Gå til innhold

Ikke rart dere jenter er single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hmm, nå mente jeg at gjennomsnittskaren ikke bør finne seg i det da og fortjener seff bedre enn en sånn dame. Du bør stille høyere krav og vurdere deg selv opp istedetfor ned, så kan det hende det gir seg positive utslag når det gjelder hva slags folk du tiltrekker deg. Last resort - bli en drittsekk da vel.

Bli en drittsekk????

Anonym poster: ad70bac4240bc1ada476a2019fd5e820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ute hver helg, møter mange av Dere single jenter. Jeg prater med Dere, lytter og er hyggelig, er godt utdannet, og dannet, spanderer. Har et bra utseende.

Sier aldri til Dere jeg er i et forhold, fordi jeg er bare ute etter sex.

Når Dere spør, svarer jeg at dama forlot meg for et halvt år siden.

Det er alltid bankers, det blir sex.

Men poenget er at Dere single damer er for lettlurte og litt for gira.

Slapp av.......ikke vær så stressa, og ikke heng Dere så mye opp i sjarm og utseende.

Jeg har et par kompiser som er single, og får aldri noe......fordi de er bunn ærlige, ikke er de stygge - gjennomsnitts mannfolk. De får aldri noe.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

det er vel ikke oss single damer det er synd på igrunnen. Det er vel hun dama du er sammen med som føres bak lyset og tror du er en trofast mann som hun kan stole på.....

Heller singel til evig tid enn sammen med slike mannfolk som deg.....grøss!

Anonym poster: 4a2d705a5b6c491703452032654e0078

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute hver helg, møter mange av Dere single jenter. Jeg prater med Dere, lytter og er hyggelig, er godt utdannet, og dannet, spanderer. Har et bra utseende.

Sier aldri til Dere jeg er i et forhold, fordi jeg er bare ute etter sex.

Når Dere spør, svarer jeg at dama forlot meg for et halvt år siden.

Det er alltid bankers, det blir sex.

Men poenget er at Dere single damer er for lettlurte og litt for gira.

Slapp av.......ikke vær så stressa, og ikke heng Dere så mye opp i sjarm og utseende.

Jeg har et par kompiser som er single, og får aldri noe......fordi de er bunn ærlige, ikke er de stygge - gjennomsnitts mannfolk. De får aldri noe.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

du har tydeligvis ikke møtt meg :nigo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hør på den, TS! Jeg syns du har lagd en kjempefin trolletråd, jeg :hug:

:fnise:

Anonym poster: ad70bac4240bc1ada476a2019fd5e820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har tydeligvis ikke møtt meg :nigo:

TS her: Fiskebrygga på fredag? Blir der og på den andre plassen på andre siden, Madam Reiersen tror jeg den heter - pendler mellom både fredag og lørdag på febrilsk jakt etter snadder babes

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: På fiskebrygga nå nettopp, helt tomt unntatt noen herja damer som sikkert har vært der i hele dag......tar en dram på hotellet, og går ut igjen ved 21:30 tiden for å finne dere single deilige, villige, kåte, fantastiske jenter :-)

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fy f*** for en idiot du er :frustrert: :klaske:

Håper virkelig dama di finner ut hvordan du er og at hun kutter av penisen din med en kjøkkenkniv og kaster deg og penisen på dør. Snakk om å være totalt drittsekk! kjenner jeg blir provosert av sånn oppførsel :rasende:

Og at du føler du forplikter ved å betale regninger? :hoho: *BIIP* wrong answer! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

TS her: Forventet ikke noe annet enn det som kom...........les over.........og tenk.........

Dere forblir single.

Om en av Dere (ja det er høflig å bruke Dere, midt i en setning også) skulle friste meg, så vil jeg selvfølgelig vurdere å bytte ut min kjære, men det har ikke skjedd ennå, og det er ikke min feil.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

kvalmt at du kaller henne din kjære når du tydeligvis ikke bryr deg om henne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du minner meg om min ex. Så nei, ikke rart jeg er single.

Anonym poster: 1311ddc3f164aa6d3fd7baaa294f0d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spavalica

Jeg er ute hver helg, møter mange av Dere single jenter. Jeg prater med Dere, lytter og er hyggelig, er godt utdannet, og dannet, spanderer. Har et bra utseende.

Sier aldri til Dere jeg er i et forhold, fordi jeg er bare ute etter sex.

Når Dere spør, svarer jeg at dama forlot meg for et halvt år siden.

Det er alltid bankers, det blir sex.

Men poenget er at Dere single damer er for lettlurte og litt for gira.

Slapp av.......ikke vær så stressa, og ikke heng Dere så mye opp i sjarm og utseende.

Jeg har et par kompiser som er single, og får aldri noe......fordi de er bunn ærlige, ikke er de stygge - gjennomsnitts mannfolk. De får aldri noe.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Velger heller å være singel resten av livet enn å være sammen med en som deg ;)

Vi velger selv hvem skal vi ha sex med og ikke innbill deg at det er pga du er sexy og sjarmerende.Spanderer ja,da er alkohol svaret :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

TS her: Fiskebrygga på fredag? Blir der og på den andre plassen på andre siden, Madam Reiersen tror jeg den heter - pendler mellom både fredag og lørdag på febrilsk jakt etter snadder babes

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Er du her på KG fremdeles, ts?

Ble det noen snadderbabes på deg den januarkvelden i fjor? (Håper ikke det.)

Anonymous poster hash: ad70b...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke tenkt på at de single jentene kanskje VIL HA SEG ET RANDOM LIGG? Da er vel du like lettlurt som de, som du sier. For alt du vet, så kan de jentene du har beseira i senga hatt tanken om at "ikveld skal jeg få pult", også er du tilfeldigvis fyren de fant. Du blir brukt, du også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har ikke tenkt på at de single jentene kanskje VIL HA SEG ET RANDOM LIGG? Da er vel du like lettlurt som de, som du sier. For alt du vet, så kan de jentene du har beseira i senga hatt tanken om at "ikveld skal jeg få pult", også er du tilfeldigvis fyren de fant. Du blir brukt, du også.

Tror TS er borte for lenge, lenge siden ... han ble plukket opp av en russisk fiskerbåt og ble med ut på havet som kapteinens personlige sexslave...

Anonymous poster hash: ada70...641

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ute hver helg, møter mange av Dere single jenter. Jeg prater med Dere, lytter og er hyggelig, er godt utdannet, og dannet, spanderer. Har et bra utseende.

Sier aldri til Dere jeg er i et forhold, fordi jeg er bare ute etter sex.

Når Dere spør, svarer jeg at dama forlot meg for et halvt år siden.

Det er alltid bankers, det blir sex.

Men poenget er at Dere single damer er for lettlurte og litt for gira.

Slapp av.......ikke vær så stressa, og ikke heng Dere så mye opp i sjarm og utseende.

Jeg har et par kompiser som er single, og får aldri noe......fordi de er bunn ærlige, ikke er de stygge - gjennomsnitts mannfolk. De får aldri noe.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Hjelpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, nå mente jeg at gjennomsnittskaren ikke bør finne seg i det da og fortjener seff bedre enn en sånn dame. Du bør stille høyere krav og vurdere deg selv opp istedetfor ned, så kan det hende det gir seg positive utslag når det gjelder hva slags folk du tiltrekker deg. Last resort - bli en drittsekk da vel.

Og hva mener du at han er nå? En grepa kar?

Anonymous poster hash: ad70b...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute hver helg, møter mange av Dere single jenter. Jeg prater med Dere, lytter og er hyggelig, er godt utdannet, og dannet, spanderer. Har et bra utseende.

Sier aldri til Dere jeg er i et forhold, fordi jeg er bare ute etter sex.

Når Dere spør, svarer jeg at dama forlot meg for et halvt år siden.

Det er alltid bankers, det blir sex.

Men poenget er at Dere single damer er for lettlurte og litt for gira.

Slapp av.......ikke vær så stressa, og ikke heng Dere så mye opp i sjarm og utseende.

Jeg har et par kompiser som er single, og får aldri noe......fordi de er bunn ærlige, ikke er de stygge - gjennomsnitts mannfolk. De får aldri noe.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Tenker vel i mitt stillle sinn at de jentene som blir med en gutt hjem på fylla neppe forventer et langvarig forhold med han etterpå. Mest sannsynlig er de vel ute etter det samme som deg den kvelden - et ligg. Punktum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker vel i mitt stillle sinn at de jentene som blir med en gutt hjem på fylla neppe forventer et langvarig forhold med han etterpå. Mest sannsynlig er de vel ute etter det samme som deg den kvelden - et ligg. Punktum.

Ja, og de samme damene holder ofte bena samla og oppfører seg litt mer "dannet" hvis de er så heldige å treffe på et bra mannfolk ute. En de kan tenke seg å bli bedre kjent med, og ser på som kjærestepotensiale. De driter i om menn som TS mener de er billige for de har ikke interesse for sånne menn i det lange løp uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...