Gå til innhold

Var på butikken og fikk sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

Ble plutselig glad for at det ikke ble noe mellom oss den gangen :)

det er bra du tok innlegget mitt like seriøst som det var ment som :laugh:

bra det ikke ble noe mellom oss den gangen? hvilken gang?

har det vært noe mellom oss?

......hvem er du? :lete:

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er damen fra KID. Igår var det et par tre mannfolk som virret rundt i butikken og glodde fælt, jeg følte det var noe muffens og nå skjønner jeg hvorfor. Når det ble lagt ut her gikk han for langt, jeg er da ikke så billig at jeg ligger med alle kundene og vil ikke ha masse kåte mannfolk som sikler etter meg løpende rundt i butikken.

Gjett om damen til TS skal få en overraskende melding i løpet av helgen... Du bør forbrede deg på mange lange tunge samtaler med fruen din de neste ukene, om ikke du blir kastet på dør umiddelbart da.

Anonym poster: f0078fdf9f174f08f782cd49167cbbf3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

madammen? og historien var vel at det var mora di som sendte deg med handlelapp på butikken. Du møtte en 60 årig gammel dame på KID og siden det er lenge sia... så takket du ja til en tur på hotellet.

Endret av makkapakka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på butikken og fikk aids, forhåpentligvis...

Anonym poster: a4cb790db3d8ccb59218bfc992e8953e

Noen som ikke har fått sex på en stund eller? :)

Anonym poster: d4f4a24011e23b63b03c79e767717dd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er damen fra KID. Igår var det et par tre mannfolk som virret rundt i butikken og glodde fælt, jeg følte det var noe muffens og nå skjønner jeg hvorfor. Når det ble lagt ut her gikk han for langt, jeg er da ikke så billig at jeg ligger med alle kundene og vil ikke ha masse kåte mannfolk som sikler etter meg løpende rundt i butikken.

Gjett om damen til TS skal få en overraskende melding i løpet av helgen... Du bør forbrede deg på mange lange tunge samtaler med fruen din de neste ukene, om ikke du blir kastet på dør umiddelbart da.

Anonym poster: f0078fdf9f174f08f782cd49167cbbf3

TS her: Var ikke i mine tanker at du skulle være her, men du må innrømme at vi hadde det fint sammen. Beklager om innlegget har skapt problemer for deg!

Anonym poster: 14905e6b95edd9f6219eac3e1fdf79ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...