Lithrilla Skrevet 2. februar 2013 #1 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Er det mogeleg? Eg har bokmål som hovudmål, men eg liker nynorsk mykkje betre. Kor kan ein bytte? Nokon som veit? Endret 2. februar 2013 av Lithrilla 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rskre Skrevet 2. februar 2013 #2 Del Skrevet 2. februar 2013 Klårt du kan det!!!! Den beste tråden eg har lese på KG nokonsinne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 2. februar 2013 #3 Del Skrevet 2. februar 2013 får du på skule? snakk med nokon der. eg vart litt glad no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lithrilla Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #4 Del Skrevet 2. februar 2013 Hehe, så bra de vart glad Eg føler meg litt einsam når det kjem til akkurat dette. Folk trur eg er frå vitet Eg går på skule ja, men høgskule... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lithrilla Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 2. februar 2013 Klårt du kan det!!!! Den beste tråden eg har lese på KG nokonsinne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Haha, thanks, man! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rskre Skrevet 2. februar 2013 #6 Del Skrevet 2. februar 2013 Hehe, så bra de vart glad Eg føler meg litt einsam når det kjem til akkurat dette. Folk trur eg er frå vitet Eg går på skule ja, men høgskule... http://universitas.no/nyhet/55598/-barneskolenynorsk-ved-uio 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rskre Skrevet 2. februar 2013 #7 Del Skrevet 2. februar 2013 http://www.språkrådet.no/nb-no/Politikk-Fakta/Lov_og_rett/Maallova/Klagerett/Slik-kan-du-klage/ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rskre Skrevet 2. februar 2013 #8 Del Skrevet 2. februar 2013 Er du opphavleg frå nynorskland? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belus Skrevet 2. februar 2013 #9 Del Skrevet 2. februar 2013 Om folk trur du er frå vitet seier det meir om dei enn om deg. Det er då allmenn kjend at nynorsk er best og betre enn best! Cyberblome til deg fordi er kul. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lithrilla Skrevet 2. februar 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 2. februar 2013 Er du opphavleg frå nynorskland? Eg er frå Troms, så nei. Eller, dialekta mi er svært lik nynorsk, men vi har bokmål som hovudmål ja. Om folk trur du er frå vitet seier det meir om dei enn om deg. Det er då allmenn kjend at nynorsk er best og betre enn best! Cyberblome til deg fordi er kul. Eg veit Og, takk! Søting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå