fitness_ Skrevet 31. januar 2013 #21 Skrevet 31. januar 2013 Trening hver dag, mye tid med husdyrene, matlaging, venner, han jeg dater og mye alenetid. Deilig
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #22 Skrevet 31. januar 2013 Mitt singelliv: At the gym & don`t have time for your shit. Anonym poster: 6778ec7aa3e947265d536b7d3fcd270f 1
Petra75 Skrevet 31. januar 2013 #23 Skrevet 31. januar 2013 Står opp - ledig på badet. Drar på jobb. Drar hjem - lager meg akkurat det jeg har lyst på. Og gidder jeg ikke lage mat er det greit også. Trener litt/går tur Ser på akkurat det jeg vil på tv Legger meg i stjerneposisjon midt i senga. I helgene er jeg stort sett sosial - har litt for lite tid alene om dagen, føler jeg. Har vært singel mesteparten av livet - nå er det ca et halvt år etter forrige forhold. Tror jeg må ringe en ekselsker jeg vet har blitt singel også, og høre om han kunne ha vært interessert i å komme på besøk sånn dann og vann... Har et veldig behov for alenetid - derfor får jeg sjelden noen forhold til å fungere i lengden. 2
Singha Skrevet 31. januar 2013 #25 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Står opp for tidlig, jobber, legger meg for seint. Ser alle seriene jeg holder på med eller fotball med leieboern. Er hos kompis(er) i helgene. Får tidvis besøk i ukedagene. Trener. Lager maten jeg vil. Gjør det jeg vil når jeg vil, og ikke minst gjør ikke det jeg ikke vil når jeg vil. Om jeg hadde vært sosialt oppegående nok til å skaffe meg ei veldig god venninne så hadde singellivet egentlig vært helt topp. Endret 31. januar 2013 av Singha
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #26 Skrevet 31. januar 2013 Stusselige greier:-) Anonym poster: eed87f81495a9c798c17384d6120a6f2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2013 #27 Skrevet 1. februar 2013 Selv er jeg 29 år, medsøstre! Ikke langt i fra 30. Og det var jo ikke skummelt Jeg nyter dagene mine som singel, også har jeg en fast sexpartner, vi møtes en til to ganger i uka ca. Er ikke på sjekkern. Er ute på byen 2 ganger i måneden. På sommeren blir det ut litt mer, da ukene og dagene hvert fall føles litt mer sånn ut (lenge lyst, lange koselige sommerpils dager). Enn dere? Anonym poster: b487004f1f5924225f60ef143abbfc49 Litt som ditt. Fast sexpartner jeg ser 1-4 ganger i uka. Eget krypin, reiser tre-fire ganger i året og føler at livet har ordnet seg til sabla fint. Hater å gå på byen, da, så det blir 1 gang i året. Hender seg jeg er bekymret for at jeg liker å være singel for godt til å finne noen å dele livet med.. Anonym poster: 0c8ddea791a2c369bdda7acadd7313c6
Sukkerklumpen! Skrevet 2. februar 2013 #28 Skrevet 2. februar 2013 Synes det er fantastisk og være singel (1 år og 3mnd.). Ingen som maser, sjalusi eller sur fordi jeg måtte jobbe en time ekstrs på jobb.
Cosette Skrevet 2. februar 2013 #29 Skrevet 2. februar 2013 Har det veldig godt som singel. Flørter med hvem jeg vil, treffer mange interessante mennesker, har mye tid å bruke på venner og greier jeg holder på med, kan legge masse planer og samtidig være helt alene uten å trenge å snakke med noen når jeg ønsker det. Nå er ikke alt dette noe jeg ser for meg at jeg nødvendigvis må ofre ved et fremtidig forhold heller, da. Jeg leter ikke aktivt etter noen kjæreste og tror det blir en stund til det skjer, men man vet jo aldri, så jeg er åpen for å møte en spesiell person også. 2
Gjest Emmanuelle Skrevet 2. februar 2013 #30 Skrevet 2. februar 2013 Jeg er supersingel på 3.året uten noen jeg er det minste interessert, null prospekter i sikte. Så her skjer det lite gitt, har ikke barbert leggene mine siden september 5
Sulosi Skrevet 2. februar 2013 #31 Skrevet 2. februar 2013 Tråden er ryddet for avsporinger. Sulosi, mod.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2013 #32 Skrevet 2. februar 2013 Har vært singel i 1,5 år etter et forhold som ikke fungerte i det hele tatt. Synes det er deilig å være singel igjen. Jeg jobber, går tur med hundene, lager den maten jeg vil ( slipper alle de fete hamburgerne og å sløse bort penger på dårlig junk food og alkohol)Ser det jeg vil på tv. Får av og til besøk i helgene . Steller og pusser opp egen leilighet. Savner en mann av og til, men kommer aldri til å gå inn i et forhold igjen før jeg vet vi passer godt sammen. Anonym poster: 720d6d3a716f701b662ec7216643096f
Gjest Nikee Skrevet 2. februar 2013 #33 Skrevet 2. februar 2013 Jeg er supersingel på 3.året uten noen jeg er det minste interessert, null prospekter i sikte. Så her skjer det lite gitt, har ikke barbert leggene mine siden september gud så deilig det er å la være å tenke på hårfjerning av og til
Gjest Reza08 Skrevet 2. februar 2013 #34 Skrevet 2. februar 2013 Å være singel er rett og slett drittkjedelig. Hver dag savner jeg ei dame å kose med, hade gode samtaler med, dele interesser sammen med og ha noen romantiske middager med. Blir nesten oppgitt av å ikke ha den personen tilstede. Hadde vært så koselig å ha noen å føle nærhet til, som man samtidig forguder og elsker.
Gjest Emmanuelle Skrevet 2. februar 2013 #35 Skrevet 2. februar 2013 gud så deilig det er å la være å tenke på hårfjerning av og til Og ikke bare på leggene
Cata Skrevet 2. februar 2013 #36 Skrevet 2. februar 2013 Jobbe. Sove. Reise vekk en gang i blant. Og så styrer jeg dagene og fjernkontrollen helt selv, etter at jeg er kommet hjem fra jobb.
Catnip Skrevet 2. februar 2013 #37 Skrevet 2. februar 2013 Er nysingel student på 23, har bare vært singel siden midten av november. Har flyttet inn i kollektiv med noen gode venner, og bedriver dagene med å lese (litt for lite faglitteratur og litt for mye fjas, må jeg innrømme), trene, frivillige verv og mye kafébesøk og øldrikking. Vi som bor i kollektivet sitter ofte og snakker sammen og ser filmer til langt på natt, baker boller og er fyllesyke sammen. Er veldig glad jeg slipper å bo alene! Har også en deal med en ålreit fyr om at jeg kan komme bort og pule, se tv-serier og spise mat med ham hvis jeg skulle være i humør, så ser ut til at dette skal ordne seg til å bli noe bra. Fortsatt en uvant tilværelse etter å ha kommet ut av et ganske langt forhold, men har troa på at jeg skal klare å gjøre det dritbra!
Botch Skrevet 3. februar 2013 #38 Skrevet 3. februar 2013 Det er til tider ensomt, men samtidig er det å være alene det eneste jeg «får til».
Gjest Nikee Skrevet 3. februar 2013 #40 Skrevet 3. februar 2013 Og ikke bare på leggene Sant, nå som det er vinter har jeg hatt perioder der alt bare får vokse fritt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå