Gå til innhold

Gutter; tanker om damer og hund?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er også jente med hund, men har ikke en mellomstor hund. Har en veldig liten en, på sånn ca. samme størrelse som den på bildet mitt. Men har aldri mottatt noen negative kommentarer fra det motsatte kjønn, av den grunn. Har som regel bare fått positive tilbakemeldinger. Jeg tror det har mye å si hvordan hunden er. Dersom hunden er en slitsom hund, er det jo stor sjanse for at verken andre gutter eller jenter liker den godt. Men har man en lojal, morsom, snill hund, tror jeg ikke det er et problem uansett.

Du kan jo risikere å møte på menn som er "katte"-mennesker, eller evt. ikke liker dyr i det hele tatt, men det er vel færre, vil jeg tro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen som er kritiske til at Svampebob1 har kapra tråden og bruker den som sin personlige kvinneteine med ei uskyldig bikkje som agn?!

Nå handlet jo tråden om hunder og sjekking, han beviste jo gjennomført at det ikke er noe hinder. Svaret hans er noe om ikke det beste jeg noensinne har sett på KG. Var nok flere her som ble små-forelsket i både Svampebob1 og hans versatile og vakre Tina.

Hent hunden din du TS og kos dere. To hunder holder også sofa-poteter på avstand ;-)

Anonym poster: cc65ca3454dea37a45bf19bf0943a934

Skrevet

Om jeg hadde møtt en mann som viste seg å ikke like hunder så hadde jeg dumpet han temmelig raskt. En mann som misliker dyr hadde jeg ikke hatt kjemi med heller regner jeg med. Hunden min er første prioritet de årene han lever, uansett.

Anonym poster: 5d0e82426daf0f51821e26a13da36c0c

• Liker 1
Skrevet

Jeg er glad i dyr jeg. Men på en annen måte enn din overfladiske og barnslige klengete måte å se på dem. For at ditt kjæledyr skal leve må andre dyr dø. Disse dyrene trenger nemlig føde de også. Så når den elskede kjøter gomler så søtt i matskåla måtte dagros bli tatt av dage hos slakteren. dessto flere kjæledyr, dessto flere avelsdyr må dø :) Jeg syns også synd på allergikkere og de med diverse fobier som må forholde seg til dette evigvoksende egoet deres ved å fortsette å ta dyr inn i byene. Det blir etterhvert så mange av dem at det blir helseskadelig. Du er ikke mer glad i dyr enn meg, du er mer overfladisk og picky i måten dyr får din oppmerksomhet og omtanke på. for deg er de gjenstand for din selvfølelse, for meg er de dyr egenrådige og selvstendge skapninger som hører hjemme i det fire samspillet naturen. Så kan du sitte der og "aaaaawe" deg til dyrevideoer og bilder så mye du vil, men du har deffinitivt ikke noe mer empati enn meg eller mer kjærlighet til dyrene enn meg. for deg er dyr underholdning og et gjøremål. For meg er de endel av naturen.

Anonym poster: 4829a369248dc016bb7ed50f893fbaff

Hvor har jeg sagt at jeg er mer glad i dyr enn deg? Det jeg skrev var at jeg aldri vil ha en mann som ikke er glad i dyr, så du trenger ikke være redd for du er ikke i min interesse.

På ditt første innlegg oppfattet jeg det som at du ikke er interessert i dyr, at du ser på dem som klegger og mygg.

Etter ditt andre innlegg ser jeg at du er glad i dyr, men du syns det er mange rare og sære dyreelskere der ute som kun prioriterer dyrene SINE og ikke andre. Vel, du kjenner ikke meg og jeg er ikke en sånn person. Jeg er glad i dyr, jeg hjelper til i organisasjoner og jeg kjøper kun slakteavfall hos den lokale slakteren som jeg kjenner. Alså, mat som ikke mennesker vil spise som ofte blir kastet. Så ingen dyr dør for at min hund skal få mat. Og nei, jeg gir hun ikke tørrfor, jeg kun råforer.

Hvis jeg vil ha ny valp så kjøper jeg hos en seriøs oppdretter. Det blir ikke lagt et helt kull med valper bare for jeg skal ha ny valp. Kullet kommer uansett om jeg kjøper eller ikke.

Noe du heller burde fokusere på er mennesker som lar kattene og hundene sine få userøse kull. Det er de som oftest blir sendt ut på gaten, avlivet, omplassert...

Anonym poster: 28ed303faf00e3db5c7ae4596e43972e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...