Gå til innhold

Ikke rart dere jenter er single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, og de samme damene holder ofte bena samla og oppfører seg litt mer "dannet" hvis de er så heldige å treffe på et bra mannfolk ute. En de kan tenke seg å bli bedre kjent med, og ser på som kjærestepotensiale. De driter i om menn som TS mener de er billige for de har ikke interesse for sånne menn i det lange løp uansett.

Ingenting er verre enn falske folk som later som at de er noe de i virkeligheten ikke er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Whitestripes

Ingenting er verre enn falske folk som later som at de er noe de i virkeligheten ikke er.

Fullstendig OT, men Steinar er tilbake! Ble nesten bekymret for deg, og brutal_mann har laget en egen tråd til deg på personlige meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er verre enn falske folk som later som at de er noe de i virkeligheten ikke er.

Det er jeg helt enig i, men desverre så lever vi i en verden hvor man noen ganger må være kynisk for å få det man vil ha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg helt enig i, men desverre så lever vi i en verden hvor man noen ganger må være kynisk for å få det man vil ha.

Det kan du godt si; men jeg ville aldri hatt noen som bruker andre folk eller som prøver å late som at de ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fullstendig OT, men Steinar er tilbake! Ble nesten bekymret for deg, og brutal_mann har laget en egen tråd til deg på personlige meldinger.

Tja, har vel ikke akkurat vært så veldig langt borte, men har bare ikke orket å lese eller kommentere.

Sånn er det å bli gammel hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du godt si; men jeg ville aldri hatt noen som bruker andre folk eller som prøver å late som at de ikke gjør det

Tror nok de fleste mennesker manipulerer i liten eller stor grad for å få det de vil ha. Og sånn har det vært siden tidenes morgen. Dyr fungerer på samme måte.

Og du har jo selv satt livet på vent for noen som manipulerer deg til stadighet, så da kan du ikke si at du ikke vil ha et sånt menneske, for det er jo nettopp det du vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok de fleste mennesker manipulerer i liten eller stor grad for å få det de vil ha. Og sånn har det vært siden tidenes morgen. Dyr fungerer på samme måte.

Og du har jo selv satt livet på vent for noen som manipulerer deg til stadighet, så da kan du ikke si at du ikke vil ha et sånt menneske, for det er jo nettopp det du vil.

Ja, dessverre så er det sånn at de fleste manipulerer så "godt" de klarer det.

Men hva skal jeg med slike folk?

Du har rett i at jeg satte livet på vent og brukte altfor lang tid på å finne ut av dette spesielle kvinnemennesket.

Men på den annen side så fant jeg da i hvert fall til slutt ut av at hun ikke var noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett i at jeg satte livet på vent og brukte altfor lang tid på å finne ut av dette spesielle kvinnemennesket.

Men på den annen side så fant jeg da i hvert fall til slutt ut av at hun ikke var noe for meg.

Så bra!! Det gleder meg stort å høre! ENDELIG!!! :D Velkommen tilbake til livet kan jeg vel si da... hehe :D

Og beklager avsporinga TS... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Sier aldri til Dere jeg er i et forhold, fordi jeg er bare ute etter sex.

Anonym poster: 2ea362e69dc74c8366e30a2e59382d3b

Du elsker jo dama di?

Fy faen. Slå opp med henne så kan du bare leve med ons (de lettlurte jentene dine). Er du i et forhold så er du i et forhold. Greit hvis begge er med på å ligge med andre :P Men hun vet sikkert ikke om det? I så fall slå opp så hun får finne seg en skikkelig mann.

Endret av SoccerPlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Det gleder meg stort å høre! ENDELIG!!! :D Velkommen tilbake til livet kan jeg vel si da... hehe :D

Og beklager avsporinga TS... :)

Jo, takk for det :)

Selv om det forsåvidt var like åpenbart for flere år siden som det er nå.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du elsker jo dama di?

Fy faen. Slå opp med henne så kan du bare leve med ons (de lettlurte jentene dine). Er du i et forhold så er du i et forhold. Greit hvis begge er med på å ligge med andre :P Men hun vet sikkert ikke om det? I så fall slå opp så hun får finne seg en skikkelig mann.

Enig med deg. :Nikke:

Anonymous poster hash: ad70b...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...