Gå til innhold

Glitter og gråstein


Adele

Anbefalte innlegg

Hadde første ordentlige forelesning i grunnleggende matematikk og statistikk i dag. Hang med litt, og falt av litt. Første ordentlige prøve er neste fredag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går var det temafest på studenthuset. Temaet var spillkarakter. MANGE simmer! Jeg valgte derfor istedenfor å kle meg ut som Josefine.

1002919_10201830914681591_835727801_n.jp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha vært på skolen i 22 timer de siste to dagene, er det vel unødvendig å si at jeg er sliten. Takk og lov ikke forelesninger i alle disse timene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er fadderuken ferdig. Jeg er så sliten av alt stresset og drikkingen. Skal også bli godt å komme i gang igjen med trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Halloweenkostymet mitt i går. Måtte selvsagt teste den ut. Tok litt av. Men det var gøy. For meg. Tror ikke de på Snapchat og naboene mine hadde det like kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lenge siden jeg har oppdatert her nå, men vært veldig opptatt med skolen, flytting og det å være sosial. Aner ikke en gang hvor jeg skal begynne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Torsdag var det Halloweenfeiring på studenthuset ved skolen jeg går på. Vi i kollektivet dro selvsagt på dette, og jeg er veldig glad vi kledde oss ut alle sammen. Jeg gikk utkledd som Smurfine, og fikk veldig mange kommentarer på dette, noen mer slitsomme enn andre uten at jeg skal gå noe mer inn på det.

10mpqm8.jpg

Dagen etter hadde vi matteprøve, og jeg var veldig, veldig sliten. Resultatet er jeg spent på, regnet ut at jeg vil få maks 16 poeng, men jeg tror jeg feilet litt på noen av oppgavene. Grovt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja. Jeg er veldig glad i å kle meg ut! Always have, always will.

Var lenge planen min å bli skuespiller, men omstendigheter gjorde det til at jeg studerte administrative fag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...