Chiqette Skrevet 8. februar 2013 #42 Skrevet 8. februar 2013 Jeg har en stor Amerikansk bulldog, og han blir prioritert forrand alt, men jeg har alikevel ikke problem med og finne meg en type Samboern nå er super forelska i bullegrisen min, og vi vurderer en til 1
Gjest Cuntzilla Skrevet 8. februar 2013 #43 Skrevet 8. februar 2013 Tja.. Spørsmålet er vel heller om du er alene eller ikke. Hva tenker dere damer om dette? Hundekyssing: Hundekosing: Pynte-Tina: Kone-Tina: Nå vet du at du ikke er alene ;-). Jeg spydde litt i munnen når jeg så de bildene, men det er tydeligvis jeg som er alene her Denne tråden får meg til å føle meg som Cruella de Vil. Men det er jo good news for TS da, finnes åpenbart nok av folk som liker en person med hund(er) =)
Gjest Svampebob1 Skrevet 8. februar 2013 #44 Skrevet 8. februar 2013 Jeg spydde litt i munnen når jeg så de bildene, men det er tydeligvis jeg som er alene her All we need is love!!! :hjerte: “A dog doesn't care if you're rich or poor, big or small, young or old. He doesn't care if you're not smart, not popular, not a good joke-teller, not the best athlete, nor the best-looking person. To your dog, you are the greatest, the smartest, the nicest human being who was ever born. You are his friend and protector.” ;-) 1
Singha Skrevet 8. februar 2013 #45 Skrevet 8. februar 2013 Er det ingen som er kritiske til at Svampebob1 har kapra tråden og bruker den som sin personlige kvinneteine med ei uskyldig bikkje som agn?!
Gjest Cuntzilla Skrevet 8. februar 2013 #46 Skrevet 8. februar 2013 All we need is love!!! :hjerte: Haha. Jada jada. Jeg synes jo det er noe veldig fint med kjærligheten mellom et menneske og et dyr, da. Men det hadde jeg også syntes om en mann og en blekksprut knyttet et uløselig bånd. Jeg ville bare ikke delt badekar med dem resten av livet. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2013 #47 Skrevet 8. februar 2013 Takk :-). Tina prioriteres først, ja. Slik er det bare :-) Så sant! Mine to herlige vovvover kommer foran alt! Om kjæresten min skulle komme til meg og be meg fjerne hundene hvis jeg vil ha en framtid med han er det heller han som ikke har en framtid med meg altså Ryk og reis, hundene foran mennene Anonym poster: 8e5311d4b122205acdb25d43a55c3a75 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 8. februar 2013 #48 Skrevet 8. februar 2013 Er det ingen som er kritiske til at Svampebob1 har kapra tråden og bruker den som sin personlige kvinneteine med ei uskyldig bikkje som agn?! Skal gi den stakkars hunden min en skikkelig klem etterpå og et lite dask på stumpen, så tilgir hun meg nok. Når det gjelder KG til sjekking, så er jeg ikke helt sikker på hvor effektivt det er. Jeg får langt mer oppmerksomhet av damene IRL enn det jeg gjør på nett. Ser ikke helt hensikten i å sitte å skrive seg til døde heller. Men morsomt at du ble misunnelig på meg :-). 1
Singha Skrevet 8. februar 2013 #49 Skrevet 8. februar 2013 Men morsomt at du ble misunnelig på meg :-). Morsomt at du trodde eg va misunnelig. (Eg e misunnelig på at du har ei jævlig fin bikkja då, det ska du ha.)
sjakalen321 Skrevet 8. februar 2013 #50 Skrevet 8. februar 2013 Du er borte fra den i 10-11 timer, for så å lufte den før du forsvinner igjen på kvelden? Stakkars hund! De har faktisk større behov enn som så. Omplasser hunden din om du ikke gidder å ta deg av den! Anonym poster: a26f9c79e7b7beac306edbaabe089c92 Ser den setningen kan misforståes
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #51 Skrevet 9. februar 2013 Men det hadde jeg også syntes om en mann og en blekksprut knyttet et uløselig bånd. Jeg ville bare ikke delt badekar med dem resten av livet. Herregud Skjerp deg. Du høres ut som en sur gammel dame Anonym poster: 32b18d2ee46e1037a269bc58b2459845 Anonym poster: 32b18d2ee46e1037a269bc58b2459845
Pene sko... Skrevet 9. februar 2013 #52 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Jeg ser overhode ingenting galt. Selv er jeg et hundemenneske, så da passer det jo for såvidt ypperlig med hunder i grunnen. Endret 9. februar 2013 av Pene sko...
lygekryss Skrevet 9. februar 2013 #53 Skrevet 9. februar 2013 Nei, hehehehe....jeg er paranoid jeg vettu, tenk om jeg går tur med dem i Oslo så kommer det KG-folk bort til meg Rottweileren er helt svart med LITT brunt, og mixen er brun spekket med litt grått, man kan se den har har rottweiler i seg på bredden på ansiktet, men er større enn den andre og mer muskuløs, og har cane corso hale. pm, hallo! Jeg bor ikke i Oslo.
Gjest Cuntzilla Skrevet 9. februar 2013 #54 Skrevet 9. februar 2013 Herregud Skjerp deg. Du høres ut som en sur gammel dame Anonym poster: 32b18d2ee46e1037a269bc58b2459845 Anonym poster: 32b18d2ee46e1037a269bc58b2459845 Og du høres ut som en fjortis. At jeg synes det bygger vel opp under at jeg er sur og gammel Jeg gleder meg til jeg blir sur gammel dame, da skal jeg ha ørten katter <3 Men ikke en eneste dum, siklende hund!
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #55 Skrevet 9. februar 2013 Og du høres ut som en fjortis. At jeg synes det bygger vel opp under at jeg er sur og gammel Jeg gleder meg til jeg blir sur gammel dame, da skal jeg ha ørten katter <3 Men ikke en eneste dum, siklende hund! Jeg er faktisk 15 Jeg Synes du virker sur gretten gammel dame siden du oppfører deg utrolig teit. Om du ikke liker hunder DET bryr meg faktisk ikke. Men at du sitter å skriver på den måten bare viser hvordan du er som person. Så Ja jeg synes du burde Skjerpe deg. Anonym poster: 32b18d2ee46e1037a269bc58b2459845
pingeline Skrevet 9. februar 2013 #56 Skrevet 9. februar 2013 For en vakker jente du har, Svampebob! Jeg er en sucker for de korthårede, muskuløse rasene. Nydelig! Og til TS: Hvis du har en hobby som er viktig for deg, enten det er hundehold (ikke skyt meg for å kalle det en hobby!), gaming, idrett av noe slag, veldig fotballinteressert eller hva det nå skulle være så må du finne en partner som i det minste aksepterer disse sidene ved deg og ser på det som noe sjarmerende. Hele poenget med å finne en partner er jo å finne noen man passer godt sammen med, ikke prøve å endre seg selv for å passe til partneren.
Gjest Bolsjevidkun Skrevet 9. februar 2013 #57 Skrevet 9. februar 2013 Jeg elsker hunder, så det hadde bare vært positivt dersom dama hadde hund. Om du så hadde latt hunden sove i sengen, hadde det bare vært positivt det også. Eneste problemet er at jeg nok hadde kost mer med hunden enn med dama, og at dama derfor hadde blitt sjalu.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2013 #58 Skrevet 9. februar 2013 ts her: Herlighet så skjønne dere er Svampebob1! Nei herlighet, jeg kommer aldri til å ha en fyr som ikke er glad i dyr! Så AB#20, du kan slappe helt av.. du er ikke i min interesse Anonym poster: 28ed303faf00e3db5c7ae4596e43972e Jeg er glad i dyr jeg. Men på en annen måte enn din overfladiske og barnslige klengete måte å se på dem. For at ditt kjæledyr skal leve må andre dyr dø. Disse dyrene trenger nemlig føde de også. Så når den elskede kjøter gomler så søtt i matskåla måtte dagros bli tatt av dage hos slakteren. dessto flere kjæledyr, dessto flere avelsdyr må dø Jeg syns også synd på allergikkere og de med diverse fobier som må forholde seg til dette evigvoksende egoet deres ved å fortsette å ta dyr inn i byene. Det blir etterhvert så mange av dem at det blir helseskadelig. Du er ikke mer glad i dyr enn meg, du er mer overfladisk og picky i måten dyr får din oppmerksomhet og omtanke på. for deg er de gjenstand for din selvfølelse, for meg er de dyr egenrådige og selvstendge skapninger som hører hjemme i det fire samspillet naturen. Så kan du sitte der og "aaaaawe" deg til dyrevideoer og bilder så mye du vil, men du har deffinitivt ikke noe mer empati enn meg eller mer kjærlighet til dyrene enn meg. for deg er dyr underholdning og et gjøremål. For meg er de endel av naturen. Anonym poster: 4829a369248dc016bb7ed50f893fbaff
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #59 Skrevet 10. februar 2013 Jeg er glad i dyr jeg. Men på en annen måte enn din overfladiske og barnslige klengete måte å se på dem. For at ditt kjæledyr skal leve må andre dyr dø. Disse dyrene trenger nemlig føde de også. Så når den elskede kjøter gomler så søtt i matskåla måtte dagros bli tatt av dage hos slakteren. dessto flere kjæledyr, dessto flere avelsdyr må dø Jeg syns også synd på allergikkere og de med diverse fobier som må forholde seg til dette evigvoksende egoet deres ved å fortsette å ta dyr inn i byene. Det blir etterhvert så mange av dem at det blir helseskadelig. Du er ikke mer glad i dyr enn meg, du er mer overfladisk og picky i måten dyr får din oppmerksomhet og omtanke på. for deg er de gjenstand for din selvfølelse, for meg er de dyr egenrådige og selvstendge skapninger som hører hjemme i det fire samspillet naturen. Så kan du sitte der og "aaaaawe" deg til dyrevideoer og bilder så mye du vil, men du har deffinitivt ikke noe mer empati enn meg eller mer kjærlighet til dyrene enn meg. for deg er dyr underholdning og et gjøremål. For meg er de endel av naturen. Anonym poster: 4829a369248dc016bb7ed50f893fbaff HÆ? hva er det du prater om? O_O For at du skal leve så må andre dyr dø og masse annet også. Synes synd på allergikere Skal si deg at er mange som er allergisk som har hund. Du høres ut som en merkelig person *grøss* Anonym poster: 32b18d2ee46e1037a269bc58b2459845 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #60 Skrevet 10. februar 2013 HÆ? hva er det du prater om? O_O For at du skal leve så må andre dyr dø og masse annet også. Synes synd på allergikere Skal si deg at er mange som er allergisk som har hund. Du høres ut som en merkelig person *grøss* Anonym poster: 32b18d2ee46e1037a269bc58b2459845 For alt du vet kan jeg være veggis. Dessuten påsto hun at hun var mer glad i dyr i meg, noe som ikke stemmer. Jeg er glad i alle dyr. og respekterer dereseksistens fritt i naturen. hun er bare glad i kjæledyr.Du høres ut som en gammel kjenning jeg etterhvert anser som en litt stakkarslig stalker. Anonym poster: 4829a369248dc016bb7ed50f893fbaff
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå