Gå til innhold

Beskriv singellivet ditt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så lat når det er helg. Tar mange timer før jeg kommer meg i dusjen og får startet på dagen. Men det har vel ikke akkurat med at jeg er singel å gjøre. Flere andre grunner til at jeg er så giddeløs. Ble avvist av en date før jul. Har et vanskelig familiemedlem. Mistet kjæledyret mitt i fjor. Vet ikke en gang om jeg har lyst å treffe noen nå. Føler meg i hvert fall ikke som noe bra kjæresteemne. Så det kan være det samme.

Anonym poster: f96b75a4b58e0c1cabcd42f12e26ef62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gCLAF.png

Anonym poster: 0bb5cfab3e7fec9d4ad04fe9966b575d

• Liker 4
Skrevet

Vært singel noen måneder og er i grunnen greit. Gjør vel egentlig stort sett det samme som når jeg var i forhold - bare at nå alene. Er ikke nødvendigvis drittkjedelig, dagene blir som en gjør dem til selv. Klart jeg sitter og fleiper og ler med venner om hvor godt det er å være singel; gjøre som jeg vil osv osv. osv. Er ikke på leiting, men hadde vært fint å ha noen å dele hverdagene med. Alenetid får en fint selv om en er i et forhold; viktig å ha både felles og egne interesser. Kan være hyggelig å date, ha "sexvenn" (det er ikke jeg interessert i), men det beste er å ha noen i hverdagen sin; samtaler, interesser, gjøre ting sammen med - noen en har tillit til, er trygg på, kjenner godt og kan slappe av sammen med :) Har ingen problemer med singellivet, og kan nok være greit akkurat nå som jeg om noen måneder skal flytte laaaangt fra stedet jeg har bodd på i mange år. Men jeg håper med tiden å treffe en å ha i livet mitt :) Noen å bry seg om, og som bryr seg om meg.

• 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

Opplevde et spørsmål om jeg var singel på et skjema. Er fortsatt ikke helt vant til å skrive under som singel. :ninja:

Endret av Maisie
AnonymBruker
Skrevet

Er på min andre (eller var det tredje?) dag som singel. Nei stemmer, er bare på min andre dag som singel og så langt er det helt greit. Deilig å bare ha meg selv å tenke på, ingenting å bekymre seg over... var mye bekymring og tenking med eks. Og så ikke minst blir jeg automatisk mye mer sosial og vil være med på ting.

Jeg er mer enn noen gang såå engasjert i å få igang en sydentur med en god venninne, vi har snakket om det lenge men aldri fått ut fingern helt... men NÅ altså! NÅ er jeg klar ihvertfall, hoho :D

Og jeg har ikke vært singel siden jeg var 16 år, fyller 21 hvert øyeblikk. Så man kan si det er litt nytt for meg å være singel igjen ja... :vin:

Anonym poster: e0f6017536b3818282f8e9c67ef43421

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er singel med to barn. Nyter virkelig dette livet, men merker at jeg liker å ha en fast flørt eller hva jeg skal kalle det.

Jeg er ute på byen ca en gang hver 2. mnd, og syns jeg treffer venner (de få jeg har) relativt ofte.

Jeg er også single med to barn, men liker å ha en fast flørt. Da føler jeg meg ikke så ensom ;) Så er det deilig at det er uforpliktende, får i pose og sekk !

Anonym poster: 6b2f854f81c48a4c0cbd358e556ee8ad

Skrevet

Nå har ikke jeg vært singel så fryktelig lenge, et halvt år kanskje, som er det lengste jeg har vært alene siden jeg begynte kjærestelivet ;)

Stortrives, selv om jeg noen ganger skulle ønske et mannebein til å holde rundt meg. Er bevisst singel da, for å "finne meg selv" som de sier, få vite hvem jeg er uten kjæreste, klare meg alene osv :)

Har en FF som jeg kan tilkalle om kåtskapen skulle melde seg ;)

Skrevet

Stortrives med å kunne gjøre det jeg vil når jeg vil det. Kunne lage den maten jeg vil, og til det tidpunktet jeg er sulten, dra å trene i tide og utide, alltid si ja når venninner spør meg om ting selvom jeg kanskje må løpe ut av døra med en gang. Ja, så er stort sett fornøyd.

Det som er kjipt med singellivet er at når alle vennene dine har ting å gjøre blir du sittende alene hjemme, jeg takler ikke å være alene over lenger tid.

Sånn ellers hadde det vært fint å hatt en å kost seg med innimellom ;) Men jeg vil ikke ha noen kjæreste enda.

AnonymBruker
Skrevet

Er fint dette singellivet. Jeg har masse tid til karriere, kreativitet og trening, men må innrømme at jeg begynner å bli lei av å ikke ha noen der. Les; lei av sølibatet, og blir litt selskapssjuk. Har jo mange venninner, men savner mannlig selskap.

Anonym poster: a36879b1ac5765215d52b9be6fd696bc

Skrevet

Opplevde et spørsmål om jeg var singel på et skjema. Er fortsatt ikke helt vant til å skrive under som singel. :ninja:

Verste er å oppgi "enslig" og "barnløs" hehehe....

Synes singellivet er helt ok egentlig. Lever i et sølibat singelliv for jeg har ikke interesse av å ha masse ONS selvom jeg ikke har fast følge.

Noen dager kan det være VELDIG ensomt, mens andre dager er jeg takknemlig over å være singel(spesielt de gangene venniner forteller om sine utro kjærester eller annen drama)

Har egentlig det helt greit i hverdagen. Jobb,studier,venner og familie fyller tiden og når jeg er alene leser jeg,hører på musikk,går tur,trener eller baker/lager mat.

Mest ensomme er når man ligger alene i sengen og kunne ønske en mann kunne ligge ved sin side og holde rundt en...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er fint dette singellivet. Jeg har masse tid til karriere, kreativitet og trening, men må innrømme at jeg begynner å bli lei av å ikke ha noen der. Les; lei av sølibatet, og blir litt selskapssjuk. Har jo mange venninner, men savner mannlig selskap.

ONS-dag i morgen! :)

Anonym poster: 060d341728bc0f783a9489f685f7a14d

AnonymBruker
Skrevet

ONS-dag i morgen! :)

He he, ons er bortkastet tid :) Sex er best når man kjenner hverandre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

He he, ons er bortkastet tid :) Sex er best når man kjenner hverandre.

Veldig enig, egentlig. Jeg bare likte godt det nye begrepet for den dagen. :)

Gjest Elissima
Skrevet

Går greit, men savner exen. Har bare vært singel i 2 mnd da. Tanken på å surre meg borti en ny mann gjør meg kvalm. Jeg er redd jeg aldri kommer til å møte en like fantastisk fyr som min ex igjen.. Selv om han var en drittsekk mot meg. Og jeg tror ikke jeg kommer til å stole på en mann igjen. Har for stort kontrollbehov, og er redd for å bli såret. Ikke klarer jeg tilfeldig sex heller, skikkelig useless! Men nå kan jeg endelig reise til Las Vegas og Nashville, uten sjalu kjæreste. Han likte ikke at jeg reiste så mye. Satser på at det venter en kjekk cowboy på meg der borte :cowboy:

Gjest abcdefgh
Skrevet

Har bare vært singel i 1,5 mnd og trives igrunn godt.

Pros:

Slipper å forholde meg til andre enn meg selv når jeg skal ta avgjørelser eller legge planer. Kan være skikkelig ego..

Ingen som maser om ditt og datt om ulogiske ting som MÅ gjøres NÅ !

Slipper å ta hensyn til andre når jeg er hjemme. Kan klimpre på gitaren når jeg vil, og slipper trash på TVen :D

Generelt avslappende.

Utvikler meg til å bli mer selvstendig , og trives bedre i eget selskap.

Cons:

En del dårligere økonomi når det er dobbelt opp med faste utgifter..

Ingen kos eller sex.. men går greit nok. Det er jo mer en bonus enn behov.. Orker ikke å ONS'e eller skaffe FF..

Ingen å dele de små tingene med i hverdagen..

Kan bli litt ensomme kvelder av og til om det går flere dager før venner har tid til å møtes..

Generelt er vel tilværelsen som singel LANGT bedre enn et dårlig forhold , men kjipere enn et sunt og godt forhold. Tror jeg kan bli for godt vant med singellivet og altfor kresen når det gjelder ny partner jo lengre tiden går. Man blir jo lett veldig ego når man kan prioritere seg selv først HELE tiden ! Det er vel kanskje ikke så bra om man har ambisjoner om å formere seg etterhvert :P

Gjest Chloè
Skrevet

Helt fantastisk, bare at jeg savner kos og sex. Klarer ikke å ha en pulevenn, testet og feilet, kraftig. Da det er helt umulig for meg å ikke få følelser,noe som selvfølgelig biter meg i stumpen hver gang. Som igjen gjør at jeg ikke tørr å faktisk prøve skikkelig med noen. Så singellivet består i meg meg og atter meg, venner og mange byturer. Har ikke mye imot ONS, elsker å alltid treffe på nye gutter, bli kjent med nye folk, men snille blondina lar ikke den slemme komme frem så altfor ofte så jeg går som regel hjem alene.

Ellers så gikk jeg på en kjempesmell med en fyr for en stund siden, så nå tørr jeg hvertfall ikke å prøve igjen på en god stund. Jeg er egentlig ikke en forhold jente, jeg liker å gjøre hva jeg vil når jeg vil, se hva jeg vil på tv, aldri måtte si ifra til noen, bare planlegge dagen min sånn som jeg vil uten å ta hensyn til noen. Dette får jo selvfølgelig negative konsekvenser å er sikkert en av mange grunner til at jeg ikke finner noen som vil satse på meg å jeg på dem. Men åh,savner den kosen altså..

AnonymBruker
Skrevet

Hmmm, det er ikke så mye å beskrive :P ble singel i påskeferien. Hardt brudd, de første ukene var tunge, men nå er det koselig. Er begynt å flørte litt igjen, har noen dates og sånn. Koselig :) Lenge siden sist jeg var singel så det er jo rart å ikke alltid ha noen i bakhånden om jeg skulle praktisk hjelp eller en armkrok å sove i, men det går bra. Det er bedre å være singel enn å være sammen med noen man ikke er forelska i.

Anonym poster: d4090cb88f39e8aee6f243e0fb1d1a1e

Skrevet

Singel, 27 år, har ingen jente-venninner, er ikke i nærheten av å kunne få kos eller sex.

Og..... jeg savner det faktisk ikke :danse:

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit. Koser meg med hunden mine. Trene med hest osv, men helgene er litt tøffe. Da kan savnet etter en mann komme. Det jeg liker best som singel, er ingen bekymringer for at annet menneske, kan lage den maten jeg vil. Ingen dårlig stemning i hjemmet. Friheten min.

Men savner noen som bryr seg. Noen å gå på tur og kino med. Var så uheldig med mitt siste forhold at det har skremt meg skikkelig.

Anonym poster: 720d6d3a716f701b662ec7216643096f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...