Gå til innhold

Tips til jenter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mange vet kanskje dette fra før, men for de som ikke vet det:

Ofte sliter jeg med ubehagelig lukt fra underlivet etter at typen har kommet inni meg. Men nå har jeg funnet ut at hvis jeg dusjer rett etter eller litt etter at vi har hatt sex, så kommer det så godt som ingen unormal lukt. Hvis man ikke dusjer derimot kan det stinke som et helvete i flere dager og bli ett stort problem..

Så tipset blir:

( 1. Tiss alltid etter sex)

1. Vask ( helst dusj) musa etter sex!

Anonym poster: 5951a45857469c1ff574bb60eb03c998

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt tips.

Sliter litt med det selv. Vi har som oftest sex etter at vi har lagt oss, og etterpå er jeg trøtt vil sove etter at jeg har vært en kjapp tur på do.

Vurderer å innføre forbud mot å komme inni etter leggetid :fnise:

Anonym poster: a54044f3bd3d495d5d93232dcefd473e

Skrevet

Vi har en pakke våtservietter ved senga. Den typen du bruker på babyer. De er såpass milde at jeg kan stikke dem opp og inn for å renske ut før vi legger oss. Nå går jeg stort sett og tisser etter sex uansett, men greit med våtservietter så det ikke renner nedover låra på vei fra senga til do :fnise:

Anonym poster: dfa6633a0085885d2d6a69a8d03829a0

Skrevet

Vi har en pakke våtservietter ved senga. Den typen du bruker på babyer. De er såpass milde at jeg kan stikke dem opp og inn for å renske ut før vi legger oss. Nå går jeg stort sett og tisser etter sex uansett, men greit med våtservietter så det ikke renner nedover låra på vei fra senga til do :fnise:

Anonym poster: dfa6633a0085885d2d6a69a8d03829a0

hihi, det bruker vi også! funker :fnise:

Skrevet

Godt tips.

Sliter litt med det selv. Vi har som oftest sex etter at vi har lagt oss, og etterpå er jeg trøtt vil sove etter at jeg har vært en kjapp tur på do.

Vurderer å innføre forbud mot å komme inni etter leggetid :fnise:

Anonym poster: a54044f3bd3d495d5d93232dcefd473e

Haha, kanskje en god idee :danse:

Gjest snoopy_93
Skrevet

Typen fikk forbud mot å komme inni meg når vi skulle legge oss, så jeg svelget i stede.. Da luktet munnen min sperm til helvete og det smakte minst like ille! Så fra nå av skal jeg ha med meg tannbørste, tannkrem, listerine og pussbekken og et glass med vann med meg til sengs!

Kan også anbefale å bruke ASAN intimservietter etter sex! Jeg synes de er meget gode å bruke. :)

Skrevet

Typen fikk forbud mot å komme inni meg når vi skulle legge oss, så jeg svelget i stede.. Da luktet munnen min sperm til helvete og det smakte minst like ille! Så fra nå av skal jeg ha med meg tannbørste, tannkrem, listerine og pussbekken og et glass med vann med meg til sengs!

Kan også anbefale å bruke ASAN intimservietter etter sex! Jeg synes de er meget gode å bruke. :)

hahah :fnise: jeg har faktisk aldri merket noe spermlukt av munnen min, men jeg svelger også etter det drikker jeg som regel noe. Men hvis spermen hans smaker ekkelt anbefaler jeg annanas til han! Make that boy eat it!

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet

Han drikker mye ananas juice i perioder, men det var utrolig nok kun denne gangen han klaget på veldig spermlukt av munnen min. Da måtte jeg jo selvfølgelig blåse han masse i ansiktet bare for å irritere han litt. :fnise:

Skrevet

Jeg lar typen min komme inni meg jeg :)

Skal likevel på do etter sex for å presse det ut..

Men en ting er sikkert!

Jeg suger han ikke når tennene er nypusset..

Anonym poster: dd7227f5c6fa057005a985d9bed69be4

• Liker 2
Skrevet

Dusje gjør jeg som regel etter at jeg har stått opp neste morgen :)

Er ikke redde for litt sexlukt vi i sengen..

• Liker 2
Skrevet

Dusje gjør jeg som regel etter at jeg har stått opp neste morgen :)

Er ikke redde for litt sexlukt vi i sengen..

Neinei, men sexlukt i sengen er noe annet en konstant sexlukt fra musa som ikke går vekk.

• Liker 1
Skrevet

Neinei, men sexlukt i sengen er noe annet en konstant sexlukt fra musa som ikke går vekk.

Skjønner den ;)

Pleier å kjenne det på lukten hver gang jeg står opp :P

Fysj, sur sperm!

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Jeg har virkelig aldri merket at det stinker som et helvete i flere dager om jeg ikke dusjer umiddelbart. Det høres slitsomt ut.

Endret av Raindrops
  • Liker 10
Gjest kingbed
Skrevet (endret)

.

Endret av kingbed
Skrevet

Jeg har virkelig aldri merket at det stinker som et helvete i flere dager om jeg ikke dusjer umiddelbart. Det høres slitsomt ut.

Jepp, det er utrolig slitsomt! Men jeg dusjet idag tidelig, ca. 1-2 dager etterpå og nå tror jeg det går bra der nede :fnise:

Skrevet

Jeg lar typen min komme inni meg jeg :)

Skal likevel på do etter sex for å presse det ut..

Men en ting er sikkert!

Jeg suger han ikke når tennene er nypusset..

I alle dager da...går det ikke an å pusse tennene etterpå også? Er det virkelig en så stor hindring for god sex at du ikke kan tusle inn på badet å pusse tennene èn gang til etterpå? Dette synes jeg hørtes sært ut. For ikke å snakke om hemmende på sexlivet. Jeg ville ikke satt pris på om typen nektet å slikke meg siden han "nettopp hadde pusset tennene"! Jeg hadde jammen følt meg ille til mote hvis typen hadde sagt noe sånt til meg.

Anonym poster: d41b17bdbbdd8194337caa1f4a535528

• Liker 3
Gjest Sunheart
Skrevet

Ja, sæden stinker som fy etter ei stund, men selv om jeg dusjer rett etterpå, så renner det jo i opptil 2-3 dager . Så dusjen er god å ha da ;)

Skrevet

Tisser ALLTID etter sex (fordi det forebygger uvi) og jg dusjer ALLTID etter sex (om han har kommet inni meg) fordi jeg syns det er ubehagelig å sove med spermrester inni meg og får lett soppinfeksjon om det er så fuktig inni der over så lang tid.

Anonym poster: 63ec68ec7523fd30f04bd4a45119dfe9

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Ja, sæden stinker som fy etter ei stund, men selv om jeg dusjer rett etterpå, så renner det jo i opptil 2-3 dager . Så dusjen er god å ha da ;)

Renner sæd i flere dager? I all verden, små du spyle oppi der med dusjen for å unngå det?

Og noen sier de vasker inni med våtserviett?

• Liker 8
Skrevet (endret)

I mellomtiden sovner vi nypulte og fornøyde. Takk for at dere tar støyten, damer! :laugh:

Endret av Johno
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...