Gå til innhold

Ønsker kontakt med barnløst par


Gjest Silje

Anbefalte innlegg

Gjest Silje

Jeg jobber med en artikkel om barnløshet.

Ønsker å komme i kontakt med et par i 20- eller 30-årene som er barnløse, men ønsker å bli gravide.

Ingen av partene bør ha barn fra tidligere forhold da jeg allerede har intervjuet et par som er i den situasjonen.

Artikkelen skal ta opp hvordan hverdagen arter seg. Hvordan forholder man seg til egen og andres forventinger? Hvordan virker situasjonen inn på samlivet?

Det Nye har mange lesere som vi vet sliter med å bli gravide. Vi ønsker å formidle personlige opplevelser og fakta om barnløshet for å bidra til større åpenhet rundt temaet.

Hilsen Silje

Reportasjejournalist

Det Nye

E-post: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Deler av navet, og e-postadressen slettet. Våre regler godtar ikke at brukerne identifiserer seg med fullt navn, telefonnummer eller e-postadresser. Om du ønsker å være tilgjengelig kan du gjøre det gjennom din profil. Hege (admin)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det passer nok ikke for oss å stille opp.. men jeg lurte på når denne artikkelen kommer på trykk? For den har jeg lyst til å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym nå

Artikkelen er planlagt til juninummeret - nr 8 (kommer ut 18. mai).

Hilsen fast bruker

som jobber i Det Nye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vurdert det etter at jeg så forespørselen på FUB. Det er litt "skummelt" da. Selv om vi er helt åpne om vår barnløshet, så er det et stort skritt å stå fram offentlig. :o

Jeg spurte mannen min, og han er i utgangspunktet negativ til å stille opp. Men etter å ha tenkt litt så sa han at jeg kunne bestemme. :-?

Når er siste frist for tilbakemelding? :roll:

Hilsen Zianta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...