Gå til innhold

På jakt etter RØYK!! Hva er det mest desperate du har gjort?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har sluttet å røyke, men husker flere desperate episoder.

Toppen var vel å prøve å røyke nype-te rullet i vanlig kontorpapir...

Fy f...... det var grusomt.

Husker også at storebroren min hadde ett bilde på veggen med teksten: "Vid kattastrof, krossa glaset!". Inni glassbildet var det limt inn en sigarett, en fyrstikk og en liten del av fyrstikkeska til å rive fyr på.

Det bildet skar jeg og en venninne opp baksida på, i ett desperat øyeblikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det mest desperat jeg har gjort er at jeg

Rev opp noen gamle sneiper fra askebegeret, samlet det sammen og rullet det i sigarett papir eller vanlig papir(æsj!)

eller jeg har også prøvd når desperasjonen var på topp, å finne noen gamle SIGARER og røyket en av de i like fort tempo som en vanlig sigarett , inkludert dyp inhalering, blææææææh ,pføy, gjett hvem som hadde vondt i hodet etter på, og som ikke hadde lyst på sigaretter på to dager? :hoho::hoho::hoho: :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vokst opp i Oslo. Er vant til at butikken er innen rekkevidde. Men det var den ikke på ferie. På hyttetur i huttiheita. Vi sto ved veien og skulle haike inn til byen, haiket et godt stykke før vi fikk ny haik med en fyr som gav oss 5 røyk og kjørte oss hjem. Han kjeftet lenge. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært der jeg, også. Det mest desperate var på en hyttetur en gang tror jeg. Min venninne og jeg hadde reist på hytta for å slutte og røyke. Etter to dager var vi så desperate at vi kjørte til nærmeste fjellsute og ba på våre knær om å få ei pakke tobakk på "krita" (vi hadde reist uten penger -vi hadde med oss alt vi trang av mat). Jeg husker jeg viste førerkortet mitt og alt for å bevise at vi var "ærlige", og vi måtte love å sende penger da vi kom hjem. Jeg fatter ikke at dette var noe de lot oss gjøre -men hun dama som jobba der røyka kanskje sjøl, så da skjønte hun kanskje hvordan det var?

Uansett -det sier litt om hvor avhengighetsdannende denne skiten er når det er mer eller mindre vanlig at folk blir så desperate at de kan få seg til å gjøre sånne ting om de går tom.

Jeg har også gravd i ovnen (etter å ha tømt askebegeret der) etter gamle sneiper som jeg har "resirkulert" osv. osv.

Fy FAEN så glad jeg er for at jeg har klart å slutte.

(Holdt opp i 4 måneder nå!!)

Nelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...