Gå til innhold

Spørsmål ang. kjøretimer og betaling.


vimp

Anbefalte innlegg

Hei. Lurte på hvor mange kjøretimer man er påbudt å ha før man starter på langkjøring, glattkjøring osv? Skjønner at de ser det an på personen, men si at denne personen kan kjøre bil og sånt.

Også lurte jeg på hvordan de gjør dette med betaling for alt som til til for å få lappen?

Håper virkelig på svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker ikke hvor mange timer som er obligatorisk,men som regel betaler du for de timene du har før eller etter hver kjøretime. Eventuelt flere kjøretimer av gangen på forhånd.

Jeg hadde hvis jeg ikke husker helt feil fem kjøretimer før jeg hadde glattkjøring. Dette var dobble timer inkludert det som er obligatorisk tror jeg. Hadde ihvertfall ikke mer enn to eller tre timer ekstra utenom det obligatoriske til sammen hvis jeg ikke husker helt feil. Og brukte ca 22000 til sammen på hele lappen utenom trafikalt grunnkurs.

Anonym poster: 16f32d343edb208f49c5b153f6174c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glattkjlring langkjøringa osv kommer når man har nok øvelse i å kjøre bil til å faktisk få nytte av de turene.

Anonym poster: 29b29369cb0f1e2efa0834d4e5a516f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lurte på hvor mange kjøretimer man er påbudt å ha før man starter på langkjøring, glattkjøring osv? Skjønner at de ser det an på personen, men si at denne personen kan kjøre bil og sånt.

Også lurte jeg på hvordan de gjør dette med betaling for alt som til til for å få lappen?

Håper virkelig på svar! :)

Kan være greit å lese dette:

http://www.lovdata.no/for/sf/sd/td-20041001-1339-011.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...