Gå til innhold

~ "Minnelek" ~

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må ha det, bare må ha det. (I light da... :roll: )

konebil

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Røyk: Minner meg om den gangen jeg som 7-åring gjemte røykpakken til mamma. Det var søndag og vi bodde på et sted der det ikke er noe som er åpent på søndag. Deretter glemte jeg hele greia og dro ut for å leke. Den stakkars mammen min holdt på å gå på veggen og var totalt nervevrak da jeg endelig kom hjme! :ler2:

Hunder

Skrevet

Åh vi har hatt hunder (to) siden jeg var seks år. Nå døde den siste for litt over et år siden og jeg savner å ha noen koseklumper. Men nå har jeg sønnen min og da blir det slitsomt med hund også.

Oppvask

Gjest gjesta
Skrevet

Minner meg om hytteturer som liten, da alle barna måtte bytte på å ta oppvasken.

Studietur

Skrevet

Fylletur?? Tror ikke jeg har vært på studietur uten at det endte opp som fylatur...

IKEA

Skrevet

ferdigpakker. det er vel fordi nesten alt man kjøper der er det.

dukkehus

Skrevet

Som liten ønsket jeg meg et Lundby dukkehus, men fikk det aldri. Pappa snekret meg et hus. Ikke helt det samme :-? . Til jul ifjor kjøpte jeg datteren min et Lundby hus, men hun leker nesten ikke med det....

Lego

Skrevet

Pappesken i skapet på rommet mitt... Jeg hadde haugevis av lego og lekte masse med det!

Snø

Skrevet

Mye moro som barn. Husker så godt de dagene den første snøen kom om natten. Jeg spratt opp av sengen og hadde ikke tid til å kle på meg før jeg måtte ut og leke i den...

Te-lys

Skrevet

90-tallet. Det var liksom det ulitmate symbol på hjemmehygge....

*Maling

Skrevet

Maling minner meg om at jeg bør male listene i min lille leilighet før jeg selger den!

EGGEDOSIS

Skrevet

Blæsj... Har nok forspist med på rips og eggedosis som liten.

Blåveis

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Hoppe strikk!

Så snart våren kom i nordnorge var hoppestrikkene framme!

Hver klasse fikk 2 hoppesrikkt hver av skolen. Alle med forskjellige farger!!

Olabil

Skrevet

17-mai feiringen med popcorn i kremmerhus på stedet jeg vokste opp.

Trehjulssykkel

Skrevet

sand, spade og lasteplan

hengekøye

Skrevet

En barndomsvenninne hadde en hengekøye. Misunnelig på den!!

Dukke

Skrevet

Mine to søstre og jeg fikk en stor dukke som kunne gå når vi holdt den i ene hånden av vår far.Den var kjøpt i USA,han var sjømann.

Lærere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...