... Du har misforstått for det handler ikke om - at HC tjener penger, eller at man ikke har forstått at bloggen er levebrødet hennes - å være ærlig i forhold til meningene sine. - hva andre bloggere gjør. Det handler om å opptre på en redelig måte ovenfor norske lesere. Dvs. det er en god grunn til at bloggere skal merke innlegg med affilatelinker som reklame. For å spørre deg tilbake: Hvorfor tror du at HC har så stor motstand mot å gjøre det, hvis det ikke har noen betydning? Dette har vært tema flere ganger her på KG. Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #218 Del Skrevet 7. mai 2013 Fader så mye cash jeg uviten har gitt til hun da. Jeg er egentlig veldig takknemlig for HC sin blogg. Den har hjulpet meg mye. Jeg vet at jeg hadde bestilt om hun bare hadde skrevet at hun fikk betalt for det. Nå synes jeg måten hun driver bloggen sin er meget sleip. Anonym poster: 069a2dac19833255babef2c7e28cbbd7 Kjenner godt igjen følelsen du har nå. Var akkurat slik jeg tenkte den gangen jeg oppdaget det. Forstår ikke hvorfor hun ikke kan følge norsk lov av respekt for sine norske lesere (som tidligere skrevet det er en grunn for at loven er der). Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #219 Del Skrevet 7. mai 2013 Selvfølgelig tjener hun penger på det, bloggen hennes er en jobb for henne. Hva slags utopia lever folk i som tror at de største bloggerne jobber gratis? Nå er hun ærlig i meningene sine... Bare for å presisere: HC gjør ikke noe ulovlig, siden hun blogger fra USA. Jeg skulle imidlertid likt å visst om hun bruker affilatelinker i hudpleieprogrammene sine. Er det noen som kan svare på det? I tilfelle er det veldig useriøst å putte skjult reklame inn i en tjeneste som folk har betalt for. Hvordan kan man da vite om man har fått anbefalt det beste? Eksempelvis hvis HC tjener mer på å linke til Feelunique enn Cheapsmells, så kan man fort mistenke at programmet er utarbeidet i forhold til tilgjengelige produkt fra Feelunique. Dette var bare et eksempel, det kan være andre forhold som gjør at dette ikke er uproblematisk. Anonym poster: ce97b52c64d94b4960e82275edbca6fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #220 Del Skrevet 7. mai 2013 Tjener hun virkelig penger på å anbefale produkter? Jeg trodde oppriktig at hun bare tjente penger på hudpleieprogram og salg av pensling. Fy søren så sleipt. Jeg skal ALDRI åpne en link før hun skriver at det er sponset og you name it. Der mistet hun min stjerne i boka. Anonym poster: 069a2dac19833255babef2c7e28cbbd7 Ja, de aller, aller fleste bloggere tjener penger på å omtale produkter, intet nytt under solen - men den siste tiden har de måttet informere at innlegget er annonse (ikke alle som gjør det likevel). Anonym poster: b20ad155f1ad69ab2ca6218b964a873d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg