lagatita Skrevet 8. februar 2013 #1 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg har mottatt et hudpleieprogram fra Hilde Christina som jeg betalte ca 800 kr for. Jeg vil gjerne at andre som har mottatt samme vare, skal sende meg det på PM, slik at vi kan sammenligne produktet som vi betalte en del for. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #2 Del Skrevet 8. februar 2013 Pass deg, hun har bruker her, og hun kommer snart og tar deg, og lurer på hva du vil .. Bra du er litt kritisk. Anonym poster: 5d6d36d1f77d54e6a3042e0baf76daa1 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lagatita Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 8. februar 2013 Pass deg, hun har bruker her, og hun kommer snart og tar deg, og lurer på hva du vil .. Bra du er litt kritisk. Anonym poster: 5d6d36d1f77d54e6a3042e0baf76daa1 Jepp, det er jeg fullstendig klar over. Samtidig synes jeg at det er fruktbart å forhøre seg litt rundt i landet (feks på KG) når man er misfornøyd med et produkt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #4 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg og TS har byttet program, og de var faktisk helt identiske... N Anonym poster: f6324d8d9bdb20d80f3a0eeba3a95ef7 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lagatita Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 8. februar 2013 Jeg og TS har byttet program, og de var faktisk helt identiske... N Anonym poster: f6324d8d9bdb20d80f3a0eeba3a95ef7 Ja, de var faktisk identiske. Og vi begge føler at de ca 800 kr vi betalte var fullstendig bortkastet. Flere som vil sammenligne sine såkalte "tilpasset" hudpleieprogram fra HC? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #6 Del Skrevet 8. februar 2013 Ja, de var faktisk identiske. Og vi begge føler at de ca 800 kr vi betalte var fullstendig bortkastet. Flere som vil sammenligne sine såkalte "tilpasset" hudpleieprogram fra HC? Bare pisspreik og lureri med andre ord. Jeg synes uansett at det er ganske utrolig at hun skal kunne si alt om huden og hva den trenger over Internett. Anonym poster: 88fd282a17012278e92e86f12bb4544c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #7 Del Skrevet 9. februar 2013 Vel hva forventer dere egentlig når dere benytter dere av en hudpleier over nett? Jeg vet ikke hvor mye en hudpleier tar for en fullstendig analyse av huden og anbefalelse av produkter i salong. Men hvis dere valgte Hilde Christina for å spare penger så kan dere jo ikke forvente å få akkurat det samme produktet som i salong heller. Og hvis hudpleieprogrammet hjalp dere så er det vel revnende likegyldig om det er identisk med noen andre sitt for da har dere faktisk fått det dere har betalt for. Et hudpleieprogram som skal hjelpe huden deres. Anonym poster: 5833aee9c4b99d203292278c64b836b8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 9. februar 2013 #8 Del Skrevet 9. februar 2013 (endret) Det er ikke unormalt at hudpleiere anbefaler mye av de samme produktene til kundene sine. På hudpleien der jeg bor så har de bare et hudpleiemerke som de forholder seg til. Der er det nok en ganske mange kunder som vil oppleve at de er blitt anbefalt akkurat de samme produktene og rutinene. Men så lenge produktene funker så. Altså hvis en hudpleier er kurset eller opplært innenfor ett eller to merker. Så kan man ikke forvente så mye variasjon i hudpleieprogrammene heller. Men spørsmålet mitt til dere som er misfornøyd er om dere har prøvd programmet en stund og funnet ut om det funket eller ikke funket? Endret 9. februar 2013 av Armitage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #9 Del Skrevet 9. februar 2013 Og hvis hudpleieprogrammet hjalp dere så er det vel revnende likegyldig om det er identisk med noen andre sitt for da har dere faktisk fått det dere har betalt for. Et hudpleieprogram som skal hjelpe huden deres. Anonym poster: 5833aee9c4b99d203292278c64b836b8 Vel, programmet hjalp ikke meg i alle fall. Men spørsmålet mitt til dere som er misfornøyd er om dere har prøvd programmet en stund og funnet ut om det funket eller ikke funket? Brukte produktene i ca et halvt år, og jeg så ingen forbedring. Jeg har aldri erfart å betale for råd hos hudpleiere. Kjøpte programmet fordi at jeg trodde hun var flink, og ikke låst til bare et eller to merker. Anonym poster: f6324d8d9bdb20d80f3a0eeba3a95ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 9. februar 2013 #10 Del Skrevet 9. februar 2013 Vel, programmet hjalp ikke meg i alle fall. Brukte produktene i ca et halvt år, og jeg så ingen forbedring. Jeg har aldri erfart å betale for råd hos hudpleiere. Kjøpte programmet fordi at jeg trodde hun var flink, og ikke låst til bare et eller to merker. Anonym poster: f6324d8d9bdb20d80f3a0eeba3a95ef7 Det er forskjell på råd og et hudpleieprogram da. Du hadde aldri fått en gratis hudanalyse i en salong. Det er jo tåpelig. Hvordan skulle de da tjene penger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #11 Del Skrevet 9. februar 2013 Vel, programmet hjalp ikke meg i alle fall. Brukte produktene i ca et halvt år, og jeg så ingen forbedring. Jeg har aldri erfart å betale for råd hos hudpleiere. Kjøpte programmet fordi at jeg trodde hun var flink, og ikke låst til bare et eller to merker. Anonym poster: f6324d8d9bdb20d80f3a0eeba3a95ef7 Men du visste jo hva du betalte for da du bestilte programmet? Du visste at hun ikke hadde mulighet til å se på huden din og at du da betalte for mer eller mindre råd om hva hun mente passet huden din best? Hvis du ville ha en ordentlig i dybden analyse så burde du jo ha gått i en salong. Anonym poster: 5833aee9c4b99d203292278c64b836b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #12 Del Skrevet 9. februar 2013 Men du visste jo hva du betalte for da du bestilte programmet? Du visste at hun ikke hadde mulighet til å se på huden din og at du da betalte for mer eller mindre råd om hva hun mente passet huden din best? Hvis du ville ha en ordentlig i dybden analyse så burde du jo ha gått i en salong. Anonym poster: 5833aee9c4b99d203292278c64b836b8 Ja, jeg tok en sjans, og det gikk dårlig. Nå lurer jeg på hva andres erfaringer er. Anonym poster: f6324d8d9bdb20d80f3a0eeba3a95ef7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #13 Del Skrevet 9. februar 2013 Man får gratis hudanalyse i mange hudpleiesalonger, har fått det selv. Det blir for dumt å motta sånt og attpåtil betale for det når hun ikke engang ser huden din. Anonym poster: 22ec5e5d908244d49cadc1e366a8cbd5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #14 Del Skrevet 9. februar 2013 Skjønner godt dere føler dere lurt. Analyse hos hudpleier er gratis! Og man er ikke forpliktet til å kjøpe noe, så man kan dra rett hjem å bestille produkter på nettet. Drar du ned til hudpleier ser de huden din, bruker forstyrrelser glass og til og med scanner de huden din så man ser tilstanden under overflaten. Ikke verdt å bruke 800kr for å få noen forhåndsskrevne wordsider, alt det som sto der er jeg helt sikker på at man kan Google seg fram til. Alle merker har mye informasjon om produktene sine, og tusenvis av bloggere legger slikt ut på bloggen sin gratis. Anonym poster: a61cbec97958b529d200abc586f0aa97 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 9. februar 2013 #15 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg fatter ikke at noen gidder å betale 800 kroner for dette. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #16 Del Skrevet 9. februar 2013 Må si meg enig med den prisgreia. En hudpleie time og personlig hudpleieprogram koster 850,- der jeg drar. Da får man behandling med rensing og massasje + man kan komme og spørre om det man vil gratis både før og etter så lenge de har tid. De 850,- brukes til lønn, tid, håndklær, bomull, lokale og litt produkter. Anonym poster: 655a6b72e7fb6e7a7a1e18e26d2ce137 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 9. februar 2013 #17 Del Skrevet 9. februar 2013 Wow. Ærlig talt. Hvordan i all videste verden fikk deg til å tro at noen kan analysere huden din over internett? Og attpåtil betale for det? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 9. februar 2013 #18 Del Skrevet 9. februar 2013 Jeg fatter ikke at noen gidder å betale 800 kroner for dette. Ikke jeg heller. 800 kr hvor ikke et eneste produkt inngår i prisen synes jeg er sykt. Særlig når det som nevnt er sånn at vedkommende ikke vet hvordan huden din ser ut OG det er ingen garanti for at huden blir særlig bedre. Venninnen min bestilte dette programmet og endte opp med en hud som ble mye verre, så hun måtte til slutt begynne på medisiner. Jeg sier ikke at dette er HC sin skyld, for det tror jeg virkelig ikke at det er, men jeg vil tro at genene spiller så stor rolle at noen ganger må det være lov å innrømme at førti kremer fra Decleor IKKE vil hjelpe - men at det kanskje vil lønne seg å ta en tur til hudlegen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Professor Orm Skrevet 9. februar 2013 #19 Del Skrevet 9. februar 2013 Fremfor å bestille hudprogram til blodpriser, kan man også spørre her inne. Mange her som har masse kunnskap, og den gir vi bort uten å blunke. Ellers kan man også google litt og finne ut av ting selv, det er dere i stand til alle sammen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #20 Del Skrevet 9. februar 2013 Her er programmet, så kan de som vurderer dette spare seg noen slanter: Decléor Cleansing Milk + Tonifying Lotion/Matis Delicate Cleansing Cream & Toner MD Formulations Continuous Renewal Serum Matis Delicate Moisturising Cream. Decléor Essential Night Balm MD Formulations Face & Body Scrub. MD Formulations Vit-a-plus Clearing Complex Masque. Decléor Hydra Floral Mask. MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Eye Cream. Anonym poster: f6324d8d9bdb20d80f3a0eeba3a95ef7 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg