Gå til innhold

Jenter, hva synes dere om denne stilen (mann)?


pressplay

Anbefalte innlegg

Beltespenner (og lys denim) passer ikke til vest, syns jeg. Bruk en bukse som er ment for bukseseler med eller uten selene på deg.

Anonym poster: 524bc0d4ffd6108ec128f2a07ed33d38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klarer ikke helt bestemme meg. Men tror konklusjonen min er at det kan være kult dersom du er litt "typete" (og du MÅ ha ansiktshår). Hvis ikke blir det harry.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit-pommfritt! Da er jo stilen min überharry. Som dere sikkert forstår så er dette noe jeg liker. Nå er ingen av bildene meg, men noe jeg tenker at det var kult og lurer på om jeg skal gå i. Eller er det bare dem som misliker stilene som svarer?

Siste bilde. Hva med denne stilen? Blazer, lys hvit/blå skjorter nedi buksen og uten slips, jeans. Tenk stilen, ikke nødvendigvis akkurat slik den fremstår på bildet.

GQFlorenceWeb.jpg

Hvis denne også faller igjennom så gir jeg opp, kjøper meg en fargerik onepiece og blir hjemme for ever!

Edit:

WTF? Fyren har jo to slips. Så jeg ikke før nå.

Endret av pressplay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det en del som synes de to første var kule, da ;)

Jeg synes forøvrig de to første var mye kulere enn de to siste. Det som betyr mest er forøvrig stort sett at du bruker klær du trives i og føler deg vel i, fordi det i seg selv gir selvtillitt :)

Edit: Siste hadde jeg kanskje hatt bedre tanker om uten slips, tror jeg.

Endret av Wolfmoon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke lyse jeans er fint. Er ikke så begeistret for dressjakker heller, særlig ikke sånn i det daglige.

Men du må jo gå med det du liker. Jeg er sikker på at ikke alle liker det jeg går med heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Av en eller annen grunn liker jeg det bedre med slips enn uten. Satt faktisk og diskuterte det her da vi så på Quiz Dan. Dan kjører dårlig stil med bukse, skjorte og blazer med lommetørkle og uten slips. Synes ikke Dan Børge Akerø har den kuleste stilen, så jeg sier nei.

;)

Edit: siste kan være kul om man gjør den litt preppy. Hvorfor akkurat lyse jeans? Hadde heller valgt en annen bukse.

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har ulik smak, sånn er det bare.

Jeg syns den stilen er fin og stilig! Avslappet og samtidig litt stylet. Kjekt når menn tar vare på seg selv i klesveien=)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

De første bildene dine er (som nevnt) akkuart passe laidback på an avslappet måte.

Jeg liker den, - samme hva resten av verden mener ;)

Du må selvsagt være akkuart så selvtrygg at du 'gir beng' i hva andre folk mener.

Alt som blander halve dresser med et par jeans gir meg 'aldeles spader'.

Antageligvis har jeg sett litt for mange slike forsøk i diverse forretningsammenhenger (kontraktsmøter) hvor nordmenn i 'halv dress m/slips + jeans, og gjerne med joggesko' har stilt i kontraktsmøter med briter som har vært ulastelig antrukket fra topp til tå.

Det har vært mer enn bare litt pinlig !

Edit:Leif

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31, og liker igrunnen best menn med litt mer casual, halvrocka men ordentlig stil. Ryan Gosling-aktig(bortsett fra noen grusomme unntak).

With that in mind så blir det siste bildet du posta for meg helt off min radar.

Han kompisen din ville jeg ikke reagert negativt på og tenkt han kledde seg forjævlig og sosialt uakseptabelt, men jeg ville heller ikke likt det.

Lyse jeans er bare ikke min greie(bortsett fra grå), men så har nok heller ikke jeg typisk klesstil du går for - så - jeg er kanskje i litt feil målgruppe.

Jeg assosierer den "lys jeans skjorte vest" stilen med noen som liker barer og nattklubber fremfor brune puber, de liker champagne og drinker fremfor god øl, de digger Hemsedalturer, de går på Coldplay for å ha det kult med venner fremfor å gå på en spesifikk konsert til en band de elsker og har alle platene til, de er ikke spesielt engasjerte i noe veldig konkret - mer sånn "nyte livet, feste, jobbe med noe innen økad".

Er du sånn, så kle deg sånn og vær fornøyd :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Når sluttet folk å gå med bukse/shorts og t-skjorte/genser? Det har jeg brukt siden jeg gikk i barnehagen og jeg kan egentlig ikke skjønne at noen gidder å bry seg med noe annet. Men nå er jeg riktignok motemessig tilbakestående så ikke ta mine meninger for høytidelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når sluttet folk å gå med bukse/shorts og t-skjorte/genser? Det har jeg brukt siden jeg gikk i barnehagen og jeg kan egentlig ikke skjønne at noen gidder å bry seg med noe annet. Men nå er jeg riktignok motemessig tilbakestående så ikke ta mine meninger for høytidelig.

Belive it or not, nå er det faktisk ikke alle som kler t-skjorte og jeans. Jeg ser helt rar ut i t-skjorte, har nedoverskuldre og t-skjortene ser ut som de bare henger og slenger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Men hvis du skal halvpynte deg litt, hvorfor ikke gå for en litt penere bukse og en skjorte i stedet? Og heller velge jeans + skjorte til uformelle anledninger?

Det finnes jo mange pene jeansaktige bukser i fine farger nå, og en del kule chinos. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men kjæresten min er 30 og bruker gjerne det når han skal ut eller til litt mer pyntede arrangement der det ikke akkurat passer seg med dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Nedoverskuldre? :fnise:

Siden "alle" jentene her inne synes at stilen er grusom og harry, så er jeg nysgjerrig på hva dere synes er fint.. Har dere noen eksempler på hva som er fint? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis du skal halvpynte deg litt, hvorfor ikke gå for en litt penere bukse og en skjorte i stedet? Og heller velge jeans + skjorte til uformelle anledninger?

Det finnes jo mange pene jeansaktige bukser i fine farger nå, og en del kule chinos. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men kjæresten min er 30 og bruker gjerne det når han skal ut eller til litt mer pyntede arrangement der det ikke akkurat passer seg med dress.

Chinos er noe av det verste jeg ser, både på jenter og gutter :laugh:

Bare sånn for å være vanskelig ;)

Endret av Wolfmoon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Chinos er noe av det verste jeg ser, både på jenter og gutter :laugh:

Bare sånn for å være vanskelig ;)

Pokker! Og jeg som trodde det var mulig å finne en stil alle jenter liker :skya:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Nedoverskuldre? :fnise:

Siden "alle" jentene her inne synes at stilen er grusom og harry, så er jeg nysgjerrig på hva dere synes er fint.. Har dere noen eksempler på hva som er fint? :)

Jeg synes disse mixene er fine:

Jeans + t-skjorte

Jeans + genser

Jeans + skjorte

Jeans + genser + cardigan

Pene bukser + skjorte + vest

Pene bukser + skjorte + blazer

Får dessverre ikke til å legge ut bilder fra iPad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...