Gå til innhold

Beskriv singellivet ditt

Fremhevede innlegg

Gjest .-L-.
Skrevet

Trives godt som singel, men kunne gjerne tenkt meg å finne en grei dame :) Nå har jeg ikke sjekket opp noen irl på 2.5 måneder? og har ikke tenkt å sjekke opp noen på en stund, da jeg allerede liker en :nigo:

Dagene mine består egentlig av litt forskjellig. Leser litt, ser en episode eller to av en serie før jeg enten går ut med venner eller går på aktivitet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går greit, men savner exen. Har bare vært singel i 2 mnd da. Tanken på å surre meg borti en ny mann gjør meg kvalm. Jeg er redd jeg aldri kommer til å møte en like fantastisk fyr som min ex igjen.. Selv om han var en drittsekk mot meg. Og jeg tror ikke jeg kommer til å stole på en mann igjen. Har for stort kontrollbehov, og er redd for å bli såret. Ikke klarer jeg tilfeldig sex heller, skikkelig useless! Men nå kan jeg endelig reise til Las Vegas og Nashville, uten sjalu kjæreste. Han likte ikke at jeg reiste så mye. Satser på at det venter en kjekk cowboy på meg der borte :cowboy:

Exen din var en drittsekk mot deg men likevel fantastisk? Det er jammen ikke lett å bli klok på dere damer. Kjekke cowboyer finner du nok mange av, både i Norge og i Amerika, men det er nettopp det, de er cowboyer. Det virker for meg som at du trenger å jobbe med deg selv før du begynner å se deg om etter en ny partner, og det er kanskje ikke dumt å revurdere hva det er du ser etter i den partneren. En ekte mann vil ikke være en drittsekk mot deg (med mindre du fortjener det).

Gjest Elissima
Skrevet

Exen din var en drittsekk mot deg men likevel fantastisk? Det er jammen ikke lett å bli klok på dere damer. Kjekke cowboyer finner du nok mange av, både i Norge og i Amerika, men det er nettopp det, de er cowboyer. Det virker for meg som at du trenger å jobbe med deg selv før du begynner å se deg om etter en ny partner, og det er kanskje ikke dumt å revurdere hva det er du ser etter i den partneren. En ekte mann vil ikke være en drittsekk mot deg (med mindre du fortjener det).

Altså, han var fantastisk FØR han ble drittsekk. Jeg aksepterer ikke å bli behandlet som dritt hvis det var det du mente. Har faktisk litt selvrespekt. Holder meg helt unna menn til juni 2014. Da er det avreise til Nashville. Kanskje jeg bare skal bli igjen der, bli sånn farm girl. Og finne meg en cowboy som er like glad i dyr som meg. Jeg prøvde alt jeg kunne å være en bra kjæreste, kanskje jeg prøvde for hardt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Singel på 6. året her, og kan fortsatt ikke si at jeg savner forhold så veldig. I det forrige fant jeg vel ut av at jeg egentlig ikke er noe forholdsmenneske eller en som er for glad i nære relasjoner i det hele tatt. Foretrekker at folk er litt på avstand bortsett fra de nærmeste vennene og nærmeste familie. Men vil helst ikke slippe en partner innpå meg igjen, så er nok evig singel.

Anonym poster: 623f820f58059d10ed2ac0857583d4e3

Gjest Raindrops
Skrevet

Kjipeste med singellivet for min del er i bunn og grunn dette med kos. Når jeg kommer hjem fra en altfor lang dag, i en altfor lang uke, til et altfor tomt kjøleskap, med et energinivå som gjør at jeg nærmest kolapser på sofaen så hadde det vært usannsynlig digg med en klem og en armkrok for å få meg til å glemme flink-pike-syndromet og alt jeg burde gjøre.

Skrevet

Jeg har vært singel så lenge jeg har vært myndig og trives godt med ting som de er nå. Har aldri hatt noe stort savn etter hverken ekteskap eler kjæresteforhold. Det er godt med friheten til å planlegge folk/ting rundt livet mitt, ikke omvendt. Det er deilig og fredelig hos meg. Ingen skrikerunger, ingen oljete bildeler strødd overalt og når jeg drar fra huset kommer jeg tibake til det i samme tilstand som jeg forlot det. Jeg kan når som helst på døgnet skrive, gå tur eller ta fram penslene. Det passer meg bra.

Det er et mål for meg å gå igjennom livet med minst mulig forpliktelser. Jeg liker litt albuerom og jeg er veldig, veldig egoistisk.

Skrevet

Jeg er litt bekymret for hva singeltilværelsen min gjør med meg.. Får sikkert så mange sære vaner og rutiner at det kan bli vanskelig å leve sammen med meg som partner :fnise:

Elsker at jeg har frihet til å gjøre det jeg vil, når jeg vil. Pluss det å kunne spise det jeg vil. Elsker sunn mat og glad jeg slipper mas om pizza etc.

Ellers er dagene fylt av trening, jobb, tvserier/film , sofasliting, rydding og venninnetreff. Blitt lite festing den siste tiden og trives med det :)

Gjest Reza08
Skrevet

De som har fast følge kan se seg heldige. Tenk på meg da, som er ute på det stor sjekkemarkedet. Dere har hverandre, jeg har ingen. Greit nok å være singel, da er man fri og kan gjøre hva man vil, men savner å ha noen å kose med. Skulle ønske av alt i verden at jeg kunne få noen å vise kjærlighet til på denne måten. Ufattelig trist å ikke inneha en av tingene man drømmer mest om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...