Gå til innhold

LH-hopp før IKM?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fikk positiv EL test 16. januar, 17. januar var testen supersvak igjen. Så da tenkte jeg at EL hadde vært. Etter en uke spottet jeg litt og begynte å lure på hvor de ømme puppene, og alle andre PMS tegn jeg alltid har etter EL var blitt av. Spottingen gav seg samme dag, men startet igjen fredag, og litt lørdag. Ikke mye, bare litt på papiret. Mye murringer som får meg til å springe på do å sjekke om TR har kommer tidlig. fremdeles har jeg ikke fått ømme pupper osv. Så først testet jeg etter gravidiet, fordet om jeg ikke føler at det klaffet denne mnd. Blendahvit som forventet. Jeg kom til å tenke at muliges egget ikke slapp og EL er forsinket så jeg tok en EL test, den var negativ, men sterk. og det stiger.

Er det mulig å ha LH-hopp så tett opp mot IKM? Hadde jeg kanskje ikke EL og kroppen prøver å slippe nå, og dermed er IKM utsatt? :klo:

Hvilke andre ting kan gi LH-hopp tett opp mot IKM? :vetikke:

Anonym poster: be6775a6bd31804992dc9440b0fb512f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

Er det mulig å ha LH-hopp så tett opp mot IKM? Hadde jeg kanskje ikke EL og kroppen prøver å slippe nå, og dermed er IKM utsatt? :klo:

Hvilke andre ting kan gi LH-hopp tett opp mot IKM? :vetikke:

Anonym poster: be6775a6bd31804992dc9440b0fb512f

Har du regelmessige sykluser?

Det kan både være at kroppen prøvde på eggløsning første gang du fikk positiv el test denne mnd, men ikke fikk det til, så den prøver nå igjen på nytt. Dermed LH-stigning.

Hvis ikke så kan det jo selvfølgelig hende at du er gravid, hvor el-testen reagerer før graviditetstest! :)

Når har du ikm ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du regelmessige sykluser?

Det kan både være at kroppen prøvde på eggløsning første gang du fikk positiv el test denne mnd, men ikke fikk det til, så den prøver nå igjen på nytt. Dermed LH-stigning.

Hvis ikke så kan det jo selvfølgelig hende at du er gravid, hvor el-testen reagerer før graviditetstest! :)

Når har du ikm ?

Takk for svar! :)

IKM er onsdag-torsdag. Jeg er ikke sikker på syklusene mine. Pga sykdom hadde jeg ikke TR på 2år. Men de har vært stabile på 29-31 dager siden jeg fikk TR igjen i september. Har ikke så mye tro på graviditet, eller jeg prøver å være litt negativ så jeg ikke blir så skuffet :sjenert:

Har og tenkt litt på at jeg muligens ikke hadde EL likevel og at kroppen prøver på nytt nå :)

Anonym poster: be6775a6bd31804992dc9440b0fb512f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roseduft

Takk for svar! :)

IKM er onsdag-torsdag. Jeg er ikke sikker på syklusene mine. Pga sykdom hadde jeg ikke TR på 2år. Men de har vært stabile på 29-31 dager siden jeg fikk TR igjen i september. Har ikke så mye tro på graviditet, eller jeg prøver å være litt negativ så jeg ikke blir så skuffet :sjenert:

Har og tenkt litt på at jeg muligens ikke hadde EL likevel og at kroppen prøver på nytt nå :)

Anonym poster: be6775a6bd31804992dc9440b0fb512f

Du får prøve å holde ut til forventet ikm, og ta en test da dersom tr ikke dukker opp :)

Lykke til og håper jo selvsagt for din del at det er en spire inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...