Gå til innhold

Vet ikke helt om det hører hjemme her.. lyst på sjefen..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært betatt av han lenge, og hatt et godt forhold til han og arbeidet godt sammen med han. Har egentlig ikke flørtet med han på jobb, men synes jeg har merket en "spenning" mellom oss.

Sist personalfest ble han veldig full, og etter å ha lagt ut til en kollega hvor mye han hadde lyst på meg (uten at jeg var tilstedet), kysset han meg. Jeg ble ganske paff, og gjorde vel ingen motstand.. Sa til han etterpå at jeg syntes dette ble litt rart og ugreit, så gikk jeg inn til de andre. Etterpå kom han inn og spurte om han kunne få noen ord med meg, og jeg tenkte han ville undskylde seg.

Det som skjedde var heller at han prøvde å kle av meg mens han kledde av seg selv. Skal inrømme at jeg ble litt revet med til å begynne med, men jeg sa til han at det ikke var greit og at dette var noe jeg ikke ville. Jeg måtte si fra flere ganger før han ga seg, og han var såpass hardhendt at jeg hadde blåmerker dagen etter der han hadde holdt meg fast.

Nå sitter jeg igjen og er ganske forvirret. Dette er nå 2 uker siden, og hadde jeg ikke visst bedre, ville jeg trodd jeg hadde gjort en dårlig jobb i det siste. Han ser ut som han får fysisk vondt av å være i samme rom som meg. Når vi er sammen med andre på jobb, er han som før, men når vi er alene virker han veldig utålmodig og irritert. i har ikke snakket om det som har skjedd.

Jeg klandrer han ikke, delvis var jeg jo delaktig i det. Jeg fantaserer fortsatt om han, selv om jeg vet det er dumt på flere måter. Tror kansje jeg sa til han i fylla at jeg hadde veldig lyst på han, men at det ikke var lurt. Så om han husker det, er det jo litt flaut..

Vet ikke helt hva jeg gjør nå.. På en måte føler jeg meg veldig liten, og det tror jeg han vet. På en annen side har jeg fortsatt lyst på han.. Hva tror dere? Han har ikke noen historie med denne type oppførsel fra før, er en god sjef og kollega ellers, men jeg vet ikke hvor jeg har han lengre. Skal jeg konfrontere han med dette?

Anonym poster: a83f682ef6aa05c989078e786a924891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hold deg langt unna sjefen din, ellers har du ikke jobb særlig lenge. Ikke lag drama av dette, men bruk det lille du måtte ha av sunn fornuft.

Anonym poster: 6c975b609c2668121401335d468984eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...