Gå til innhold

Glitter og gråstein


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du vet du har bodd for lenge i Totenland når du kommer med dette utsagnet:

Bondekjærringutsagn

(klikk på lenken for video - aner ikke hvordan jeg laster det opp til å komme i dette innlegget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Awww... Men du har det jo fint her hjemme, ikke sant? :klem:

Det bare regner!! Også er det sånn 10-12 grader - hurra for norsk sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det vær hvor man kan sitte inne foran TV/data osv. med god samvittighet da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt å svare deg, surriball! Beklager.

Men ser veldig sjeldent på tv. Er så mye dritt der. Sett på Tvnorge i det siste, for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uvant med en sånn form på Barbien - og likevel er det slik de fleste av oss ser ut! :) Men jeg er litt skeptisk til at akkurat Barbie liksom skal ha så stor innvirkning på jenters kroppssyn. Jeg tenkte ALDRI over det da jeg lekte med barbie som barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uvant med en sånn form på Barbien - og likevel er det slik de fleste av oss ser ut! :) Men jeg er litt skeptisk til at akkurat Barbie liksom skal ha så stor innvirkning på jenters kroppssyn. Jeg tenkte ALDRI over det da jeg lekte med barbie som barn...

Veldig enig med deg. Er først i de senere år at jeg har begynt å tenke på hvordan hun EGENTLIG ser ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer KUN til å gi 50 shades-filmen et forsøk om disse to blir hovedrollene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like gøy å rydde gjennom en veldig gammel mail. Fra min fjortisperiode, og min tid som "blond":

SrRPqc5.jpgy9IkBD8h.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å bli vekt av en Skypesamtale fra min lille skjønne niese klokka 07.45 om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke du opp 7 og trene? :P

Haha, det var i går! Men fant ut at det ble alt for tidlig. Planen i dag var jo å sove lenge. Men det ville ikke Marte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

I går arrangerte jeg en reunion med barneskolekullet mitt. Rart å tenke på at det er ti år siden vi gikk ut..

I dag har jeg vært med pappa på roadtrip til Åshøgda og Sand. Nå er jeg sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa har i disse dager to av mine nieser på ferie. I den forbindelse dro de tre, samt Anders og jeg på filmen Grusomme meg 2. Eldste niesen min var så stolt fordi jeg fant en Colaflaske med navnet hennes på. Den skulle hun visstnok spare på. :fnise:

Filmen var bra laget, og falt i smak hos de minste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var tidligere i år medlem hos Det Nye, men sa opp abbonementet da jeg ikke syntes bladet var noe tess. Nå nettopp ringte det en selger for bladet, i håp om å få meg tilbake med et "knallgodt" tilbud "bare" til meg. Yeah right..

Satt med telefonen en meter unna meg, og jeg hørte enda hva dama sa godt og tydelig UTEN at jeg hadde på høytalere. Og når jeg sa nei til Det Nye, forsøkte hun å pushe på meg Shape Up som bare var "sååååååå supert blad, også kommer det jo bare hver sjette ukeee!! Kan ikke det vært noe for deg da?". Når jeg takket nei til dette også, ble hun seriøst sur. Altså. Ehm. Noen mennesker passer ikke til å selge over telefon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt glemt å nevne at jeg blir student igjen til høsten! Er så spent, men samtidig gruer jeg meg helt sinnsykt til å drive med makroer igjen. Er en stund siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...