AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #41 Skrevet 4. februar 2013 Fordi vagina er selvrensende, ting sklir sakte ut. Samma faen om man vasker leppene, sæden er flere centimeter opp inni (forstår ikke punkt nr 2 til TS). Så selv om man dusjer så er ikke sæden borte. For min del går det ganske kjapt siden jeg kan trykke det raskt ut med musklene og typen min ikke har noe illeluktende sæd, men forstår godt at andre kanskje ikke har det som meg. Og hvis typen deres røyker så vil det som oftest sette seg i sæden og overføre seg til vagina, dermed ekstra stram lukt. Og andre er kanskje rett og slett litt hysteriske. Anonym poster: 05ac51660b707de1e413db4f36ab5cfe
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #42 Skrevet 4. februar 2013 Hihihi, kanskje det til og med ryker ut av sæden til en røykene mann Anonym poster: d41b17bdbbdd8194337caa1f4a535528
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #43 Skrevet 4. februar 2013 Ikke har jeg problemer med lukt, sopp eller bakteriell vaginose, men jeg vasker oppi likevel. Ikke snakk om å gnukke seg rein med en våtserviett etter sex, eller spyle en liter vann inni der for det. Har ingen interesse av å få sæd rennende ut av musa etter sex, så tørker av det overflodige med våtserviett, stikker på do og tisser og presser ut resten -ferdig. Dusje gjør jeg dagen etter. Jeg vasker godt med intimsåpe i dusjen (hver dag), og stikker en finger opp for å "renske" ut, særlig under menstruasjon. Vi er da ikke så ømfintlige at vi ikke kan renske ut noe som helst uten å få ditt eller datt av plager. I hvertfall ikke om hygienen er på et normalt nivå, og man ikke er overdrevent sensitiv.. Anonym poster: dfa6633a0085885d2d6a69a8d03829a0
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #44 Skrevet 4. februar 2013 Guriland... Vagina ER selvrensende, jeg MÅ bare si det og stille meg sammen med andre som prøver å fortelle det. Kjenner jeg får helt noia av å lese om denne overdrevne vaskingen! Det skader mer enn det gjør godt, og blir en vond sirkel. Det holder lenge å tisse etter sex og vaske seg utenpå, men for all del ikke inni. Anonym poster: 008ecbaca34425af0721353d07457d66 3
Gjest Sunheart Skrevet 4. februar 2013 #45 Skrevet 4. februar 2013 Nei, hun er en voksen, seksuelt aktiv dame, men hun har ikke hørt om utflod, det er ganske ukjent for de fleste kvinner vil jeg tro. :fnise: .. 1
Gjest Sunheart Skrevet 4. februar 2013 #46 Skrevet 4. februar 2013 Hehe, men det en litt mer presis beskrivelse hadde da kanskje vært på sin plass ;-). Her snakkes det om at det renner sæd ut i dagevis og man lukter inntil flere dager etter sex hvis man ikke umiddelbart spyler/dusjer/vasker seg i underlivet. Hvordan i alle dager får dere dette til? Svetter man og får ikke dusjet før dagen etter så går man da ikke å lukter i dagevis ETTER å ha dusjet, uansett hvor lang tid det tar før man før gjort det. Dusjer man så dusjer man, og etter det er man ren. Og for å ha sagt det før noen henger seg opp i det med dusjing og svetting; jo man kan være i situasjoner hvor man ikke får dusjet umiddelbart etter at man svetter. Min påstand er derfor at det må være noe unormalt galt med sæden om lukten skulle kunne sitte i i flere dager ETTER at man har dusjet. Det er jo det som her diskuteres. Ikke hvorvidt det lukter annerledes rett etter sex. Anonym poster: d41b17bdbbdd8194337caa1f4a535528 Eh.. jo.. sæd kan komme ut i opptil tre dager etter sex om det kommer mye ved utløsning. Så å dusje rett etter sex fjerner kun deler av sæden.Selv om man er ren, kan det komme litt sæd senere også som setter seg i trusen og lager lukt! Selv et par dager etterpå kan det renne litt og litt ut.Men det stopper jo ikke oss fra å ha sex forde .. Man dusjer normalt hver dag så man holder seg sånn rimelig ren da. Men litt kroppsvæsker er jo bare deilig da, men vil jo unngå lukten
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2013 #47 Skrevet 4. februar 2013 Eh.. jo.. sæd kan komme ut i opptil tre dager etter sex om det kommer mye ved utløsning. Så å dusje rett etter sex fjerner kun deler av sæden.Selv om man er ren, kan det komme litt sæd senere også som setter seg i trusen og lager lukt! Selv et par dager etterpå kan det renne litt og litt ut.Men det stopper jo ikke oss fra å ha sex forde .. Man dusjer normalt hver dag så man holder seg sånn rimelig ren da. Men litt kroppsvæsker er jo bare deilig da, men vil jo unngå lukten Kjære folk... Anonym poster: d41b17bdbbdd8194337caa1f4a535528 2
student86 Skrevet 4. februar 2013 #48 Skrevet 4. februar 2013 Tvangstanker, kaller jeg dette. Seriøst? Vi skaper jammen mange bekymringer for oss selv
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #49 Skrevet 26. august 2013 Åjoda, det kan renne lenge etter sex! Jeg hadde samleie på lørdagskvelden, i dag er det mandag og det renner enda. Og du som det lukter når jeg drar ned buksa. Jeg skyller/vasker med kun vann nedentil hver gang jeg dusjer(1 gang om dagen), jeg. Men jeg vasker aldri inni meg, det gjør fitta mi fint selv. Anonymous poster hash: 6509a...3f4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå