Gå til innhold

Se bisarr babylykke på tv2 kl 14.30!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her kommer de, sprø britiske kvinner som bruker tusenvis av kroner på dukker som skal etterligne babyer så mye som mulig. De kalles "reborn" og har til og med hjerter som liksom slår, melkeflekker, små blodårer, og er så realistiske som overhodet mulig.

Jeg kjenner jeg blir skremt bare av tanken på så ekte dukker.

Anonym poster: 593560df4aada077121befba7d6267ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager, feil, IKKE tv2, men TVNORGE!!!!!!!

Anonym poster: 923bbc3065fda1917712354e75e5a017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er noe av det særeste jeg har sett på lenge............................

dukkene er skikkelig ekle, som babyer, DØDE babyer

Anonym poster: 923bbc3065fda1917712354e75e5a017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt poenget med å traske rundt med en død baby. Men de som bestiller dukkene er åpenbart ikke helt gode heller. Trist!

Dukkene er bra laget da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt poenget med å traske rundt med en død baby. Men de som bestiller dukkene er åpenbart ikke helt gode heller. Trist!

Dukkene er bra laget da ;)

Ja, de er utrolig realistiske, derfor er det så jævlig ekkelt..... de ser rett og slett ut som døde babyer.. Hun ene gærmningen har et helt rom fullt av dem, må jo ha en 10-20?? sprøtt

Anonym poster: 923bbc3065fda1917712354e75e5a017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ei sånn dukke. Jeg synes de er skikkelig søte

Anonym poster: df19fb6b2c9bdc7020bfad853766bacd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette var jo veldig sært... Og så hun som nettopp handlet klær og flaskeholder til 3000,- kroner til dukken sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er utrolig realistiske, derfor er det så jævlig ekkelt..... de ser rett og slett ut som døde babyer.. Hun ene gærmningen har et helt rom fullt av dem, må jo ha en 10-20?? sprøtt

Anonym poster: 923bbc3065fda1917712354e75e5a017

Veldig sprøtt ja! Åpenbart at de prøver å fylle et tomrom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk litt frysninger på ryggen nå. Ligger masse klipp ute på YouTube. Bare til å søke på silikone baby eller reborn doll.

Voksne damer som viser frem dagens antrekk på babyen, gir melk på flaske, bader de, triller turer...

Creepy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, feil, IKKE tv2, men TVNORGE!!!!!!!

Anonym poster: 923bbc3065fda1917712354e75e5a017

Vet du, jeg tenkte TVN selv om jeg nå ser du har skrevet TV2..... En helt typisk TVN-tittel..... Det er liksom ikke grenser for hvor mange program om syke mennesker, syke tilstander og syke teorier det finnes på den kanalen...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sært. De bruker en formue på dokkene sine, hun ene hadde jo dokka fastspent i en bilstol

Anonym poster: a721f67910fb33ead6e55f6c24e7246a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

programmet er gammelt jo, har sett på utenlandske kanaler før. USA tror jeg. Kjedelig.

Har også sett det samme med menn som bestiller damedokker i stedet for ekte kvinner også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

programmet er gammelt jo, har sett på utenlandske kanaler før. USA tror jeg. Kjedelig.

Har også sett det samme med menn som bestiller damedokker i stedet for ekte kvinner også...

Og kvinner som kjøper gummipeniser :sjokk:

Anonym poster: 9ddbeb35a1f1f7edf6fa73d5e7205d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kvinner som kjøper gummipeniser :sjokk:

Anonym poster: 9ddbeb35a1f1f7edf6fa73d5e7205d9e

ehhhhh dette er ikke hva jeg mener...

se her. Obs obs, ikke se om du synes slikt innhold er støtende. (ts ikke meningen å ta over tråen din). Dette klippet er et kort innblikk i hva andre i verden ønsker fra dukker...ikke bare babydukker....

Endret av Wonders
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...