Gå til innhold

Hvor mye uflaks skal man ha?


Superlilje

Anbefalte innlegg

Er oppgitt sliten og lei meg nå.. Vi begynte å prøve på nr 2 i mai 2012, og ble gravid i juni. I august begynte jeg å blø. På ul da jeg skulle vært 11 uker på vei fant de bare en tom fostersekk. Etter dette tok det lang tid før jeg fikk mensen igjen, men i november var vi i gang med prøving igjen. Mensen kom ikke den dagen den skulle, og jeg fikk igjen positiv test, men etter to dager begynte jeg å blø som en vanlig mens.

Så i januar fikk jeg mensen den dagen jeg skulle, men syntes det var noe som var rart. Tok en test, og den var positiv. Ventet noen dager, og tok en ny test, og den var mye sterkere. Hadde nå sluttet å blø, så begynte å tro på at jeg var gravid igjen, og denne gangen måtte det vel gå bra? Men neida.. Etter en uke begynte jeg å småblø, og begynte å få litt smerter på venstre side. Så på mandag skulle jeg til legen for første kontroll, 6+3 på vei. Hun sendte meg rett til gynekolog for ultralyd, og han fant en tom livmor, og det han mente var plommesekken i venstre eggleder. Ble sendt rett på kk der jeg ble undersøkt igjen, og de konstaterte det samme. Hadde begynt å blø i buken og hadde litt feber, så jeg ble lagt inn og operert samme kveld. De fjernet venstre eggleder.

Alt dette gjør meg enda mer takknemlig for at jeg har vært så heldig å få en velskapt datter, men jeg blir så redd for at jeg akdri skal klare å gi henne søsken :(

Hodet mitt er fullt av tanker om alt det som har skjedd akkurat nå, og jeg måtte bare få ut noe av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du er lei deg, ingen fortjener å oppleve noe sånt. Håper at legene kan finne ut om det er noe feil med deg og at de kan fikse det. Jeg vet lite om sånt så kan ikke si noe om det.

STOOOOOOR KLEM! :hug: :hug: :hug:

Anonym poster: 1a77cd2eacd239593fa92ada418e3d34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff; det er ikke kjekt når veien til et barn skal være så kronglete og vond :hug:

Men; en liten trøst; jeg ble gravid 8 uker etter at de fjernet egglederen pga svangerskap i den (gikk så langt at den sprakk til meg, så den kunne ikke reddes), så året etter fikk vi ei frisk og rask jente:)

Vær obs på at det er anbefalt med tidlig ultra, så tidlig som mulig, ved nytt svangerskap, for å se at det nye svangerskapet ligger der det skal. Dette pga du har bare en eggleder igjen, og hvis de oppdager ex.u der på et tidlig tidspunkt så kan de berge egglederen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det kan gå fort å bli gravid etter noe sånt :) Fikk beskjed om at jeg skulle få ul når jeg var 6-8 uker på vei neste gang. Men var jo bare 6+3 på vei denne gangen, og likevel måtte de fjerne egglederen, så håper ikke det skjer igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...