Gå til innhold

Glitter og gråstein


Adele

Anbefalte innlegg

:hoho:

Hvordan gikk det med fuglen da? Fikk dere den ut?

Jada, den var så skremt også, stakkars, så den fant fort veien ut :) Kom heldigvis ikke inn i selve soverommet, gardina var i veien for det. Ellers hadde det blitt mer texas i morges :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bra den fant veien ut da :) Har hatt fugl inne her også, men den døde av skrekk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra den fant veien ut da :) Har hatt fugl inne her også, men den døde av skrekk :(

Nei, huff! Så tragisk!! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke så lett å være fugl i menneskeverden bestandig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hater når jeg er i bil, og en fugl treffer frontruta. Utifra hva jeg har hørt, får den hjerneskader da, og dør senere?! :( Iallefall det jeg ble fortalt da jeg var liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff :( Har aldri opplevd å få en fugl i ruta, eller å ha truffet en fugl i det hele tatt når jeg kjører. Derimot har jeg kjørt over en katt som løp over en landevei hvor det 80 og hun løp rett under dekket mitt så hadde ikke en sjanse til å stoppe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er så drittlei russen nå. Konstant i hele kveld har jeg hørt *donk donk donk*

Og det verste er at russen har sin siste samlede fest 3 km unna her. Høres ut som om det er naboen som fester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er det ikke mer russ nå :D Vet hvordan det er siden jeg bor 5 meter fra VGS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være tidenes TV-øyeblikk - helt magisk!!

Endret av Adele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den følelsen man får når det begynner å bli kaldt i stua fordi stuedøra står oppe, men du ikke gidder å lukke den - lenge leve latskapen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

HURRA for meg!! Sola skinner, stor pakke venter på meg, og god middag i kveld - kunne hatt bursdag hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bursdag i dag? Jeg også! :danse:

Gratulerer med dagen til deg og til meg! :blomst: :blåse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du bursdag i dag? Jeg også! :danse:

Gratulerer med dagen til deg og til meg! :blomst: :blåse:

Gratulerer til deg også!! :biggrin: Endret av Adele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger hjemme - halvsover på sofaen. Plutselig ringer det på døra. Der står to gode venninner med muffins. Veldig koselig!

post-55766-0-21782900-1370966867_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Kjenner jeg blir så happy når jeg kommer ut av treningssenteret, og ser at en fugl har bæsja ned scooteren min. Takk skarru ha. Og kjenner jeg blir mer happy når jeg kommer hjem, og ser at jeg har seks nye snaps (hurra!), men alle er bare slike "Jeg er i Syden, får jeg deg sjalu nå"-snapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...