Miia Skrevet 10. april 2013 Forfatter #141 Del Skrevet 10. april 2013 Jaaa, gleder meg DRITT masse :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 14. april 2013 #142 Del Skrevet 14. april 2013 Hvordan går det Miia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 15. april 2013 Forfatter #143 Del Skrevet 15. april 2013 Hvordan går det Miia? Her går det så fint atte :D I går fortalte vi foreldrene våre den gode nyheten, og de ble kjempe glade :D dette blir første barnebarnet og oldebarnet på min side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 15. april 2013 #144 Del Skrevet 15. april 2013 Så bra det går fint og at de kommende besteforeldre ble glad for de gode nyhetene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 16. april 2013 #145 Del Skrevet 16. april 2013 Jeg gleder meg til den dagen jeg kan fortelle mine foreldre at de skal bli besteforeldre. Det må være helt fantastisk. Spesielt når det er så ønsket! Jeg vet veldig mange venter til de er 12 uker til å fortelle alle, men jeg tror aldri at jeg hadde klart å holde det hemmelig for mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 21. april 2013 Forfatter #146 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) Uke 8 i dag! En milepæl er nådd :D Denne uken har jeg virkelig kost meg med tanken på å være gravid, og faktisk nytt det Det er utrolig deilig og tenke at dette skal gå bra istedet for å tenke at jeg skal miste lille gull i magen! Er forresten skikkelig forstoppet om dagene, klarer så vidt å gå Noen som har noen tips til meg? Endret 21. april 2013 av Miia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 21. april 2013 #147 Del Skrevet 21. april 2013 Uke 8 i dag! En milepæl er nådd :D Denne uken har jeg virkelig kost meg med tanken på å være gravid, og faktisk nytt det Det er utrolig deilig og tenke at dette skal gå bra istedet for å tenke at jeg skal miste lille gull i magen! Er forresten skikkelig forstoppet om dagene, klarer så vidt å gå Noen som har noen tips til meg? Hurra for 8 uker Så godt å se at du har begynt å kose deg med graviditeten og tanken på å bli mamma! 4 uker til så er du forbi de magiske 12. Hurra! Hva gjelder forstoppelse slet jeg i samme tid som du er i nå og frem til uke 12. Drikk MASSE vann, spis fiberrik mat, beveg deg det du kan uten å presse deg, drikk en halv kopp kaffe, drikk sviskejuice, kruskakli med yoghurt (men da er det ENDA mer viktig at du drikker masse vann hvis ikke får det motsatt effekt), spis svisker/tørket aprikos. For meg hjalp det med bevegelse, vann i lange baner og en halv kopp med kaffe. Da kom jeg meg hvertfall på do en gang i uken Håper det ordner seg for deg også for det er så vondt å gå sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 21. april 2013 Forfatter #148 Del Skrevet 21. april 2013 Takk for tips boks! Jeg er heldigvis en dreven vann drikker, siden jeg ikke drikker noe annet så og si utenom den gode morgenkaffien selfølgelig Men fiberrik mat er jeg nok ikke så flink å få i meg så jeg får teste ut det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 21. april 2013 #149 Del Skrevet 21. april 2013 Håper det fungerer. Veldig bra at du drikker mye vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 27. april 2013 #150 Del Skrevet 27. april 2013 Hurra for 9 uker Miia! Hvordan føler du at det går? Tenkte jeg fikk legge igjen litt her inne også, ikke bare i gruppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 28. april 2013 Forfatter #151 Del Skrevet 28. april 2013 Jippiiii :D bare 3 uker til de magiske 12 nå! Jeg føler det går kjempe bra egentlig! Har ikke vært kvalm i det hele tatt den sisste tiden er kjempe øm i brystene enda og er veldig trøtt om dagene. Så nå venter jeg bare på at magen skal komme Bare 16 dager igjen til ultralyd nå, og jeg gleeeeder meg sånn! Må holde liv inne i dagbøkene også ja, selv om det var veldig mye enklere å bare skrive på facebook Hvordan har du det da boks? Er formen fin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 28. april 2013 #152 Del Skrevet 28. april 2013 Er så glad du har kommet så langt. Plutselig har du passert de magiske 12 og før du vet ordet av det er du halvveis! Så bra du ikke er kvalm lenger, for det er så voooondt! Kjenner til det med puppene, mine er sånn enda Sykt at de kan bli så såre. Tenk når vi har en liten som skal sutte de såre i tillegg Så spennende med UL om 16 dager. Vi har UL nesten likt, jeg har om 18 dager! Gleder meg til å titte inn her når du har vært der Her er formen fin bortsett fra bekkenet! Men det skal jeg klare, kunne vært sengeliggende! Hehe. Ja, blitt mye lettere å skrive på face, men greit å holde liv her inne også Ha en fin kveld snuppa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 9. mai 2013 Forfatter #153 Del Skrevet 9. mai 2013 Nå er det kun 3 1/2 dag til ultralyd :D Grugleder meg! Følelsene skifter fra at jeg er sikker på at noe er som det ikke skal til at alt er flottings! Veldig frustrerende, så det skal bli godt og endelig få vite! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 9. mai 2013 #154 Del Skrevet 9. mai 2013 Iiih, det blir spennende å titte inn her på mandag! Krysser alt jeg har for at alt står bra til med lille i magen! Håper alt er bra med deg og at du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 9. mai 2013 #155 Del Skrevet 9. mai 2013 Sikker på at alt kommer til å gå helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #156 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Hei folkens Ultralyden på mandag gikk ikke bra, det viste seg at jeg hadde en BO - blighted ovum. Det var alt utenom fosteret. Morkaken var der, fostersekken men ikke den etterlengtede babyen min Jeg fikk med meg cytotec hjem for å "abortere" ut restene, noe som er det jævligste jeg har vært utsatt for. Skulle ønske jeg fikk utskrapning, for de smertene var det vondeste jeg har opplevd. I dag føler jeg meg helt tom, det er liksom over nå.. Jeg føler meg lurt, sint og trist, men samtidig glad for å være ferdig med det verste. På ultralyden fikk jeg også vite at jeg har pco på den ene eggstokken, noe som kan forklare de lange syklusene mine. Heldigvis har vi klart å bli gravide 2 ganger, så jeg tror ikke det blir det store problemet. Problemet blir lange sykluser og uteblitt eggløsning i noen av de. Jeg er også redd for eggkvaliteten, at jeg ikke har levedyktige egg.. Huff, det jeg håpet skulle bli min beste dag, ble min verste. Men livet må gå videre og det kommer nye sjanser. Klem til dere Endret 15. mai 2013 av Miia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk.fersken Skrevet 15. mai 2013 #157 Del Skrevet 15. mai 2013 Huff da, stor klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 15. mai 2013 #158 Del Skrevet 15. mai 2013 Sitter med stor klump i halsen og skulle så gjerne hatt mandagen og tirsdag ugjort og gjort de til den dagen du håpet på. Jeg vet ikke hva jeg skal si annet enn at jeg tenker på deg Stor klem til deg Miia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 15. mai 2013 Forfatter #159 Del Skrevet 15. mai 2013 Takk Al06 & Boks <3 Skulle ønske dette ikke skjedde, men jeg er glad jeg gikk på tidlig UL og ikke ventet til OUL. Vi skal nok få dette til Jeg har veldig tro på at dette skal gå bra og kjæresten er enda mer gira enn jeg trodde han kunne bli Det er selvfølgelig veldig vondt, men på en annen måte er jeg glad jeg ikke så ett foster, istedet for ett dødt. Da hadde jeg liksom SETT det, og det hadde vært hardere og takle tror jeg. Baby skal det bli uansett! Heldigvis har vi ett lite lys i hverdagen, og det er lillegutten til samboeren <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 15. mai 2013 #160 Del Skrevet 15. mai 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå