Gå til innhold

~ "Minnelek" ~

Fremhevede innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Onkelen min hadde peis på rommet da jeg var liten.. Jeg brukte å sitte inni den for å spionere på han og dama :D

Syden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første tur med mamma og pappa til Kreta... 17 år siden ganske snart... Tiden flyr!

* Marsipankake

Gjest gjesta
Skrevet

Konfirmasjonen min. Jeg spiste så mye marsipankake at jeg holdt på å spy.. :kvalm:

Eksamen

Skrevet

har jeg bare gode minner fra. fikk toppkarakter på begge mine tverrfaglige eksamner.

rynke krem

Skrevet

Ingen forhold til det.Har ikke rynker jeg,(helt sant).

Gym.

Skrevet

Jeg HATER måker...

Den sangen med ole paus??

Stemorsblomster

Skrevet

17. mai...

Tog og is? Vondt i beina!!

Portveien 2

Skrevet

jeg syentes de som bodde der var så teite som ikke så giraffen.

veps

Skrevet

Ler med tanke på samboeren min som syne dissse er de skumleste dyrene som finnes...

påskeliljer

Gjest gjesta
Skrevet

Vi brukte å legge påskeliljer på trappa til naboen min som var en gammel dame med kort fra en hemmelig beundrer :D Hun ble så sint tilslutt at hun nektet å kjøpe lodd av oss.

O-fag

Skrevet

Moro moro!! Yndlingsfaget mitt på skolen... Er jo det fortsatt siden jeg studerer naturfag...

matpakke

Gjest gjesta
Skrevet

Da jeg bodde hjemme smurte mamma alltid matpakke til meg.. Hvitost med paprika :) Nå må jeg gjøre det selv, og jeg må innrømme at jeg er litt slurvete.. Greit med kantine.

Dyrehage

Skrevet

Grundsetmart'n - slaps og søle på bakken, kalde bein og sur mars-vind men karuseller!! :ler:

*Hårbørste

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg hatet å bli børstet da jeg var lita, og dermed så jeg ut som en flokse på håret. Nå børster jeg håret hver morgen og kveld.

Strømbrudd

Skrevet

for ett par år siden var det en liten stor her jeg bodde og da ble det stømbrudd, noen var vel uten strøm i en ukes tid. alt av trær og hustak lå stødd over alle vidder.

kino

Gjest gjesta
Skrevet

Det var kino i samfunnshuset der jeg bodde da jeg var bitteliten, og da fikk jeg se en film om en gul trekkoppbil. Den første filmen jeg så på kino alene i byen var Reisen til Julestjernen.

Tombola

Skrevet

Det pleide å være basar på samfunnshuset et par ganger i året da jeg var liten. Det var kjempegøy selv om jeg aldri vant noe.

* Folkevognboble

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...