Gå til innhold

Hva gjør en mann veldig god eller dårlig i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fra tid til annen hører man "han var SÅ god i senga", eller "han var grusom", og liknende fra andre kvinnfolk. Og det er utelukkende sex det er prat om. Man hører også ting som "han var ikke så fin/hadde ikke spesielt bra kropp, men knulle, DET kunne han", og motsatte.

Helt konkret, hva er det som gjør en mann fantastisk i senga, eller grusomt dårlig? Kom med eksempel og detaljer. Spesielt det å være konge i senga høres nesten myteomspunnet ut, synes jeg da.(Sikkert veldig subjektiv og)

Anonym poster: 884243b2fa92c22b8ffdabf06e7c3639

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at det handler om kjemi rett og slett og kommunikasjon. Vi tenner jo alle på ulike ting, og om man har et totalt forskjellig syn på hva som skal gjøres under akten så vil man jo automatisk synes det er dårlig sex.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det å være lidenskapelig. At han tar på deg, ser på deg, knuller deg, kysser på en lidenskapelig måte. Det kan like gjerne være rå sex som slow sex, så lenge det blir gjort på en lidenskapelig måte, helst med en del forspill, sånn at man nesten kommer før han i det hele tatt starter med å knulle. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det i detaljer, men hvis du tenker at sex er kunst, og kroppen til dama er kunst, så vil du være mer lidenskapelig i måten du tar på lårene hennes på, til hvordan du kysser og ser på henne. Sex på et mentalt nivå, er den beste sexen.

Anonym poster: 5a8e4645cbe9e8fdd15bea2181f33eac

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest martefjarte

En mann som peiser på og ikke bryr seg om mennesket under seg, er dårlig i senga.

God sex er for meg god kjemi, at man kjenner hverandre og vet hva man liker og ikke liker. Han må ta på meg og se på kroppen min, og være inneforstått med at sex innebærer begge parter. Det er ikke bare å kjøre på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Du skal behandle kvinnen som en gudinne helt fram til du penetrerer. Da skal du behandle henne som ei hore helt til du kommer(her er det et tilleggspoeng, og det er at på tross av at hun skal behandles som ei hore under penetrasjonen, så skal kvinnen likevel komme først. Dette er viktig da akten vil bli avbrutt om mannen kommer først). Etter det skal hun behandles som en gudinne igjen.

Endret av Darthoven
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Darthoven

Differansen ligger ubetinget mellom ørene hans.

Du og den "hjernen" din altså..

Tissen har liksom ingenting å si den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Du og den "hjernen" din altså..

Tissen har liksom ingenting å si den!

Pssst....de to er koblet til hverandre :opplyser:

- den derre 'hjernen' er koblet til resten av kroppen også (i det fleste tilfellene da).

Hjernen er kommandosentralen, - kroppen er 'soldatene.

Det hjernen sier at ikke går ann/vil ikke/ liker ikke/ tør ikke/gidder ikke, - det blir ikke gjort.

Samt at alt man oppfatter, tolker og forstår av de signaler partner sender.... det går jammen via hjernen det også gitt ! :blink:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler litt om kjemi, selvsagt, og det er vanskelig å definere mer presist. Eller går det på kommunikasjon og innlevelse. Har man et grunnleggende ønske om å påføre partneren nytelse, er flink til å forstå når man treffer, og ikke er redd for å bli grisete blir det bra. Man skal ha et ønske om å begrave seg i og spise opp partneren, og velte seg rundt i kjønnssafter og ristende kropper. En som stiller spørsmålet "må jeg virkelig gjøre Xx eller kan jeg slippe unna med Yy" vil aldri bli konge i senga.

Anonym poster: c88807b3ae22fa835a8ab32088d76a19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært med en som bare de første ukene var så opptatt av å tilfredstille meg for å mate sin ego, at han ikke slapp av under akten. Og hver gang vi var ferdige spurte han hvordan det var, og tilsatt at han gjorde alt for å tilfredstille meg fordi han liker å se at han er god" Bel fort lei av det. Det var helst måten han sa det på som jeg ikke likte, og at ingenting var naturlig...

Etter det, da han ble betrygget nok, var han bare opptatt av sin egen nytelse og så ikke på meg engang mens vi gjorde det. Enda verre.

Om jeg bare skulle si én ting da, ville det være at man skal være avslappet, selg selv, og nyte det med å dele det.

Anonym poster: 6943861bda99528000e77b22a241474a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som gjør mer en bare å kysse og tafse i 5 min for så å peise på i 10min,rulle over på siden og sovne....

En som er kreativ, som slikker, vil prøve forskjellige stillinger,kysser og småbiter, klarer flere omganger etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Darthoven

Pssst....de to er koblet til hverandre :opplyser:

- den derre 'hjernen' er koblet til resten av kroppen også (i det fleste tilfellene da).

Hjernen er kommandosentralen, - kroppen er 'soldatene.

Det hjernen sier at ikke går ann/vil ikke/ liker ikke/ tør ikke/gidder ikke, - det blir ikke gjort.

Samt at alt man oppfatter, tolker og forstår av de signaler partner sender.... det går jammen via hjernen det også gitt ! :blink:

Haha! D r sånn kvassifillosofi det derre herre her du snakkar om!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grasjur

Det gjelder å ha kjemi og samme preferanser. Liker man ting utenom det vanlige, så er det jo greit å ha en partner som kan gi deg det du vil ha, og omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme som gjør en kvinne god/dårlig i senga!

Anonym poster: 8ed63516279563a4b9426d841c3bc60e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

følelser, kommunikasjon, kreativitet, utholdenhet, nysgjerrighet, tilstedeværelse (både fysisk og psykisk)...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kjemi, like preferanser og følelser tror jeg er kjernen i god sex. I tillegg bør ineterssen for å gi den andre nytelse gå begge veier, og man bør ikke være prippen og "redd for kropp" (som f.eks enkelte venninner jeg har som forteller om hvor grusomt det var når typen sølte sperm på henne). Erfaring spiller nok også en del inn. Har tatt et par jomfruer, men også tatt min andel rundbrennere, og det er ingen tvil om hvilken av kategoriene som er best!

Anonym poster: 3a66f87ba6bb926a13160578bcc52386

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er fristet til å definere det enkelt. At han er gentleman: Høflig, vennlig, flørtende uten å være vulgær. MEN han må også skjønne at det å være en høflig gentleman ikke betyr å behandle meg som porselen. Jeg tåler å bli tatt i, holdt fast, kastet litt rundt, kanskje slått og dasket litt - alt til riktig tid. Hvis han i tillegg klarer å underholde meg i en del timer uten at jeg blir lei og har energi til å kose litt etterpå, da er jeg solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...