Gå til innhold

Trinny og Susannah - "This is not good". Er hun ikke fornøyd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så akkurat slutten av en episode av trinny og susannah - oppdrag norge, og fs viste de klipp fra neste episode hvor en jente sier "this is not good". Noen som vet om det er fordi hun ikke er fornøyd med resultatet? Det er ihvertfall sånn det høres ut. Ble litt nysgjerrig.

Anonym poster: cd59ad583eb03da52e542d7e69a2fa81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magen hennes tror jeg.

Anonym poster: 81b9e235f26fcb2ee55646f73836b6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen hennes tror jeg.

Anonym poster: 81b9e235f26fcb2ee55646f73836b6c2

Åja, ok. Takk for svar! :)

Anonym poster: 60ca6f0d67502d3a3a89a370046f945e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle som er med på programmet har blitt mobbet. Utrolig trist at samfunnet vårt er sånn :(

Hun ene av dagens deltagere ble mobbet for blek hud, fregner og rødt hår. Det var så ille at hun prøvde å ta selvmord. Blir så lei meg av å høre sånt. Håper hun får det bedre etter makeoveren:)

Anonym poster: aa9400d3bbddd8f0b15a6f8a80fe56fe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle som er med på programmet har blitt mobbet. Utrolig trist at samfunnet vårt er sånn :(

Hun ene av dagens deltagere ble mobbet for blek hud, fregner og rødt hår. Det var så ille at hun prøvde å ta selvmord. Blir så lei meg av å høre sånt. Håper hun får det bedre etter makeoveren:)

Anonym poster: aa9400d3bbddd8f0b15a6f8a80fe56fe

Det må hun bli.

Hun ble jo forvandlet til en skjønn gudinne .. SÅ flott :-)

Synes alle ble flotte idag. Den unge jenta med det lange håret var også nydelig, hun så ut som en modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Så trist at dere mener at en make- over skal hjelpe på noen som har dårlig selvtillit. Er ikke det bare nok en bekreftelse på at de ikke er bra nok som de er?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så trist at dere mener at en make- over skal hjelpe på noen som har dårlig selvtillit. Er ikke det bare nok en bekreftelse på at de ikke er bra nok som de er?

Synes du virkelig at det er trist at folk er glad for å se seg selv i speilet å ha fått skikkelig sminke, klær og frisyre som passer dem og gjør dem mye finere?

Eller var det trist at jeg syntes de ble mye flottere etter makeoveren?

Prøver ikke du å gjøre det beste utav deg selv?

Endret av Erja
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist at dere mener at en make- over skal hjelpe på noen som har dårlig selvtillit. Er ikke det bare nok en bekreftelse på at de ikke er bra nok som de er?

Egentlig ikke. Jeg føler meg ikke pen uten sminke, og måtte jeg gått rundt sånn hver dag hadde jeg ikke eid mye selvtillitt. Med sminke føler jeg meg bedre, det er bare det å sminke seg orgentlig og få tips til akkurat hvordan jeg burde sminke meg.. Så det er ikke det å føle seg bra nok som jeg er, det er det å føle at jeg faktisk har mulighet til å være pen!

Anonym poster: a2659bdf9b4cc26df302bac92ad66f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Synes du virkelig at det er trist at folk er glad for å se seg selv i speilet å ha fått skikkelig sminke, klær og frisyre som passer dem og gjør dem mye finere?

Eller var det trist at jeg syntes de ble mye flottere etter makeoveren?

Prøver ikke du å gjøre det beste utav deg selv?

Jeg synes som sagt at det er trist at dere synes hun som ble mobbet for utseendet bør bli glad nå siden hun fikk en make- over. Akkurat som om at hun er så stygg at nå bør hun være glad for noen kom for å fikse henne. Beklager, men jeg synes ikke at en make-over er det som skal til for å rette opp noens selvbilde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes som sagt at det er trist at dere synes hun som ble mobbet for utseendet bør bli glad nå siden hun fikk en make- over. Akkurat som om at hun er så stygg at nå bør hun være glad for noen kom for å fikse henne. Beklager, men jeg synes ikke at en make-over er det som skal til for å rette opp noens selvbilde.

Men hjelpe meg, så du ikke hvor glad hun ble?

Vi gjør det beste utav oss selv både for vår egen del, men også for at andre skal synes vi er fine.

Jeg får veldig ofte høre at jeg er flink til å kle meg og at jeg alltid er velstelt og flott. Å få skryt for sitt utseende er noe som virkelig gjør dagen for meg. Og jeg synes det er deilig å se andre blomstre opp av noe så enkelt som riktig sminke, frisyre og klær.

Det er ofte faktisk veldig lite som skal til for å endre en grå mus til en svane,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes som sagt at det er trist at dere synes hun som ble mobbet for utseendet bør bli glad nå siden hun fikk en make- over. Akkurat som om at hun er så stygg at nå bør hun være glad for noen kom for å fikse henne. Beklager, men jeg synes ikke at en make-over er det som skal til for å rette opp noens selvbilde.

Jo, for da har de en mulighet til å føle seg bedre og dermed få bedre selvbilde! Det er jo flott at bare litt sminke kan få deg til å føle deg tusen ganger bedre, hvertfall når hu har slitt med selvtilliten hele livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes som sagt at det er trist at dere synes hun som ble mobbet for utseendet bør bli glad nå siden hun fikk en make- over.

Unnskyld at jeg spør, men har du noensinne opplevd å bli mobbet over flere år? Det gjør at man helt mister troen på at man kan være "fin". Jeg kastet bort 9 år - fra jeg var 14 til jeg var 23 på å tro det. Jeg kan godt skjønne følelsen til dem som er blitt mobbet og har fått en makeover. Ingen av dem er så dumme at de tror at en makeover er det som skal til for ikke å bli mobbet, men det er faktisk en deilig følelse å kjenne at: "Hei, jeg kan også være fin. Det er ikke bare alle de andre." Man slutter nemlig å tro på det selv og da er det også vanskelig å se mulighetene man selv har.

Når det er sagt så tror jeg alle de som er blitt mobbet som stiller opp i programmet sannsynligvis er godt på vei til å bygge opp et godt selvbilde uavhengig av oppussingen. Har man et skikkelig havarert selvbilde så vil man nemlig aldri klare å stille i et slikt program, for da blir man alt for synlig. Men når tilfriskningen er godt i gang så vil jeg tro at deltakelse i programmet kan gi en dobbel effekt. Dels får de en påminnelse om at de faktisk er (minst) like fine som alle andre, og dels kan de etterpå gi seg selv en klapp på skulderen og tenke: "Jeg gjorde det virkelig. Jeg våget å eksponere meg på TV."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladebolle

Unnskyld at jeg spør, men har du noensinne opplevd å bli mobbet over flere år? Det gjør at man helt mister troen på at man kan være "fin". Jeg kastet bort 9 år - fra jeg var 14 til jeg var 23 på å tro det. Jeg kan godt skjønne følelsen til dem som er blitt mobbet og har fått en makeover. Ingen av dem er så dumme at de tror at en makeover er det som skal til for ikke å bli mobbet, men det er faktisk en deilig følelse å kjenne at: "Hei, jeg kan også være fin. Det er ikke bare alle de andre." Man slutter nemlig å tro på det selv og da er det også vanskelig å se mulighetene man selv har.

Når det er sagt så tror jeg alle de som er blitt mobbet som stiller opp i programmet sannsynligvis er godt på vei til å bygge opp et godt selvbilde uavhengig av oppussingen. Har man et skikkelig havarert selvbilde så vil man nemlig aldri klare å stille i et slikt program, for da blir man alt for synlig. Men når tilfriskningen er godt i gang så vil jeg tro at deltakelse i programmet kan gi en dobbel effekt. Dels får de en påminnelse om at de faktisk er (minst) like fine som alle andre, og dels kan de etterpå gi seg selv en klapp på skulderen og tenke: "Jeg gjorde det virkelig. Jeg våget å eksponere meg på TV."

Ja, jeg har opplevd mobbing over flere år, så jeg vet hva jeg snakker om. Jeg likte bare ikke det snakket om at hun nå bør bli glad siden hun fikk en make- over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...