AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Del Skrevet 4. februar 2013 Leverte inn bil på verkstedet for en uke siden. Det måtte repareres for bilen ville "stoppe" hele tiden. Stor regning. Kjører 3 km og det samme skjer med bilen. Verkstedet svarer at da var det noe annet som må fikses. Det er også fikset,men bilen er lik som før. Jeg føler at verkstedet prøver og feiler metoden,noe som koster penger. Jeg har bedt verkstedet å fikse en feil,slik at jeg ikke risikerer at bilen stopper. Hva kan jeg gjøre? Skal verkstedet fortsette med prøve og feile metoden,så kan det bli dyrt. Dette er et merkeverksted Anonym poster: addc27fe7b4a7d04b87064400c414b64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #2 Del Skrevet 5. februar 2013 Når vi ikke finner ut noe, kaller vi dette for en "periodisk feil".......som er nærmest umulig å oppdage. Men betalt tar vi, gang på gang, uten at bilen blir noe bedre. Anonym poster: 0141fef27ddd56cbc16673c5867ddd1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå