AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #21 Del Skrevet 9. februar 2013 Her er programmet, så kan de som vurderer dette spare seg noen slanter: Decléor Cleansing Milk + Tonifying Lotion/Matis Delicate Cleansing Cream & Toner MD Formulations Continuous Renewal Serum Matis Delicate Moisturising Cream. Decléor Essential Night Balm MD Formulations Face & Body Scrub. MD Formulations Vit-a-plus Clearing Complex Masque. Decléor Hydra Floral Mask. MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream. Anonym poster: f6324d8d9bdb20d80f3a0eeba3a95ef7 Med andre ord, cirka èn hundrelapp for hver linje... Anonym poster: 86eaa953d61c9052ad05b8b4cc6f4dff 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #22 Del Skrevet 9. februar 2013 Her er programmet, så kan de som vurderer dette spare seg noen slanter: Decléor Cleansing Milk + Tonifying Lotion/Matis Delicate Cleansing Cream & Toner MD Formulations Continuous Renewal Serum Matis Delicate Moisturising Cream. Decléor Essential Night Balm MD Formulations Face & Body Scrub. MD Formulations Vit-a-plus Clearing Complex Masque. Decléor Hydra Floral Mask. MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream. Anonym poster: f6324d8d9bdb20d80f3a0eeba3a95ef7 Jeg kunne anbefalte deg samme program for fuktfattig, acne prone hud helt gratis. Anonym poster: 64b4ce75455874aaf930ee5a765f6655 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. februar 2013 #23 Del Skrevet 9. februar 2013 Her er programmet, så kan de som vurderer dette spare seg noen slanter: Decléor Cleansing Milk + Tonifying Lotion/Matis Delicate Cleansing Cream & Toner MD Formulations Continuous Renewal Serum Matis Delicate Moisturising Cream. Decléor Essential Night Balm MD Formulations Face & Body Scrub. MD Formulations Vit-a-plus Clearing Complex Masque. Decléor Hydra Floral Mask. MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream. Anonym poster: f6324d8d9bdb20d80f3a0eeba3a95ef7 Det er jo alle de produktene hudpleie entusiaster her på KG anbefaler. Bare MD og Decleor som duger liksom, de kunne heller lest underforumet her og spart 800 kr. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #24 Del Skrevet 9. februar 2013 Her er programmet, så kan de som vurderer dette spare seg noen slanter: Decléor Cleansing Milk + Tonifying Lotion/Matis Delicate Cleansing Cream & Toner MD Formulations Continuous Renewal Serum Matis Delicate Moisturising Cream. Decléor Essential Night Balm MD Formulations Face & Body Scrub. MD Formulations Vit-a-plus Clearing Complex Masque. Decléor Hydra Floral Mask. MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream. Anonym poster: f6324d8d9bdb20d80f3a0eeba3a95ef7 Ok, litt av et program? Alt dette står faktisk på kg etterhvert, har ikke sett èn eneste tråd omtrent hvor decleor og md ikke anbefales. Jeg er sikker på at hadde du lagt ut spørsmålene dine her på kvinneguiden så hadde mange forskjellige gitt deg så mange forslag og erfaringer at du kunne skrudd det sammen selv. Anonym poster: 5d6d36d1f77d54e6a3042e0baf76daa1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 9. februar 2013 #25 Del Skrevet 9. februar 2013 Her er programmet, så kan de som vurderer dette spare seg noen slanter: Decléor Cleansing Milk + Tonifying Lotion/Matis Delicate Cleansing Cream & Toner MD Formulations Continuous Renewal Serum Matis Delicate Moisturising Cream. Decléor Essential Night Balm MD Formulations Face & Body Scrub. MD Formulations Vit-a-plus Clearing Complex Masque. Decléor Hydra Floral Mask. MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream. Anonym poster: f6324d8d9bdb20d80f3a0eeba3a95ef7 Dette kommer du jo frem til gjennom å lese bloggen hennes og spørre her på forumet. Hun anbefaler deg kort og godt bare favorittene hennes i hver kategori med hensyn til hudtype. Fatter ikke hvorfor folk betaler for ting uten å tenke seg om, for så å klage etterpå. Dama bor i USA, hun tvinger det ikke på deg, og du kunne godt ha dratt til en salong og spurt noen som virkelig kan se og kjenne på huden din. Gjort er gjort, kjøpt er kjøpt, og du har dessverre ingenting du skulle ha sagt. Om du sliter med enormt vanskelig hud og har prøvd omtrent alt - så gå til hudlege. Jeg vet at hudpleiere stresser veldig at "en god hudpleieserie løser alt", men det er bullshit. Jeg brukte og bruker den dag i dag rette produkter for min hud, men det var kun en seksmåneders pillekur som til slutt fikk bukt med problemet mitt. Og når det gjelder produktene du fikk anbefalt så er de svært gode, enkelte av de er faste hos meg, men ikke kjøp alt på en gang (!). Det blir dyrt, og selv om en hudpleier anbefaler deg disse så trenger ikke det bety at alt er godt som gull på huden din. Decleor og MD er dessverre merker folk av og til ikke liker (spesielt MD som er et behandlende merke som fornyer og så smått sliper ned huden), så prøv deg frem med noen produkter før du kjøper hele serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 9. februar 2013 #26 Del Skrevet 9. februar 2013 Ja. Er enig i henne over her. Er ens egen skyld om man ikke gidder å gjøre research. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #27 Del Skrevet 9. februar 2013 Skjønner godt dere føler dere lurt. Analyse hos hudpleier er gratis! Og man er ikke forpliktet til å kjøpe noe, så man kan dra rett hjem å bestille produkter på nettet. Drar du ned til hudpleier ser de huden din, bruker forstyrrelser glass og til og med scanner de huden din så man ser tilstanden under overflaten. Ikke verdt å bruke 800kr for å få noen forhåndsskrevne wordsider, alt det som sto der er jeg helt sikker på at man kan Google seg fram til. Alle merker har mye informasjon om produktene sine, og tusenvis av bloggere legger slikt ut på bloggen sin gratis. Anonym poster: a61cbec97958b529d200abc586f0aa97 Hvorfor føle seg lurt når de visste at de betalte for råd fra en som ikke kan se og kjenne på huden? Anonym poster: 5833aee9c4b99d203292278c64b836b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #28 Del Skrevet 9. februar 2013 Skjønner godt dere føler dere lurt. Analyse hos hudpleier er gratis! Og man er ikke forpliktet til å kjøpe noe, så man kan dra rett hjem å bestille produkter på nettet. Drar du ned til hudpleier ser de huden din, bruker forstyrrelser glass og til og med scanner de huden din så man ser tilstanden under overflaten. Ikke verdt å bruke 800kr for å få noen forhåndsskrevne wordsider, alt det som sto der er jeg helt sikker på at man kan Google seg fram til. Alle merker har mye informasjon om produktene sine, og tusenvis av bloggere legger slikt ut på bloggen sin gratis. Anonym poster: a61cbec97958b529d200abc586f0aa97 Jeg lurer fremdeles på hva dere forventer? Det er jo opplyst om på forhånd at man får anbefalt produkter til den hudtypen av en person som bor i et annet land som ikke kan undersøke huden. Det er opplyst om at det ikke er noen garantier for at det vil løse hudproblemene. Det er det jo heller ikke når man går til en hudpleier i salong for det er alltid en sjangse for at det er et annet underliggende problem som skaper hudproblemene. Jeg synes det er tåpelig å føle seg lurt bare fordi man selv hadde urealistiske forventninger til produktet og derfor ble skuffet da det ikke fungerte slik man hadde gjenspeilet seg. Anonym poster: 5833aee9c4b99d203292278c64b836b8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 10. februar 2013 #29 Del Skrevet 10. februar 2013 Skjønner godt dere føler dere lurt. Analyse hos hudpleier er gratis! Og man er ikke forpliktet til å kjøpe noe, så man kan dra rett hjem å bestille produkter på nettet. Drar du ned til hudpleier ser de huden din, bruker forstyrrelser glass og til og med scanner de huden din så man ser tilstanden under overflaten. Ikke verdt å bruke 800kr for å få noen forhåndsskrevne wordsider, alt det som sto der er jeg helt sikker på at man kan Google seg fram til. Alle merker har mye informasjon om produktene sine, og tusenvis av bloggere legger slikt ut på bloggen sin gratis. Anonym poster: a61cbec97958b529d200abc586f0aa97 Det er jo det som er greia. Alt står på bloggen hennes. Man trenger ikke å betale for noe som helst, forutsatt at man gidder å lese seg litt opp på hudtyper og -tilstander og produkter som passer til dette. Tidligere ga HC produktanbefalinger i kommentarfeltet. Etterhvert ble det såpass mange som ønsket dette, at det ble for mye å skulle svare på i ett kommentarfelt og det spiste opp for mye tid hun kunne brukt på andre ting. Dermed har man et valg: man leser seg og finner selv ut hva som passer, eller man betaler for å slippe å gjøre dette. Ok, litt av et program? Alt dette står faktisk på kg etterhvert, har ikke sett èn eneste tråd omtrent hvor decleor og md ikke anbefales. Jeg er sikker på at hadde du lagt ut spørsmålene dine her på kvinneguiden så hadde mange forskjellige gitt deg så mange forslag og erfaringer at du kunne skrudd det sammen selv. Anonym poster: 5d6d36d1f77d54e6a3042e0baf76daa1 Jeg vedder på et en god del (nei, ikke alle) som kommer med disse anbefalingene om decleor og MD i KG-trådene, nok har en eller annen gang har vært innom HC sin blogg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Armule Skrevet 10. februar 2013 #30 Del Skrevet 10. februar 2013 Og har man noenlunde lik hudtype og -tilstand, så vil jeg ikke si det er rart at man får samme produktanbefalinger. Med hensyn til dette, så mangler vi ganske viktig informasjon her - hvilken hudtype/-tilstand har TS og brukeren som det ble sammenlignet med? Det spiller dog ingen rolle, for det er tydelig at her er det noen som er ute etter å dra HC ned i gjørma så at svarene blir forskjellig vil ikke overraske meg. Decleor og MD (og evt. Matis) fungerer faktisk i veldig stor grad, så lenge man ikke reagerer på dem. At disse er de første som anbefales til en som ikke vet så mye om hudpleie, og som ikke har prøvd disse merkene før, syns jeg ikke er så veldig rart! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 10. februar 2013 #31 Del Skrevet 10. februar 2013 Jeg går da utifra at hun har et knippe gode favorittprodukter hun anbefaler for ulike hudtyper/tilstander og problemer kundene måtte ha. Her vil det være mye likheter mellom kundehudene, og dermed likheter i produktene som blir anbefalt. Problemet jeg ser, er at det er vanskelig å vite hva slags hud kunden har via nett, og beskrivelser og bilder fra kunden selv, og at det blir mye gjetting. En hudpleier man fysisk oppsøker vil nok ha større sjans til å vite hva slags hud kunden har! Og dermed større sjangs for å anbefale noe som virker for kundens hud. Men uansett, så er det ikke noe fasitsvar på hudpleieprodukter. Et produkt en hudpleier anbefaler (selv om hun har kjent på huden og sett på huden) kan feile! Og jeg vil tro at alle hudpleiere (enten de pleier over internett eller i en fysisk salong) har sine favoritter, og et visst utvalg som de anbefaler til kundene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #32 Del Skrevet 10. februar 2013 Hei! Jeg kjenner ikke Hilde Christina personlig, men jeg har to venninner som er journalister som kjenner til henne. Den ene er en svært dyktig skjønnhetsjournalist som har vært skjønnhetsredaktør i ulike magasiner. I følge henne er Hilde Christinas blogg en av de få bloggene hun anbefaler, og det er fordi Hilde Christina er både troverdig og veldig dyktig. Jeg har selv lest mye på bloggen til Hilde Christina, og fått stort utbytte av tipsene hennes. Når det er sagt, skjønner jeg at ikke alle får det. Når man tar imot tips, eller kjøper et hudprogram via internett, kan ikke det likestilles med å få behandling i en salong. Sistnevnte er ofte dyrere, og som med alle behandlinger: man er ikke garantert resultater. Når man i tillegg gjør dette via nett, er det -mange- ting som kan spille inn, for eksempel kan det være at man ikke har gitt god nok, eller spesifikk nok informasjon. Det kan også være at man har gitt feil beskrivelser, eller det kan være at det merket eller den hudpleieserien ikke nødvendigvis passer for deg. Selv har jeg opplevd alt dette (riktignok ikke via nett), før jeg fant en hudpleier som forstod meg og min hud, og jeg har aldri sett mer smashing ut. Jeg får imidlertid et inntrykk av at trådene som har florerert på forumet de siste dagene har et spesfikt formål: å henge ut Hilde Christina. Bare måten mange svarer og kommenterer på viser at de er ute etter en ting: å ta henne. Anonym poster: 3b136d6c74ab3d4f27915e792f6530d5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LanaLane Skrevet 10. februar 2013 #33 Del Skrevet 10. februar 2013 Man får som regel det man betaler for. Velger man å bestille et program via nett, hvor det kan oppstå xx antall feilkilder, enten ved at man selv har misforstått egen hudtype (er vel en grunn til at man bestiller program?) eller oppgir feil, eller ikke spesifikk nok informasjon, eller at hudpleieren ikke vet hvilke merker som passer for en (dette er som regel noe man bare må prøve seg frem til på egenhånd), er det ikke rart man kan ende med et dårlig resultat. Det er dessuten begrenset hvor mange hudtyper man kan ha, så at folk får samme type program er da ikke uventet? Av samme grunn er det veldig greit å kjøpe såkalte prøvekit hos hudpleiere i salong før man bruker xx antall tusen på produkter som kanskje ikke funker. Jeg måtte kjøpe hele tre kit før jeg fant min drømmekombinasjon, og jeg har aldri sett mer smashing ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 10. februar 2013 #34 Del Skrevet 10. februar 2013 Det eneste problemet jeg har med Hilde Christina er at hun tar betalt for hudpleieprogram. Hvis hun er en dugelig hudpleier, vet hun at det ikke går å gjøre hudanalyser over internett. Dessuten inneholder ikke programmene unik informasjon, alt som står kan man finne ut av gratis, enten her, ved googling, skjønnhetsartikler i blader eller hos hudpleiere. Det er dette som kalles svindel. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariahamm Skrevet 10. februar 2013 #35 Del Skrevet 10. februar 2013 Skjønner ikke at folk kan se på det som svindel. Folk velger selv å ikke ta ser bryet til å lete rundt på internett selv. Dessuten kan hun ikke gi alle tips gratis, så mange som spør. Dersom man velger å betale selvom all informasjon er tilgjengelig på sidene hennes, og hun ikke får sett huden i virkeligheten, kan man ikke komme og si at det er svindel. Det er et valg man selv tar, og man vet hva man får. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #36 Del Skrevet 10. februar 2013 Det eneste problemet jeg har med Hilde Christina er at hun tar betalt for hudpleieprogram. Hvis hun er en dugelig hudpleier, vet hun at det ikke går å gjøre hudanalyser over internett. Dessuten inneholder ikke programmene unik informasjon, alt som står kan man finne ut av gratis, enten her, ved googling, skjønnhetsartikler i blader eller hos hudpleiere. Det er dette som kalles svindel. Helt enig, greit at det står mye på bloggen, men når du betaler nesten 1000 kr forventer du noe mer. Når hun som hudpleier sier at hun tar analyser over nett, så stoler man jo på at det stemmer? Anonym poster: f6324d8d9bdb20d80f3a0eeba3a95ef7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #37 Del Skrevet 10. februar 2013 Skjønner ikke at folk kan se på det som svindel. Folk velger selv å ikke ta ser bryet til å lete rundt på internett selv. Dessuten kan hun ikke gi alle tips gratis, så mange som spør. Dersom man velger å betale selvom all informasjon er tilgjengelig på sidene hennes, og hun ikke får sett huden i virkeligheten, kan man ikke komme og si at det er svindel. Det er et valg man selv tar, og man vet hva man får. Hva som er svindel er det ikke opp til deg eller andre å definere. Rammes det av straffelovens bestemmelser er det svindel om du synes det eller ikke. Anonym poster: d008991b74c16d97ffc83f81e722b26a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #38 Del Skrevet 10. februar 2013 Hva som er svindel er det ikke opp til deg eller andre å definere. Rammes det av straffelovens bestemmelser er det svindel om du synes det eller ikke. Anonym poster: d008991b74c16d97ffc83f81e722b26a Og det gjør det jo ikke. Folk vet jo hva de betaler for. Hadde man derimot betalt for noe som man ikke fikk og hadde fått det gjenspeilt at man skulle motta noe helt annet. Da er det svindel. Folk har betalt for et hudpleieprogram tilpasset deres hudtype og har nettopp fått det. Da er det ikke svindel desverre. Anonym poster: 5833aee9c4b99d203292278c64b836b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariahamm Skrevet 10. februar 2013 #39 Del Skrevet 10. februar 2013 Enig, dette jeg prøvde å få frem Man vet jo hva man får. Og det gjør det jo ikke. Folk vet jo hva de betaler for. Hadde man derimot betalt for noe som man ikke fikk og hadde fått det gjenspeilt at man skulle motta noe helt annet. Da er det svindel. Folk har betalt for et hudpleieprogram tilpasset deres hudtype og har nettopp fått det. Da er det ikke svindel desverre. Anonym poster: 5833aee9c4b99d203292278c64b836b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 10. februar 2013 #40 Del Skrevet 10. februar 2013 (endret) Svindel eller ei, jeg synes det er dårlig av henne å lage hudpleieprogram som sannsynligvis ikke stemmer i mange tilfeller. Jeg vil tro at de fleste som bestiller det ikke har så god peiling, hvis ikke hadde de ikke gjort det i det hele tatt. De kan feks. komme til å gi henne feil informasjon, en person med sebhorré sicca (fet hud under, tørr øverst) skal ikke bruke produkter for aknehud. Enten vet HC at hudanalyser skal utføres med lupelampe, samt at man skal kjenne på huden. Sånt vet ikke folk flest, altså lurer hun godtroende mennesker til å betale penger på noe de kunne fått gratis andre steder. Ergo, folk vet ikke alltid hva de får. Ellers tror hun at hudanalyse fint kan gjøres over nett, basert på informasjon utelukkende fra kunden. Hvis det er slik, har hun overhodet ikke noe å gjøre i bransjen. Ikke noe sted presiserer hun at programmet ikke er likeverdig med hudanalyse i salong. Endret 10. februar 2013 av Professor Orm 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg