Gå til innhold

Blond eller brun?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du var finest på det bildet med lysere brun. Med mørkebrunt så du litt kjedelig og alminnelig ut, og den blonde fargen gjorde at du så litt billig ut.

Skrevet

Synes du var finest på det bildet med lysere brun. Med mørkebrunt så du litt kjedelig og alminnelig ut, og den blonde fargen gjorde at du så litt billig ut.

BILLIG? Hvordan kan du dra en hårfarge til å se billig ut? :S Jøjje meg, godt at det ikke stemmer hvertfall.

• Liker 1
Skrevet

BILLIG? Hvordan kan du dra en hårfarge til å se billig ut? :S Jøjje meg, godt at det ikke stemmer hvertfall.

Overbleket hår gir gjerne det inntrykket, noe det ser ut til at det er en god del som ikke skjønner. Skal man gå for blond bør man gå for en farge med forskjellige nyanser i, ellers ser det mest ut som noe man har gjort hjemme på badet.

Anonym poster: c3a440912d06142e5124bd2035f462fd

• Liker 6
Skrevet

Overbleket hår gir gjerne det inntrykket, noe det ser ut til at det er en god del som ikke skjønner. Skal man gå for blond bør man gå for en farge med forskjellige nyanser i, ellers ser det mest ut som noe man har gjort hjemme på badet.

Og med det mener jeg ikke det er noe galt i å farge håret hjemme på badet, men at resultatet bør se sånn noenlunde naturlig ut.

Skrevet

Takk for svar. :)

Det siste bilde jeg la ut hvor det er brunt hår, er jo hakket lysere enn det første jeg la ut. Så jeg vet ikke om det er den fargen dere som sier lysere brunfarge mener?

Jeg synes du burde prøve enda et hakk lysere. Kanskje noe i retning av dette: Her og her.

Skrevet

Synes du bør ha highlights hvertfall. Det blonde håret fikk fram ansiktet ditt mye bedre enn det mørke, men det blonde er for lyst som sagt. Blir så fake. Men heller litt i overkant lyst enn veldig mørkt til deg synes jeg. Sjelden jeg mener det.

• Liker 1
Skrevet

Anonym poster: 7bfa250326f8c01b1d1b7c8d33ac5cd9 post-37809-0-58270300-1359283371_thumb.j

Sånn farge tror jeg hadde vært fin til deg, TS.

Anonym poster: 7bfa250326f8c01b1d1b7c8d33ac5cd9

• Liker 2
Skrevet

Anonym poster: 7bfa250326f8c01b1d1b7c8d33ac5cd9 post-37809-0-58270300-1359283371_thumb.j

Sånn farge tror jeg hadde vært fin til deg, TS.

Vet du hva fargen heter?

Skrevet

Uff, glad at jeg ikke tenker slikt , ;O :P

Gjest Riskjeks
Skrevet

Synes begge fargene så veldig unaturlige ut på deg. For mørk/for lys. Hva er greia med at ingen har sin naturlige hårfarge for tida?

Skrevet

Vet du hva fargen heter?

Nei, vet ikke. Mørk blond?

Skrevet

Uff, glad at jeg ikke tenker slikt , ;O :P

Bytt billig med stygg, så har du sikkert tenkt noe lignende selv. I bunn og grunn betyr det bare lite pent.

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg synes du skal påspandere deg en skikkelig frisør som kan sakene sine, gjerne en med farging som spesialfelt! Jeg farger ikke håret, det er dyrt og sliter på håret, men jeg bruker en del penger på håret, har tross alt HairTalk extensions som henger til ca halvparten av puppene, det må ikke være superlangt selv om det er extensions. En annen ting er at jeg synes du burde klippe håret ditt, det ser litt for tynt ut til å være så langt, eller har du en ellr annen form for extensions? Hvis du stritter håret synes jeg du heller burde gå over til fønebørste, blir litt fyldigere og finere. Bruker du self tan-produkter, eller er foundationen din for mørk? Du er en søt jente, men det kommer ikke så godt frem med den nåværende stilen din.

Skrevet

Gå for en mer naturlig farge. Begge fargene ser veldig trashy og glamourmodell ut, men hvis det er looken du er ute etter er det jo selvsagt bare å kjøre på.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg synes du skal påspandere deg en skikkelig frisør som kan sakene sine, gjerne en med farging som spesialfelt! Jeg farger ikke håret, det er dyrt og sliter på håret, men jeg bruker en del penger på håret, har tross alt HairTalk extensions som henger til ca halvparten av puppene, det må ikke være superlangt selv om det er extensions. En annen ting er at jeg synes du burde klippe håret ditt, det ser litt for tynt ut til å være så langt, eller har du en ellr annen form for extensions? Hvis du stritter håret synes jeg du heller burde gå over til fønebørste, blir litt fyldigere og finere. Bruker du self tan-produkter, eller er foundationen din for mørk? Du er en søt jente, men det kommer ikke så godt frem med den nåværende stilen din.

Jeg går til frisør. Fast frisør. Håret skal ikke klippers, og det er ikke det jeg spør om heller.

Jeg bruker ikke solarium, self tan eller en for mørk foundation. :)

Avatarbildet er fra sommer, altså sommerbrun og det andre er rett etter sydentur + at bilde ble himla mørkt, noe jeg nevner tidligere i tråden :)

Endret av Torepop
Skrevet

Jeg synes du burde prøve enda et hakk lysere. Kanskje noe i retning av dette: Her og her.

Nr 2 var veldig fin :)

Skrevet

Nr 2 var veldig fin :)

Den fargen tror jeg du hadde blitt veldig fin med! Du kan eventuelt ta med bilde til frisøren og si at du ønsker sånn :)

Skrevet (endret)

Den fargen tror jeg du hadde blitt veldig fin med! Du kan eventuelt ta med bilde til frisøren og si at du ønsker sånn :)

Yes! :) Må igjennom en laaang tenkepause først for å tenke på dette. Syns det er skummelt å bytte hårfarger ;P hehe. Men fargen var som sagt fin, og jeg skal vurdere det på det sterkeste ;)

Endret av Torepop
Skrevet

1. Du er veldig pen

2. Du bør farge håret brunt med litt lyst i, sån som håret til tone damli :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...