Gå til innhold

Windows 8, helt forferdelig.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, selv den minste endring på et brukergrensesnitt er forferdelig.

Det virker ikke som Win 8 har vært utsatt for "den minste endring" når drøssevis av folk klager over det nye brukergrensesnittet.

Hvorfor lage endringer som gjør folk irriterte og derfor må bruke mye tid på å skjønne hvordan de skal gjøre ting de faktisk hadde lært seg.

Biler har hatt H-gir i 40 år minst. Da forandrer ikke produsenten til liggende H-gir uten å få svi for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fordi win8 er laget for toucpc-er. Den kom bare litt før slike var vanlig vare. Den er strengt tatt ikke så mye annerledes enn telefonene folk har, så jeg skjønner ikke sutringen.

Skrevet

Det er fordi win8 er laget for toucpc-er. Den kom bare litt før slike var vanlig vare. Den er strengt tatt ikke så mye annerledes enn telefonene folk har, så jeg skjønner ikke sutringen.

Da er det jo litt rart at de prakker den på folk med pc. Ikke at det kommer til å angå meg så mye utover å hjelpe de som måtte finne på å spørre meg...

Skrevet

Folk med pc? Hallo, pc med touchskjerm er på vei inn. Dette er ikke noe påprakking, bare litt skjev utgivelse.

Skrevet

Folk med pc? Hallo, pc med touchskjerm er på vei inn. Dette er ikke noe påprakking, bare litt skjev utgivelse.

Mange som kjøper laptop nå om dagen som får med Win 8 uten å ane noe om at skiten er mye mer krøkkete enn Win 7 og XP. Og det er mange laptoper uten trykkfølsom skjerm der ute i salg.

AnonymBruker
Skrevet

Enig her..

Skal du ha en PC....eller touchpad?

Uansett forstår jeg ikke at folk kan være så dumme at de ikke gjør research før de går til innkjøp av et produkt. Selv hvis jeg skal kjøpe meg det minste av duppeditter sjekker jeg om det er bra og passer til det jeg skal bruke det til. Å da få seg en "overraskelse" etterpå er bare å skylde på seg selv.

Anonym poster: e92f2b37d3e6630bcab7db9a99a04c45

Gjest padawan
Skrevet

Som nevnt tidligere i tråden er det mulig å få tilbake den gode, gamle start-knappen.

Skrevet

Det er ikke mer stress å trykke uten startknappen, tar nøyaktig 2 sekunder å slå av pc.

Og Slask; har du tungt for det i dag? Jeg skriver da klart og tydelig at touchskjerm er PÅ VEI inn. Ikke at alle har det. Seriøst, liksom.

Skrevet

Det er ikke mer stress å trykke uten startknappen, tar nøyaktig 2 sekunder å slå av pc.

Og Slask; har du tungt for det i dag? Jeg skriver da klart og tydelig at touchskjerm er PÅ VEI inn. Ikke at alle har det. Seriøst, liksom.

Det er vel ikke på vei inn i en pc folk allerede har kjøpt, og som fortsatt vil selges en god stund til.

Det er ikke alle som kommer til å ha/kjøpe brett og trykkfølsomme skjermer selv om det er på vei inn.

Du kan ikke komme med sånne dumme forklaringer til folk, som at ting bedrer seg neste gang de handler. Neste gang unngår de kanskje merkevaren etter erfaring.

Skrevet

Hallo. Folk bestemmer selv hva de kjøper.

Skrevet

Hallo. Folk bestemmer selv hva de kjøper.

Ja, og takk for det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...