Gå til innhold

Tips til jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Renner sæd i flere dager? I all verden, små du spyle oppi der med dusjen for å unngå det?

Og noen sier de vasker inni med våtserviett?

Jeg spyler faktisk ofte inn i musen for å rense den litt. Men kan bli litt ubehagelig når jeg plustelig reiser meg opp fra en stol og vann renner ut og jeg tror jeg har tisset på meg :glare:

Anonym poster: 5951a45857469c1ff574bb60eb03c998

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I mellomtiden sovner vi nypulte og fornøyde. Takk for at dere tar støyten, damer! :laugh:

Hahaha, bare hygelig! :fnise:

Skrevet

Ja, hva gjør dere når dere dusjer etterpå? Spyler dere inni? Dere får jo ikke renset hele selv om dere gjør det?

Forstår ikke helt, jeg.

Og klarer dere å lukte selv om dere lukter vondt etter sex, eller er dere immune mot det? For jeg vet ikke om det kommer lukt hos meg...

Anonym poster: 3611704d26a8966f137fe0c10f1a4155

Gjest Raindrops
Skrevet

Beklager men jeg begynner å forstå hvorfor en del av dere synes dere lukter rart. Dette sklir rett in i "Sære hygieniske vaner"-tråden. Det er ikke nødvendig å vaske inni fitta.

• Liker 6
Skrevet

Beklager men jeg begynner å forstå hvorfor en del av dere synes dere lukter rart. Dette sklir rett in i "Sære hygieniske vaner"-tråden. Det er ikke nødvendig å vaske inni fitta.

Ikke bare er det unødvendig, men denne vanen (pluss våtservietter inni?! Er dere gale?) forklarer jo hvorfor det lukter død og fordervelse. Google "bakteriell vaginose".

Og vær så snill: slutt å spyle og vaske med våtservietter. Søren meg ikke rart flertallet av jenter her inne ser ut til å lide av ett eller annet underlivsproblem til stadighet. Lærer dere ikke forskjellen på normal vask og hygiene og skadelig overvask et sted på veien til voksne?

Anonym poster: 73c1e4ff3274642ec360ebf54191401e

• Liker 1
Gjest Sunheart
Skrevet

Renner sæd i flere dager? I all verden, små du spyle oppi der med dusjen for å unngå det?

Og noen sier de vasker inni med våtserviett?

Ja, det kan jo komme ut litt etter litt i opptil tre dager, alt etter hvor mye mannen spruter ut ;)

Men jeg dusjer da bare en gang om dagen uansett jeg. Litt sædlukt skader ingen da :fnise: :fnise: Jeg vasker aldri INNI nei! Vagina er selvrensende, så det slipper vi heldigvis :) Men vasker jo uten på og imellom de indre og ytre :laugh:

Skrevet

Dere som tisser etter sex fordi dere ikke vil ha sæd inni dere. Dere er klar over at sæden ikke går opp og inn i urinrøret...? ;-)

Anonym poster: d41b17bdbbdd8194337caa1f4a535528

• Liker 1
Gjest winston
Skrevet

I mellomtiden sovner vi nypulte og fornøyde. Takk for at dere tar støyten, damer! :laugh:

Jeg er dame og gjør som deg. Er da bare deilig med litt sæd her og der:)

• Liker 1
Gjest kingbed
Skrevet

Dere som tisser etter sex fordi dere ikke vil ha sæd inni dere. Dere er klar over at sæden ikke går opp og inn i urinrøret...? ;-)

Det er fordi når man har sex kan penis komme ani jentenes urinrør, og det er utrolig lett å få UVI, siden du ikkje skjønte dette kan jeg forklare deg at UVI står for utrinveisinfeksjon.. Og i urinen som ligger i urinblæra kan det dannes bakterier, DERFOR er det viktig å tisse etter sex, for å unngå UVI

• Liker 3
Skrevet

Det er fordi når man har sex kan penis komme ani jentenes urinrør, og det er utrolig lett å få UVI, siden du ikkje skjønte dette kan jeg forklare deg at UVI står for utrinveisinfeksjon.. Og i urinen som ligger i urinblæra kan det dannes bakterier, DERFOR er det viktig å tisse etter sex, for å unngå UVI

Takk, takk jeg er veldig klar over hva UVI er. Det jeg derimot ikke forstår er at det her skrives at dere synes det er så ekkelt med sæd, og derfor vil tisse og vaske i etterkant. Altså om du leser innleggene i denne tråden settes det likhetstegn mellom sæd og tisse etterpå. Ikke rart det er forvirrende for en stakkar som ikke skjønner hvorfor kroppsvæsker plutselig har blitt noe så til de grader ekkelt for unge mennesker. Så ekkelt at det nesten ses som unaturlig.

Skrevet

Jeg spyler faktisk ofte inn i musen for å rense den litt. Men kan bli litt ubehagelig når jeg plustelig reiser meg opp fra en stol og vann renner ut og jeg tror jeg har tisset på meg :glare:

Hmm, hørt om utflod? Sæd renne vell ikke i flere dager..

Anonym poster: fbcc49420616dae278f672b25e2ef60e

Skrevet

Er ikke rart dere må vaske og skylle og stappe våtservietter opp både her og der ... Dere er klar over at overdreven vasking og gnukking og rensing oppi høna ødelegger den naturlige balansen der nede? Ideelt sett skal man bare trenge å vaske lett på utsiden med enten vann eller intimvask annenhver dag ... Høna er faktisk selvrensende, tro det eller ei.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er dame og gjør som deg. Er da bare deilig med litt sæd her og der:)

Fett

Gjest kingbed
Skrevet

Takk, takk jeg er veldig klar over hva UVI er. Det jeg derimot ikke forstår er at det her skrives at dere synes det er så ekkelt med sæd, og derfor vil tisse og vaske i etterkant. Altså om du leser innleggene i denne tråden settes det likhetstegn mellom sæd og tisse etterpå. Ikke rart det er forvirrende for en stakkar som ikke skjønner hvorfor kroppsvæsker plutselig har blitt noe så til de grader ekkelt for unge mennesker. Så ekkelt at det nesten ses som unaturlig.

Kan du slutte å vri på ord? Det er ingen her som sier at det ekkelt med sæd? Vi sier at vi vasker musa etter sex fordi det kan begynne å lukte dårlig av musa hvis man ikke gjør det, enten med dusj eller våtserivett, for at vi skal unngå plager/lukt av det 1-2 dager etter sex. IGJEN, vi sier ikke at kropssvæske er ekkelt, vi snakker om hygiene i eget underliv etter sex for å unngå dårlig lukt, kløe og UVI. Så ro ned manshormonene dine og slapp av, vi hater ikke sæden deres, tvert imot. Men vi hater lukten den kan gi etter noen dager.

• Liker 1
Gjest kingbed
Skrevet

Hmm, hørt om utflod? Sæd renne vell ikke i flere dager..

Anonym poster: fbcc49420616dae278f672b25e2ef60e

Nei, hun er en voksen, seksuelt aktiv dame, men hun har ikke hørt om utflod, det er ganske ukjent for de fleste kvinner vil jeg tro.

Skrevet

Kan du slutte å vri på ord? Det er ingen her som sier at det ekkelt med sæd? Vi sier at vi vasker musa etter sex fordi det kan begynne å lukte dårlig av musa hvis man ikke gjør det, enten med dusj eller våtserivett, for at vi skal unngå plager/lukt av det 1-2 dager etter sex. IGJEN, vi sier ikke at kropssvæske er ekkelt, vi snakker om hygiene i eget underliv etter sex for å unngå dårlig lukt, kløe og UVI. Så ro ned manshormonene dine og slapp av, vi hater ikke sæden deres, tvert imot. Men vi hater lukten den kan gi etter noen dager.

Beklager å skuffe deg, men jeg er ikke en mann. Derimot en voksen dame som heldigvis aldri har opplevd at sæd renner ut av meg i dagevis eller ubehagelig lukt i dagevis etter sex.

• Liker 2
Skrevet

Sæden renner ut og blir til lim overalt der nede, og for noen av oss svir sæden. Etterhvert begynner det å lukte. Sæd har mye høyere PH-verdi enn den normale floraen til kvinner, så mange får sopp. Når man har sex dytter penis slik at bakterier finner vei gjennom urinrørert og dermed gir UVI. Jeg kan ikke la være å hverken tisse eller trykke ut sæden igjen med mindre jeg ønsker å leve i sølibat i minst en uke på grunn av diverse plager, så det.. Fint for deg å være bedreviter da!

Anonym poster: 05ac51660b707de1e413db4f36ab5cfe

Skrevet

Sæden renner ut og blir til lim overalt der nede, og for noen av oss svir sæden. Etterhvert begynner det å lukte. Sæd har mye høyere PH-verdi enn den normale floraen til kvinner, så mange får sopp. Når man har sex dytter penis slik at bakterier finner vei gjennom urinrørert og dermed gir UVI. Jeg kan ikke la være å hverken tisse eller trykke ut sæden igjen med mindre jeg ønsker å leve i sølibat i minst en uke på grunn av diverse plager, så det.. Fint for deg å være bedreviter da!

Går ut ifra at du heller ikke behøver å bruke prevensjon siden du klarer å trykke ut sæden igjen ;-)

Skrevet

Går ut ifra at du heller ikke behøver å bruke prevensjon siden du klarer å trykke ut sæden igjen ;-)

Ja, her viser du høy kunnskap om anatomi ser jeg.

Skrevet

Ja, her viser du høy kunnskap om anatomi ser jeg.

Hehe, men det en litt mer presis beskrivelse hadde da kanskje vært på sin plass ;-). Her snakkes det om at det renner sæd ut i dagevis og man lukter inntil flere dager etter sex hvis man ikke umiddelbart spyler/dusjer/vasker seg i underlivet. Hvordan i alle dager får dere dette til? Svetter man og får ikke dusjet før dagen etter så går man da ikke å lukter i dagevis ETTER å ha dusjet, uansett hvor lang tid det tar før man før gjort det. Dusjer man så dusjer man, og etter det er man ren.

Og for å ha sagt det før noen henger seg opp i det med dusjing og svetting; jo man kan være i situasjoner hvor man ikke får dusjet umiddelbart etter at man svetter.

Min påstand er derfor at det må være noe unormalt galt med sæden om lukten skulle kunne sitte i i flere dager ETTER at man har dusjet. Det er jo det som her diskuteres. Ikke hvorvidt det lukter annerledes rett etter sex.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...