Gå til innhold

Hytteutleie På Lindøya eller andre øyer i Oslofjorden..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har så lyst å leie en liten hytte på Lindøya i Oslofjorden i sommer, men vet ikke hvor jeg skal henvende meg.. Fant ingenting på finn.no så lurer på om det er noen som vet dette?

Evt andre hytter i Oslofjorden som er lett å komme seg til med rutebåt fra Oslo. Litt trang økonomi så helst billigst mulig.

Anyone?

Anonym poster: 1f89e715ff2f75386c2c40c8065af646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hytteeiere har ikke lov til å leie ut sine hytter på Lindøya. Men, det kan jo hende at du får napp hvis du setter opp en forespørsel ved fergeleiene på østsiden eller vestsiden av Lindøya samt butikken. Lykke til - Lindøya er et paradis ;-)

Hilsen hytteier Lindøya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så lyst å leie en liten hytte på Lindøya i Oslofjorden i sommer, men vet ikke hvor jeg skal henvende meg.. Fant ingenting på finn.no så lurer på om det er noen som vet dette?

Evt andre hytter i Oslofjorden som er lett å komme seg til med rutebåt fra Oslo. Litt trang økonomi så helst billigst mulig.

Anyone?

Anonym poster: 1f89e715ff2f75386c2c40c8065af646

Er flere hytter i Asker og Bærum som er mulig å leie, typisk DNT egentlig. Blant annet på Ytre Vassholmen og "butikken" på Langåra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Jeg har hytte på Lindøya, og stregt tatt er det ikke lov å leie ut hyttene der....

Det er flere som har fått påpakkning for dette.

Så eneste mulighet er om du blir kjent med noen som har hytte der ute, som du kansje kan få låne når de ikke bruker den.

Eller så kan du kjøpe en hytte der ute, hvis du har mye penger....

Men er jo alltids noen som ikke bryr seg om reglene, så å henge opp en lapp på bryggene og ved butikken skader jo ikke:)

Er desverre mange hytter som ikke blir brukt, eller som står tomme i store perioder, og det er jo trist.

Anonym poster: fbe22e4f0210e7ba414200e8ff52328c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Jeg har hytte på Lindøya, og stregt tatt er det ikke lov å leie ut hyttene der....

Det er flere som har fått påpakkning for dette.

Så eneste mulighet er om du blir kjent med noen som har hytte der ute, som du kansje kan få låne når de ikke bruker den.

Eller så kan du kjøpe en hytte der ute, hvis du har mye penger....

Men er jo alltids noen som ikke bryr seg om reglene, så å henge opp en lapp på bryggene og ved butikken skader jo ikke:)

Er desverre mange hytter som ikke blir brukt, eller som står tomme i store perioder, og det er jo trist.

Anonym poster: fbe22e4f0210e7ba414200e8ff52328c

ts her. Det er ikke lov nei? Men tror du noen ville tatt en symbolsk sum for å "låne" vekk en hytte der da? Vet liksom ikke helt hvor jeg skulle blitt kjent med noen som har hytte der ute heller...Søren heller. Dumme regler.. teit hvis det bare står tomt da ihvertfall...

Anonym poster: 1f89e715ff2f75386c2c40c8065af646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du

Jeg har hytte på Lindøya, og stregt tatt er det ikke lov å leie ut hyttene der....

Det er flere som har fått påpakkning for dette.

Så eneste mulighet er om du blir kjent med noen som har hytte der ute, som du kansje kan få låne når de ikke bruker den.

Eller så kan du kjøpe en hytte der ute, hvis du har mye penger....

Men er jo alltids noen som ikke bryr seg om reglene, så å henge opp en lapp på bryggene og ved butikken skader jo ikke:)

Er desverre mange hytter som ikke blir brukt, eller som står tomme i store perioder, og det er jo trist.

Anonym poster: fbe22e4f0210e7ba414200e8ff52328c

Nettopp! dumt det da.. ja det hadde jo vært supert å kjent noen med hytte der ute ja, men det gjør jeg altså ikke.... Hadde ikke hatt mulighet til å betalt så mye heller..men kanskje et bra tips det der med å henge opp lapper... :) takk! ts

Anonym poster: 1f89e715ff2f75386c2c40c8065af646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor vanker dere som har hytter på Lindøya egentlig? så jeg kan bli kjent med dere? :)

Anonym poster: 1f89e715ff2f75386c2c40c8065af646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor vanker dere som har hytter på Lindøya egentlig? så jeg kan bli kjent med dere? :)

Anonym poster: 1f89e715ff2f75386c2c40c8065af646

AB 16.08 her

Vi vanker jo mest på Lindøya da....

Vet at det har vært folk som har lånt bort hyttene sine der før. mot at den som låner har vedlikeholdt litt og klippt gress o.l... Så dra ut der å heng opp en lapp.

Bor du i Oslo kan du jo dra ut der på dagsturer å prøve å bli kjent med noen:)

Anonym poster: fbe22e4f0210e7ba414200e8ff52328c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her igjen.. Ja, da skal jeg muligens gjøre det ja. Et nydelig sted syns jeg. Tenkte det var lite folk der ute nå, men det er kanskje endel der ute som klargjør hyttene for sesongen.. Kan jo prøve lykken. Evt kombinere det med en liten fisketur ... :) Heldige dere som har mulighet til å feriere der ute.. :) Misunnelig..... :skya:

Anonym poster: 1f89e715ff2f75386c2c40c8065af646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes hytter til leie i områdene rundt om ikke akkurat på disse øyene. Men fy til katta for noen priser!

1000 kr pr. døgn eller 20.000 for en uke!

Nei nei... det er ikke mulig for de fleste av oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her igjen.. Ja, da skal jeg muligens gjøre det ja. Et nydelig sted syns jeg. Tenkte det var lite folk der ute nå, men det er kanskje endel der ute som klargjør hyttene for sesongen.. Kan jo prøve lykken. Evt kombinere det med en liten fisketur ... :) Heldige dere som har mulighet til å feriere der ute.. :) Misunnelig..... :skya:

Anonym poster: 1f89e715ff2f75386c2c40c8065af646

Ja, du er ikke alene. Hadde en kollega på 90-tallet som kjøpte en slik for 50 000 (tror jeg det var). Æsj, at en ikke var mer opptatt av slikt den gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...