Gå til innhold

Kan det være feil med testen ? skal jeg teste igjen ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok en test to dager etter at jeg ventet mensen, men den var negativ. Men nå er det 5-6 dager siden jeg skulle hatt mensen, men enda ikke kommet. Kan det være noe feil med testen ? det sto at jeg skulle ta testen om morgenen får best resultat ( clear blue digital) Jeg tok den på kvelden, kan det ha noe å si ? burde jeg teste igjen ?

Kan dette være syntomer på graviditet ?

- Stikkninger i siden.

- Luft i magen.

- Har litt smerter i magen.

- Sure oppstøt.

Anonym poster: 6790b002ff3b610b667d3e74fd0c2d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok den på kvelden, kan det ha noe å si ? burde jeg teste igjen ? JA, men jeg hadde ventet to dager til å sett det ann (IKKE AT DET ER LETT!)

Kan dette være syntomer på graviditet ?

- Stikkninger i siden - jepp, har det selv nå (Har IKM 8. Feb)

- Luft i magen. - jepp, har det selv nå

- Har litt smerter i magen - jepp, har det selv nå

- Sure oppstøt, ja, men tror det uvanlig så tidlig.

Magesmertene kan forsåvidt skyldes bare vanlige fordøyelsesproblemer f.eks pga stress, og er også vanlige før mensen.

Hvor lenge har du vært prøver? Lykke til ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test igjen, på morgenen.

Sist min mens var forsinket tok jeg flere tester og var hos legen og testet, alt med negativt resultat. Etter to uker dukket mensen opp. Det var rett og slett syklusen som endret seg, fra å være på ca 4 uker til ca 6.

Anonym poster: 361caa400764a77982c987004a3e38a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok den på kvelden, kan det ha noe å si ? burde jeg teste igjen ? JA, men jeg hadde ventet to dager til å sett det ann (IKKE AT DET ER LETT!)

Kan dette være syntomer på graviditet ?

- Stikkninger i siden - jepp, har det selv nå (Har IKM 8. Feb)

- Luft i magen. - jepp, har det selv nå

- Har litt smerter i magen - jepp, har det selv nå

- Sure oppstøt, ja, men tror det uvanlig så tidlig.

Magesmertene kan forsåvidt skyldes bare vanlige fordøyelsesproblemer f.eks pga stress, og er også vanlige før mensen.

Hvor lenge har du vært prøver? Lykke til ;-)

Jeg tok den på kvelden, kan det ha noe å si ? burde jeg teste igjen ? JA, men jeg hadde ventet to dager til å sett det ann (IKKE AT DET ER LETT!)

Kan dette være syntomer på graviditet ?

- Stikkninger i siden - jepp, har det selv nå (Har IKM 8. Feb)

- Luft i magen. - jepp, har det selv nå

- Har litt smerter i magen - jepp, har det selv nå

- Sure oppstøt, ja, men tror det uvanlig så tidlig.

Magesmertene kan forsåvidt skyldes bare vanlige fordøyelsesproblemer f.eks pga stress, og er også vanlige før mensen.

Hvor lenge har du vært prøver? Lykke til ;-)

Dette er min 3 prøve runde :) er spent, har enda ikke fått mensen og puppene mine er super ømme, merker det bare jeg går i trappene, hehe :P Har du prøvd lenge ?

Anonym poster: 6790b002ff3b610b667d3e74fd0c2d4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet ikke positivt før i uke 6 den gangen jeg var gravid for noen år siden, det var antakelig syklusen min som tullet så eggløsningen var senere og IKM senere. Og jo å bruke morgenurin er en fordel, selv om den skal bli positiv uansett når på dagen etter IKM. Men dagen IKM er på vet man aldri helt sikkert. Test igjen over helga, med morgen urin. Min siste mens var en uke forsinket, jeg var sikker på at jeg var gravid da, men neida! :(

Anonym poster: f0f35baa7c51119dec893f4a02824cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min 3 prøve runde :) er spent, har enda ikke fått mensen og puppene mine er super ømme, merker det bare jeg går i trappene, hehe :P Har du prøvd lenge ?

Anonym poster: 6790b002ff3b610b667d3e74fd0c2d4f

Var prøver for to år siden, lenka det på hylla av div grunner en stund. Er i første PP igjen nå, var egentlig ikke helt planlagt, men vi visste begge risikoen da vi kjørte løpet ut :P Nå ligger jeg våken å kjenner på magen min! Men det som er så rart nå er at jeg føler på meg at jeg gravid, vanskelig å forklare med spesifikke symptomer, men akkurat som om jeg vet det liksom.. Så er så spent på IKM og testedato. Har forresten ikke ømme pupper slik som deg, men likevel så har jeg en slags følelse av at jeg er gravid likevel :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var prøver for to år siden, lenka det på hylla av div grunner en stund. Er i første PP igjen nå, var egentlig ikke helt planlagt, men vi visste begge risikoen da vi kjørte løpet ut :P Nå ligger jeg våken å kjenner på magen min! Men det som er så rart nå er at jeg føler på meg at jeg gravid, vanskelig å forklare med spesifikke symptomer, men akkurat som om jeg vet det liksom.. Så er så spent på IKM og testedato. Har forresten ikke ømme pupper slik som deg, men likevel så har jeg en slags følelse av at jeg er gravid likevel :P

Er det jus-Cleopatrah?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...