Gå til innhold

Gutter; tanker om damer og hund?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det en Shar Pei du har?

Hvis du er en oppegående dame med litt IQ og EQ, så kan ikke jeg se problemet?!

Men hvis bikkja får mer oppmerksomhet enn meg og det blir for mye dill og dall med bikkja, da hadde jeg takket for meg og gått!

Jeg har en American Akita, og den betyr veldig mye for meg. Kan være borte fra Akita'en i 10-11 timer, men det er sjeldent. hvis det er noe jeg skal på kvelden, så passer jeg på å lufte den før jeg drar. Hunden er førsteprioritert, men den kan ikke ødelegge mitt sosiale liv!

Du er borte fra den i 10-11 timer, for så å lufte den før du forsvinner igjen på kvelden? Stakkars hund! De har faktisk større behov enn som så. Omplasser hunden din om du ikke gidder å ta deg av den!

Anonym poster: a26f9c79e7b7beac306edbaabe089c92

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde to hunder når jeg møtte mannen min. Nå tar jeg han ofte i å ligge på gulvet og snakke mykt til dem mens de koser.. Så ja - du får deg en mann selv om du har dyr!

I mine øyne er det ikke dyrene i seg selv som kunne vært en utfordring, da er det viktigere at man har et likt syn på dyrehold. Selv om jeg elsker alle dyr så kunne jeg aldri vært sammen med noen som holdt dyr på en måte jeg er uenig i.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har selv hund og jeg hadde aldri klart å vært sammen med en som ikke liker dyr. Spesielt hunder <3

Skrevet

Jeg har selv 2 hunder. Den ene er rottweiler og den andre er mix av cane corso,kangal og rottweiler. Begge er mellomstore/store hunder. Er alltid morsomt når noen spør om hundene mine, de tror som regel jeg har sånne kladdehunder som chihuahua eller pomerianer, så blir mildt sagt overraska når de ser dem.

Jeg tror ikke jeg kan være sammen med en som misliker dyr akkurat, det ville blitt 100prosent helt feil, men får jeg meg type så kommer jeg ikke til å neglisjere han akkurat. For tiden så sover jeg i en sovesofa med bikkjene, hehe...(har seng på en hems, men bruker området heller som oppbevaringsplass.)

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Ser at du bare lurer på hva gutter synes, men jeg drister meg til å svare likevel siden dette er individuelt og har ingenting med kjønn å gjøre.

Jeg liker ikke hunder i det hele tatt, så det hadde nok vært dealbreaker for meg. Men om du har en eller to hunder spiller jo ingen rolle fra eller til for sånne som meg, når du har en fra før så kan du ikke (og vil vel heller ikke) være sammen med en som misliker bikkjer uansett.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Hva tenker dere gutter om dette?

Tja.. Spørsmålet er vel heller om du er alene eller ikke.

Hva tenker dere damer om dette?

Hundekyssing:

530676_10151391125726421_1641308121_n.jpg

Hundekosing:

2012-12-24T15-20-38_0.jpg

Pynte-Tina:

184424_10151360746366421_68733654_n.jpg

Kone-Tina:

2012-12-19T09-39-50_0-764x1024.jpg

Nå vet du at du ikke er alene ;-).

• Liker 18
Skrevet

Jeg har selv 2 hunder. Den ene er rottweiler og den andre er mix av cane corso,kangal og rottweiler. Begge er mellomstore/store hunder. Er alltid morsomt når noen spør om hundene mine, de tror som regel jeg har sånne kladdehunder som chihuahua eller pomerianer, så blir mildt sagt overraska når de ser dem.

Jeg tror ikke jeg kan være sammen med en som misliker dyr akkurat, det ville blitt 100prosent helt feil, men får jeg meg type så kommer jeg ikke til å neglisjere han akkurat. For tiden så sover jeg i en sovesofa med bikkjene, hehe...(har seng på en hems, men bruker området heller som oppbevaringsplass.)

Få se bilde da! :)

Gjest Sunheart
Skrevet

Har hund jeg og, og ingen har blitt skremt av det ;) Kos deg med hundene du. Du vil jo uansett ikke ha en mann som ikke liker hunder?

Skrevet

ts her:

Herlighet så skjønne dere er Svampebob1! :rodmer:

Nei herlighet, jeg kommer aldri til å ha en fyr som ikke er glad i dyr!

Så AB#20, du kan slappe helt av.. du er ikke i min interesse ;)

Anonym poster: 28ed303faf00e3db5c7ae4596e43972e

• Liker 3
Gjest Svampebob1
Skrevet

ts her:

Herlighet så skjønne dere er Svampebob1! :rodmer:

Anonym poster: 28ed303faf00e3db5c7ae4596e43972e

Takk! Ja, her er det til døden skiller oss ad :-P... Synd hunder ikke blir så gamle :-(.

• Liker 2
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg skjønner at folk tenker seg om før de går inn i et seriøst forhold med noen som har to barn - men to hunder, det skal virkelig ikke ha noe å si for om du er kjærestemateriale eller ikke.

Skrevet

Jeg har også hund. Har alltid hatt det. Den sover i sengen , er med på det meste. Har aldri hatt problemer med å finne en mann pågrunn av det. Het uaktuelt med en mann som ikke liker dyr uansett. Min siste samboer ble veldig glad i hunden min. Gråt når den døde, enda da var vi ikke sammen lengre.

Anonym poster: b3fee52eb0a12b2afd6726ad4328ad51

Skrevet

Tja.. Spørsmålet er vel heller om du er alene eller ikke.

Hva tenker dere damer om dette?

*Bilder*

Nå vet du at du ikke er alene ;-).

Jeg er på nippet til å fri til dere :rodmer:

Skrevet

Få se bilde da! :)

Nei, hehehehe....jeg er paranoid jeg vettu, tenk om jeg går tur med dem i Oslo så kommer det KG-folk bort til meg :bond:

Rottweileren er helt svart med LITT brunt, og mixen er brun spekket med litt grått, man kan se den har har rottweiler i seg på bredden på ansiktet, men er større enn den andre og mer muskuløs, og har cane corso hale.

Skrevet

Er selv en jente på 20 år,blir 21 i mai i år og har to hunder. Den første kjøpte jeg når jeg flyttet i min aller første leilighet som 18åring. Så skaffameg hund i en ung alder ja, men har aldri angret!

Nå har jeg skaffa meg en hund til, er litt over en måned siden jeg skaffa hund nr. 2 og jeg stortrives! Finner du en mann som ikke godtar hundene dine, så er han ikke den rette enkelt og greit! En mann som virkelig elsker deg og vil være sammen med deg, elsker det du elsker. Dermed hundene dine ^^ Men det går an å møtes på halvveien da.Feks hvis han ikke liker å ha hundehår i senga, da lar dere vær å ha hundene i senga!

Anonym poster: 8e5311d4b122205acdb25d43a55c3a75

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg er på nippet til å fri til dere :rodmer:

Jeg er singel, så fri i vei ;-)

Skrevet

Jeg hater dyr. Dealbreaker for meg i hvertfall. Hadde ikke taklet å bli prioritert bak ett dyr. Da ville jeg heller ha valgt ei kjerring med barn , fremfor ei med hunder. Da får man ihvertfall noe ut av tiden man investerer. Barna vokser til og blir mer selvstendig osv. En hund må man passe på til den dør uansett..

:S

Du høres ut som en sympatisk type. Du har kjæreste eller..?

Anonym poster: b7888d57864001a0ebd7c1d5d543b10f

• Liker 3
Skrevet

Jeg er singel, så fri i vei ;-)

Tror nesten hun har konkurranse her altså! Veldig fine bilder :)
Gjest Svampebob1
Skrevet

Tror nesten hun har konkurranse her altså! Veldig fine bilder :)

Takk :-).

Tina prioriteres først, ja. Slik er det bare :-)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...