Gå til innhold

Hvordan kan han bli min sexvenn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan jeg helt konkret forføre en mann jeg såvidt kjenner? Jeg vil si det meste ligger til rette for meg. Vi har like interesser og humor, vi er begge single, jeg er ganske mer attraktiv (generelt sett). Jeg ønsker en sexvenn. Men hvordan kan jeg helt konkret bygge opp noe her? Jeg trenger hjelp med vippepunktet: å vise at jeg er interessert i ham på en seksuell måte. Og nei, han tar ikke de små hintene mine som noe annet enn vennskaplig virker det som (øyekontakten, hårtvinningen, at jeg ler av vitsene hans osv).

Anonym poster: 4a3d4f862fdd588180f6ac6821dca5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt ubahgelig seksuell fortid, bare så det er nevnt. Ble misbrukt som barn. Har hatt en kjæreste, men ellers har jeg veldig lite erfaring.

Anonym poster: 4a3d4f862fdd588180f6ac6821dca5a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vansklig å gi en "konkret guide", som det virker som du ønsker. Vi kan jo gi forslag, men det kommer sånn ann på deg og personen, hva som klaffer og ikke klaffer. Men kan gi et eksempel på hva du kan gjøre:

1) Snakke mer med ham, fortsett med flørtinga, innfør også kroppskontakt og komplimenter.

2) Be ham med på noe (ikke kino). En drink er greit, for egen del ville det gitt meg signaler om at du ikke er interessert i romatikk, samtidig som det ikke bare er "en kaffe".

3) Drikk litt. Ikke bli full. Men ting blir ofte mer avslappa etter en øl. Mer kroppskontakt.

4) Vær litt rett på: fortell ham at du synes han er tiltrekkende eller at du har lyst på ham eller kunne tenke deg å ha sex med deg. Her er vendepunktet. Enten er han interessert eller ikke. Du trenger ikke være redd for å være lite "ladylike", dere skal jo ikke gifte dere. Resten går av seg selv.

Det med bakgrunnen din trenger ikke bety at du må forføre ham på en annen måte. Det eneste det påvirker er vel hvordan du faktisk takler forholdet? Mange synes det er vanskelig å ha en knullekompis uten å binde seg. Og kan hende vil du føle deg svikta, hvis du faller for ham og ikke han for deg. Men dette er jo egentlig en annen diskusjon. Men håper det går bedre med deg, misbruk er helvete

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...