Surriball Skrevet 4. august 2013 #121 Skrevet 4. august 2013 Gratulerer som ny student! Hva skal du studere?
Adele Skrevet 4. august 2013 Forfatter #122 Skrevet 4. august 2013 Skal ta bachelor i økonomi og ledelse
Surriball Skrevet 4. august 2013 #123 Skrevet 4. august 2013 Det høres spennende ut! Det blir sikkert stas (og mye jobb, men sånt skal man jo ikke si til nye studenter, høhø). Hvor i landet?
Adele Skrevet 5. august 2013 Forfatter #124 Skrevet 5. august 2013 Jeg regner med at det blir mye jobbing. Er jo 60 sp førsteåret (30 sp/semester). Er på Høgskolen i Gjøvik, der jeg bor fra før av
Adele Skrevet 5. august 2013 Forfatter #125 Skrevet 5. august 2013 Kjøpte meg denne toppen før helga - liker den veldig godt! Fra Armani Jeans. Også har jeg fått tilbake pcen min! Hurra! Men problemet er der enda.. Måtte krangle litt for å slippe å betale serviceomkostninger. De skulle ha 800 kr enda de ikke har gjort noe med maskinen min.
Adele Skrevet 6. august 2013 Forfatter #126 Skrevet 6. august 2013 I dag har jeg pakket første julegave. Nå som jeg skal bli fattig student, er det greit å spe ut utgiftene litt, samt at jeg lager gavene selv.
Adele Skrevet 6. august 2013 Forfatter #127 Skrevet 6. august 2013 Nå sitter jeg her med hodepinen fra helvette. Tenker jeg skal køye straks. I dag har jeg vært på jobbintervju. Jeg MÅ ha deltidsjobb ved siden av studiene, ellers klarer jeg meg ikke økonomisk. I kveld har jeg sendt avgårde samboeren slik at jeg har kunnet pakket jule- og bursdagsgaver i ro og mak. Er så godt å vite at jeg er ferdig med storparten. I år blir 90% av pakkene hjemmelaget, og da er det greit å være ute i god tid slik at det ikke blir stress på slutten.
Adele Skrevet 7. august 2013 Forfatter #129 Skrevet 7. august 2013 Ettersom jeg kun søkte stipend fra Lånekassen, vil jeg kun få utbetalt litt over 2000 kr i november og desember. Da er det greit å være mer eller mindre ferdig med gaveinnkjøpene.
Adele Skrevet 7. august 2013 Forfatter #130 Skrevet 7. august 2013 Er forresten 2 250 kr fattigere, men nå kan skolen bare begynne for min del. Kjøpt bøker for 1. og 2. året samt kalkulator til 1500 kr. Røverkjøp. Får bare håpe at jeg har kjøpt rett bøker. Virker som om det kun mangler en bok for 1. semester, men er to bøker på engelsk jeg ikke vet hva slags fag skal til. Gjelder Quality Management, Organization and Strategy av James R. Evans og Operating Management av Krajewski, Ritzman og Malhotra.
Adele Skrevet 7. august 2013 Forfatter #131 Skrevet 7. august 2013 Fant ut det med bøkene - er for teknologiledelse. Mangler bare en bok for 1. semester, så må ut med litt mer cash. Ser at fadderuka ikke blir vill i det hele tatt!
Adele Skrevet 9. august 2013 Forfatter #132 Skrevet 9. august 2013 I går kveld dro vi en gjeng på Cafe Pi her i byen for å ha det sosialt samt ta en drink. Etter det stakk vi på kino. Sto i mellom Pacific Rim og The Wolverine. Ble sistnevnte. Anbefaler den virkelig, men så er jeg generelt glad i Marvel da
Adele Skrevet 13. august 2013 Forfatter #137 Skrevet 13. august 2013 Hahaha!!! Så seriøst ut som pole dancing først, men når man leser teksten, ser man plutselig spaden. Morsomt.
Adele Skrevet 21. august 2013 Forfatter #139 Skrevet 21. august 2013 Første skoledag på høyskolen. Dette kommer til å bli et beintøft år..
Gjest Sakone Skrevet 21. august 2013 #140 Skrevet 21. august 2013 Det kommer nok til å gå bra jobbe jevnt og trutt. Blir nok spennende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå