Gå til innhold

~ "Minnelek" ~

Fremhevede innlegg

Skrevet
Mine to søstre og jeg fikk en stor dukke som kunne gå når vi holdt den i ene hånden av vår far.Den var kjøpt i USA,han var sjømann.

Lærere.

Du kommer ikke fra Harran, vel? For jeg husker jeg og pappaen min var på besøk til noen der som hadde døtre (to eller tre) med en slik dukke.... Var den fineste dukken jeg noengang hadde sett.... :D

Uansett: Lærere

Hadde en lærer i 6 klasse som brukte kristendomstimene på å gråte over at kjæresten hennes var slem og truet med selvmord hvis hun ikke flyttet til ham... :o

Nytt ord: Påskeferie

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nattkjole og godis, satt alltid å spiste påskeegget i nattkjolen.

sandaler

Skrevet

Var stormotstander av alt som het merkepress da jeg var en 15-16 år (er jo det enda da, men...) og var derfor stormotstander av Adidas (som var det store på den tiden...). krøp til korset da jeg var 17 og kjøpte Adidassandaler/slipperser og skjemtes dypt og inderlig over at prinsippet mitt gikk fløyten!

Konfirmasjonsundervisning

Skrevet

Krangel...

Jeg konfirmerte meg borgelig og egentlig vill ejeg ikke kobnfoirmere meg i det hele tatt, MEN fordi de andre hadder konfirfmasjonsundervisning på dagtid og dermed ikke var på skolen - og jeg måtte ha undervisning alene om jeg ikke hadde noen annen form for konfirmasjonsundervisning... så lot jeg meg presse...

Hva gjør man ikke for noen fritimer :roll:

Saltvann

Skrevet

Hjemlengsel!! Lukten av saltvann, tang og tare, skum på bølgetoppene og båter! Vil hjem til stedet jeg vokste opp!

Bil

Skrevet

Ehm... :sjarmor: ... :oops: ... sex... Tror ikke jeg kan utdype mer enn som så...

BH

Skrevet

BH - Trenger en ny sports-BH. Var på trening i går for første gang på 8 år, og oppdaget virkelig at jeg trenger en ny BH. (tar gjerne imot tips på sports BH'er)

Gangsperre

Skrevet

Vondt vondt vondt.

Minner meg om Norway Games i Drammen, da jeg hadde så vondt at jeg ikke klarte å gå..

Lommelerke

Skrevet

Bygdefest :-?

* C-vitaminer

Skrevet

Månestråle - det er vel mokkasiner indianere brukte....og i tillegg så tenker jeg masse på månestråle sånn generelt.

Sengekos

Skrevet

Sengekos: Late morgener med begge barna i sengen sammen med meg..

Lebestift

Skrevet

Noe jeg aldri finner en jeg liker og som holder lenge... :-x

Sykdom

Skrevet

Har jeg heldigvis vært skånet for.

LØVETANN

Skrevet

Skoleveien min... til barneskolen :-)

* Matbutikk

Skrevet

jeg må handle nesten hver dag fordi jeg ikke klarer og handle for mer enn en dag av ganger virker det som.

første kyss

Skrevet

Ombord i båt på vei til Bodø. Han hoppet ned i båten fra sin øy, gav meg ett alt for vått, alt for tungete og kjempefælt, men samtidig veldig søtt kyss. Så hoppet han opp på kaia igjen og båten dro til Bodø...

Idrettsdag

Skrevet

Av de største mareritt i mitt unge liv... Bortsett fra at jeg var jævlig god til å hoppe lengde :o

* Skøyter

Skrevet

Har jeg aldri fiksa

rumpetroll

Skrevet

Stien opp til "Skaret" mellom de to fjellene på øya mi.

Penal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...