Gå til innhold

Jenter, hva synes dere om denne stilen (mann)?


pressplay

Anbefalte innlegg

post-52498-0-97482500-1360280359_thumb.p

Hva synes dere om dette? Tenker da på å gå med vest til jeans. For menn i 30 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det passer veldig bra om man er "skinny". Har du mye muskler eller fett på kroppen, tror jeg ikke det ville passet på deg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så syns jeg vest er noe av det styggeste man kan ta på seg. Uansett kjønn.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hverken eller egentlig. Hadde likt best uten vest, tror jeg.

Jeg er enig i at det passer best til menn som er noe tynnere - slank minus. Jeg liker veldig godt menn som veier godt over det altså - men vest til jeans passer best til en ganske slank kropp som ikke er veldig trent.

Det bygger jo litt "ekstra lag", så derfor passer det best for dem som ikke har ekstra lag fra før i form av litt fett eller muskler :)

Men jeg synes ikke det er stygt heller, dersom stilen er veldig avslappet.

Anonym poster: d7fac885c7973ee0ea624e6bc062f3ca

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Minner meg om eiendomsmeglerstil. Prøver å pynte seg litt, samtidig som man kjører casual. Passer ikke sammen i det hele tatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke det var no' fint!

edit: er forresten 24 år :)

Endret av maurice
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg veldig usikker jenter. Jeg synes det er tøft. Litt pyntet men også laidback.

Hmm, merker jeg ønsker å vite alderen på dem som kommenterer for å ha et slags referansegrunnlag.

Jeg synes det er dødsfint! Vest og opprullede skjorteermer, og gjerne en hatt eller en sixpence også, så blir jeg mo i knærne. :)

EDIT: Sånn! http://blog.retrofit...opmto1_4001.jpg :rodmer:

Der har du den ja. Var det bildet som var utgangspunktet.

02b_tumblr_ktahf08TT71qaopmto1_4001.jpg

Personlig så syns jeg vest er noe av det styggeste man kan ta på seg. Uansett kjønn.

Gjelder dette også den klassiske looken med vest til dress med/uten dressjakke over?

Endret av pressplay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg veldig usikker jenter. Jeg synes det er tøft. Litt pyntet men også laidback.

Hmm, merker jeg ønsker å vite alderen på dem som kommenterer for å ha et slags referansegrunnlag.

Der har du den ja. Var det bildet som var utgangspunktet.

02b_tumblr_ktahf08TT71qaopmto1_4001.jpg

Gjelder dette også den klassiske looken med vest til dress med/uten dressjakke over?

Du spør nok feil person, for jeg syns sjeldent dress i utgangspunktet er pent. Men for å bruke dette bildet som eksempel. I mine øyne er det bare fælt, og blir på mange fort litt små harry. Særlig syns jeg det første bildet var lite pent.

Men, jeg er jo bare en person. Så om du liker det så må du jo bare gå kledd slik. Mange damer syns jo det er stilig, pent, fint etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Dreamdrops

Altså, jeg synes det er dødsstilig! Kombiner det med en sixpence og det blir even better ;) Men så er jeg glad i bukseseler, hatter generelt og litt old fashion frakker også da.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, jeg synes det er dødsstilig! Kombiner det med en sixpence og det blir even better ;) Men så er jeg glad i bukseseler, hatter generelt og litt old fashion frakker også da.

Ih,bukseseler! Elsker den der moderne folkrock-stilen.

Og til TS: Så du ville vite alder, jeg er 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Personlig syns jeg folkene du legger ut bilder av ser ut som "pretencious hipster douches", men man skal jo ikke skue hunden på hårene, og som du ser er det jo en god del av kvinnene her som liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Personlig syns jeg folkene du legger ut bilder av ser ut som "pretencious hipster douches", men man skal jo ikke skue hunden på hårene, og som du ser er det jo en god del av kvinnene her som liker det.

Skulle akuratt til å si det. Det blir bare for anstrengt. Kaki eller gråblå Cargopants eller olabukse. Marineblå eller ørkenfarget skjorte. Thats it. Brune, hvite, svarte eller grå tskjorter. The end. Du er mann, ferdig med den saken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...