Gå til innhold

Jenter, hva synes dere om denne stilen (mann)?


pressplay

Anbefalte innlegg

Ikke fint.

Mvh kvinne 26 år

Anonym poster: b722722f7d40b827fce58383f13dde66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig med de som sier at du må være slank for å i det hele tatt ha på vest. Er man litt fyldig ser man fort ut som Bør Børson/"Smørbukk 15 år etter", og regner med at ikke det er det som er målet?

Og stilen med bukseseler og sixpence ser i mine øyne utkledd ut, som i "prøver litt for hardt å være kul/kjøre sin egen stil, men blir bare en kopi av alle de andre som prøver det samme". Null personlighet i et slikt antrekk, i mine øyne. Liker ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rart mange menn har dårlig stil når nesten alt de liker blir hatet på? :ler:

Jeg synes det er stilig. Liker litt Johnny Depp stil også, han bruker endel vest selv om det iblant kan se rart ut med noen av de kombinasjonene han tar.

Og "hipster" stilen er det som er in, så blir for håpløst å kalle det hipster. Man kommer jo søren meg ikke unna dette stempelet idag så lenge man ikke kler seg i det nyeste og kjedeligste uten tilbehør.

Jeg er straks 24.

Anonym poster: fc5a45bf15811853654abf9e03425b17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dessverre det blir litt påtatt "casual, men pent". Litt eiendomsmegler, som en annen nevnte - eller enda verre - en bilselger som heter Ronny. Prøver å være "hip", men pent kledd. Litt eplekjekk, liksom.

Jeg er 27 år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Om du er typen til det.

Med andre ord at du kjenner det 'er deg', så er det utrolig laidback fint på en casual måte.

Du ville fanget mitt øye :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei!!!

Vest hører bare til three piece suit. Aldri ellers.

I grunnen er jeg enig med deg. Vest hører kun til en three piece suit i utgangsunktet. Å bare gå med vesten uten jakke over kan få det til å se ut som du har forlatt dressen din etter en for fuktig kveld på byen.

På en annen side kan det være kult også, selv om balansegangen mellom pent og harry kan være hårfin. Det er lov å eksprimentere selv om det noen ganger innebærer å bryte enkelte klesregler.

Jeg likte det antrekket med sixpence.

Endret av Pene sko...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Jeg har alltid mislikt den stilen, det de havner i båsen harry. Det er jo noe av det styggeste som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig så steile frontene her var. Jeg forventet to grupper. De som likte det og de som var "nja-tja-gruppen". Harry var det siste jeg forventet.

Legger ut et bilde til av en venn på facebook (derfor sladd), hva synes dere om denne stilen? Jakke-vest-jeans

post-52498-0-29931400-1360323046_thumb.p

Endret av pressplay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Den er jeg personlig ikke like begeistret for.

- for meg blir det en slags 'jeg bare vil ikke gå i dress, så jeg tror det er fint når jeg bytter dessbuksen med jeans'

To menn på en måte.... En halv mann med dress over beltet, og en annen halv mann med jeans under beltet.

Å ja, du lurte sånn røfflig på aldersgrunnen (forstår det); 40+

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid mislikt den stilen, det de havner i båsen harry. Det er jo noe av det styggeste som finnes.

Hvordan er det harry med vest, skjorte og bukse/jeans? I don't get it :P

Endret av Rubies_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buksene var fæle! Greit nok med jeans og pen jakke/vest, har ikke noe i mot den stilen, men da bør det være mørke jeans til (synes jeg), særlig på jobb. Så lyse jeans er ikke fint på noen (bortsett fra om man er fjortisbabe muligens ;)).

Endret av Leeloo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lille-pus på siste bildet. Det blir liksom ikke plukk og miks, det blir jeg prøver å være to ting samtidig :fnise:

Jeg synes vest kan være fint, spesielt med sixpencen. Samtidig ville jeg tenkt "Den fyren der så kul ut, men en som bryr seg såpass mye om klær at han kjører den stilen fullt ut kan umulig være interessert i meg" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Legger ut et bilde til av en venn på facebook (derfor sladd), hva synes dere om denne stilen? Jakke-vest-jeans

post-52498-0-29931400-1360323046_thumb.p

I utgangspunktet synes jeg jakke-vest-jeans kan fungere, men dette bildet er dessverre et skrekk-eksempel på hvordan man ikke gjør det. Jeansene er jo ihjel-bleika, kontrasten på vesten og jakka er for stor og ingenting henger sammen. Dette ser ut som noen du kan finne "på byen" i Hokksund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig så steile frontene her var. Jeg forventet to grupper. De som likte det og de som var "nja-tja-gruppen". Harry var det siste jeg forventet.

Legger ut et bilde til av en venn på facebook (derfor sladd), hva synes dere om denne stilen? Jakke-vest-jeans

post-52498-0-29931400-1360323046_thumb.p

Fortsatt nei i mine øyne, og ja. Små harry.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Det var veldig så steile frontene her var. Jeg forventet to grupper. De som likte det og de som var "nja-tja-gruppen". Harry var det siste jeg forventet.

Legger ut et bilde til av en venn på facebook (derfor sladd), hva synes dere om denne stilen? Jakke-vest-jeans

post-52498-0-29931400-1360323046_thumb.p

Dette var enda verre. Helt krise!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kult om du har rundtom samme fysikk som mannen på det første og andre bildet. Synes det ble feil med dressjakke på i tillegg :S

J27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...