Gjest Riskjeks Skrevet 27. januar 2013 #41 Skrevet 27. januar 2013 Gå for en mer naturlig farge. Begge fargene ser veldig trashy og glamourmodell ut, men hvis det er looken du er ute etter er det jo selvsagt bare å kjøre på. Må dessverre si meg enig i dette. Påstår overhodet ikke at TS er slik, men det er slik hun kan risikere å fremstå. Spesielt helbleket hår er sjelden pent. Hvis du vil ha lyst hår, gå for en mer mellomblond farge. Hvis du vil ha mørkt, gå for lys- eller mellombrunt. Hvilken farge har du naturlig? Hvorfor vil du ikke ha den?
Torepop Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #42 Skrevet 27. januar 2013 Må dessverre si meg enig i dette. Påstår overhodet ikke at TS er slik, men det er slik hun kan risikere å fremstå. Spesielt helbleket hår er sjelden pent. Hvis du vil ha lyst hår, gå for en mer mellomblond farge. Hvis du vil ha mørkt, gå for lys- eller mellombrunt. Hvilken farge har du naturlig? Hvorfor vil du ikke ha den? Jeg har lyse lyse brunt, på nippet til å tikke over på veldig veldig mørkeblondt. Men må si at jeg stusser fælt over at man ser "dumt" ut " eller ""billig". Jeg hadde faktisk så lyst hår i mange år naturlig (ja, SÅ lyst naturlig) frem til jeg blr 13-14. Da begynte det å mørkne, sakte men sikkert.
Torepop Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #43 Skrevet 27. januar 2013 1. Du er veldig pen 2. Du bør farge håret brunt med litt lyst i, sån som håret til tone damli Åh, for en koselig kommentar. <3
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #44 Skrevet 27. januar 2013 Jeg har lyse lyse brunt, på nippet til å tikke over på veldig veldig mørkeblondt. Men må si at jeg stusser fælt over at man ser "dumt" ut " eller ""billig". Jeg hadde faktisk så lyst hår i mange år naturlig (ja, SÅ lyst naturlig) frem til jeg blr 13-14. Da begynte det å mørkne, sakte men sikkert. Det er veldig lett å se forskjell på de som har så lyst hår naturlig og de som bleker det sånn, fordi når det blekes blir alt samme farge. Det ser veldig unaturlig, stivt og lite kledelig ut. Når man har så lyst hår naturlig har man mer spill i håret, og da ser det mye bedre ut. Da ser det rett og slett naturlig ut. Anonym poster: 9f99e22b409bd068bcd1524abee97d8d 3
2shy Skrevet 27. januar 2013 #45 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Jeg har lyse lyse brunt, på nippet til å tikke over på veldig veldig mørkeblondt. Men må si at jeg stusser fælt over at man ser "dumt" ut " eller ""billig". Jeg hadde faktisk så lyst hår i mange år naturlig (ja, SÅ lyst naturlig) frem til jeg blr 13-14. Da begynte det å mørkne, sakte men sikkert. Som AB sier før meg her; det er en vesentlig forskjell på lyst naturlig hår, og bleket hår. Man ser helt klart at håret ditt er veldig bleket på det bildet, det ser rett og slett veldig fake og unaturlig ut, og nyansen er heller ikke bra. Det hadde vært mye finere hvis det hadde vært lyse striper og ikke helbleking. Edit: Sminken du bruker på bildet gjør nok også at det blir feil med lyst hår. Mulig det hadde vært finere med mer nedtonet sminke Endret 27. januar 2013 av 2shy 1
Torepop Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #46 Skrevet 27. januar 2013 Som AB sier før meg her; det er en vesentlig forskjell på lyst naturlig hår, og bleket hår. Man ser helt klart at håret ditt er veldig bleket på det bildet, det ser rett og slett veldig fake og unaturlig ut, og nyansen er heller ikke bra. Det hadde vært mye finere hvis det hadde vært lyse striper og ikke helbleking. Edit: Sminken du bruker på bildet gjør nok også at det blir feil med lyst hår. Mulig det hadde vært finere med mer nedtonet sminke Jeg er i syden på det bilde, så sminken kan ikke ha noe med noe å gjøre. slik ser jeg ut. Ingen pudder, foundation eller brunkrem der nei.
2shy Skrevet 27. januar 2013 #47 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Jeg er i syden på det bilde, så sminken kan ikke ha noe med noe å gjøre. slik ser jeg ut. Ingen pudder, foundation eller brunkrem der nei. Jeg snakker ikke om brunfarge, jeg snakker om leppestift. Mer nedtonet ville sikkert sett bedre ut, men likevel ser blondfargen unaturlig ut, og du er finest med den brunfargen som var nærmest din egen Endret 27. januar 2013 av 2shy 1
Torepop Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #48 Skrevet 27. januar 2013 Jeg snakker ikke om brunfarge, jeg snakker om leppestift osv. Aha, beklager.
AnonymBruker 42 Skrevet 27. januar 2013 #49 Skrevet 27. januar 2013 I say, blonde! Kler deg bedre med så fine blå øyne.
Torepop Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #50 Skrevet 27. januar 2013 I say, blonde! Kler deg bedre med så fine blå øyne. Å himmel, jeg rødmer
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #51 Skrevet 27. januar 2013 Å himmel, jeg rødmer Anonym poster: 09bada0e1cbd936034a5cfda136d9b8a 5
Gjest Aria. Skrevet 27. januar 2013 #52 Skrevet 27. januar 2013 Du kledde begge deler. Men jeg syntes det blonde kledde deg best. Fikk frem øynene og ansiktet
Gjest Sunheart Skrevet 27. januar 2013 #53 Skrevet 27. januar 2013 Blond eller brunt? Du kledde best blondt. Var kjempesøt som blond, og det ser overhodet ikke billig ut! Jeg er lik deg som blond i håret 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #54 Skrevet 27. januar 2013 Jeg synes garantert at en naturlig lys brunfarge som ikke er helt "matt", men som har litt highlights, ville kledd deg best. Min mening er at på begge bildene så hårfargene litt for falske og unaturlige ut. Det ble litt for "over the top" liksom. Men det er jo bare min mening. Hvis det er det du liker, så for all del, gå for det. Da synes jeg fortsatt det brune var penest. Anonym poster: 19b64a85e081728c7e1eba1c2120c32d
Torepop Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #55 Skrevet 28. januar 2013 Du kledde best blondt. Var kjempesøt som blond, og det ser overhodet ikke billig ut! Jeg er lik deg som blond i håret Takk for det
Gjest made4u Skrevet 28. januar 2013 #56 Skrevet 28. januar 2013 Du vil se attraktiv ut uansett hva du velger. Men vil nok få mest oppmerksomhet som blond.
Torepop Skrevet 28. januar 2013 Forfatter #57 Skrevet 28. januar 2013 Du vil se attraktiv ut uansett hva du velger. Men vil nok få mest oppmerksomhet som blond. Positiv oppmerksomhet, sant?
Gjest made4u Skrevet 28. januar 2013 #58 Skrevet 28. januar 2013 Positiv ja, jenta var jo vakker å betrakte. At jeg skreiv at hun nok ville få mest oppmerksomhet som blond er fordi jeg vet mange er svak for blondinner, er litt svak for blondinner selv også. Men hun kler mørkere hårfarge også.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2013 #59 Skrevet 28. januar 2013 Da skal jeg være vanskelig og si en mellomting. Det blonde er for lyst og det brune er for mørkt. Tror du hadde blitt smashing med lyst kastanjebrunt eller gylden blondt hår med striper ala Blake Lively. Det tror jeg også! Anonym poster: 6c0b30b321bf8a6c8a2bc6b273bcbc8e
Torepop Skrevet 29. januar 2013 Forfatter #60 Skrevet 29. januar 2013 Da har jeg prøvd å farge håret mitt brunt. Nutrisse mousse 4.15. Ser nesten ingen forskjell. Eller, egentlig så ser jeg ingen forskjell.... Så nå er mitt spørsmål... Hvordan (!) får jeg nesten svart hår til å bli brunt?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå