Torepop Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #21 Skrevet 26. januar 2013 Lysebrunt: http://sweet-ladies....pg?m=1324762647 Mørkblondt: http://www3.images.c...air-profile.jpg Mellomblondt: http://images4.wikia...w-hair-colo.jpg Ville valgt noe ala de. Likte veldig godt den midterste!!
Tøffeldyret Skrevet 26. januar 2013 #22 Skrevet 26. januar 2013 Synes du var finest på det bildet med lysere brun. Med mørkebrunt så du litt kjedelig og alminnelig ut, og den blonde fargen gjorde at du så litt billig ut.
Torepop Skrevet 26. januar 2013 Forfatter #23 Skrevet 26. januar 2013 Synes du var finest på det bildet med lysere brun. Med mørkebrunt så du litt kjedelig og alminnelig ut, og den blonde fargen gjorde at du så litt billig ut. BILLIG? Hvordan kan du dra en hårfarge til å se billig ut? :S Jøjje meg, godt at det ikke stemmer hvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #24 Skrevet 26. januar 2013 BILLIG? Hvordan kan du dra en hårfarge til å se billig ut? :S Jøjje meg, godt at det ikke stemmer hvertfall. Overbleket hår gir gjerne det inntrykket, noe det ser ut til at det er en god del som ikke skjønner. Skal man gå for blond bør man gå for en farge med forskjellige nyanser i, ellers ser det mest ut som noe man har gjort hjemme på badet. Anonym poster: c3a440912d06142e5124bd2035f462fd 6
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2013 #25 Skrevet 26. januar 2013 Overbleket hår gir gjerne det inntrykket, noe det ser ut til at det er en god del som ikke skjønner. Skal man gå for blond bør man gå for en farge med forskjellige nyanser i, ellers ser det mest ut som noe man har gjort hjemme på badet. Anonym poster: c3a440912d06142e5124bd2035f462fd Og med det mener jeg ikke det er noe galt i å farge håret hjemme på badet, men at resultatet bør se sånn noenlunde naturlig ut. Anonym poster: c3a440912d06142e5124bd2035f462fd
Gjesten Skrevet 26. januar 2013 #26 Skrevet 26. januar 2013 Takk for svar. Det siste bilde jeg la ut hvor det er brunt hår, er jo hakket lysere enn det første jeg la ut. Så jeg vet ikke om det er den fargen dere som sier lysere brunfarge mener? Jeg synes du burde prøve enda et hakk lysere. Kanskje noe i retning av dette: Her og her.
LedigNavn Skrevet 27. januar 2013 #27 Skrevet 27. januar 2013 Synes du bør ha highlights hvertfall. Det blonde håret fikk fram ansiktet ditt mye bedre enn det mørke, men det blonde er for lyst som sagt. Blir så fake. Men heller litt i overkant lyst enn veldig mørkt til deg synes jeg. Sjelden jeg mener det. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #28 Skrevet 27. januar 2013 Anonym poster: 7bfa250326f8c01b1d1b7c8d33ac5cd9 Sånn farge tror jeg hadde vært fin til deg, TS. Anonym poster: 7bfa250326f8c01b1d1b7c8d33ac5cd9 2
Torepop Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #29 Skrevet 27. januar 2013 Anonym poster: 7bfa250326f8c01b1d1b7c8d33ac5cd9 Sånn farge tror jeg hadde vært fin til deg, TS. Anonym poster: 7bfa250326f8c01b1d1b7c8d33ac5cd9 Vet du hva fargen heter?
Torepop Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #30 Skrevet 27. januar 2013 Overbleket hår gir gjerne det inntrykket, noe det ser ut til at det er en god del som ikke skjønner. Skal man gå for blond bør man gå for en farge med forskjellige nyanser i, ellers ser det mest ut som noe man har gjort hjemme på badet. Anonym poster: c3a440912d06142e5124bd2035f462fd Uff, glad at jeg ikke tenker slikt , ;O
Gjest Riskjeks Skrevet 27. januar 2013 #31 Skrevet 27. januar 2013 Synes begge fargene så veldig unaturlige ut på deg. For mørk/for lys. Hva er greia med at ingen har sin naturlige hårfarge for tida?
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #32 Skrevet 27. januar 2013 Vet du hva fargen heter? Nei, vet ikke. Mørk blond? Anonym poster: 7bfa250326f8c01b1d1b7c8d33ac5cd9
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2013 #33 Skrevet 27. januar 2013 Uff, glad at jeg ikke tenker slikt , ;O Bytt billig med stygg, så har du sikkert tenkt noe lignende selv. I bunn og grunn betyr det bare lite pent. Anonym poster: c3a440912d06142e5124bd2035f462fd
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 27. januar 2013 #34 Skrevet 27. januar 2013 Jeg synes du skal påspandere deg en skikkelig frisør som kan sakene sine, gjerne en med farging som spesialfelt! Jeg farger ikke håret, det er dyrt og sliter på håret, men jeg bruker en del penger på håret, har tross alt HairTalk extensions som henger til ca halvparten av puppene, det må ikke være superlangt selv om det er extensions. En annen ting er at jeg synes du burde klippe håret ditt, det ser litt for tynt ut til å være så langt, eller har du en ellr annen form for extensions? Hvis du stritter håret synes jeg du heller burde gå over til fønebørste, blir litt fyldigere og finere. Bruker du self tan-produkter, eller er foundationen din for mørk? Du er en søt jente, men det kommer ikke så godt frem med den nåværende stilen din.
Gjest Naria Skrevet 27. januar 2013 #35 Skrevet 27. januar 2013 Gå for en mer naturlig farge. Begge fargene ser veldig trashy og glamourmodell ut, men hvis det er looken du er ute etter er det jo selvsagt bare å kjøre på. 1
Torepop Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #36 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Jeg synes du skal påspandere deg en skikkelig frisør som kan sakene sine, gjerne en med farging som spesialfelt! Jeg farger ikke håret, det er dyrt og sliter på håret, men jeg bruker en del penger på håret, har tross alt HairTalk extensions som henger til ca halvparten av puppene, det må ikke være superlangt selv om det er extensions. En annen ting er at jeg synes du burde klippe håret ditt, det ser litt for tynt ut til å være så langt, eller har du en ellr annen form for extensions? Hvis du stritter håret synes jeg du heller burde gå over til fønebørste, blir litt fyldigere og finere. Bruker du self tan-produkter, eller er foundationen din for mørk? Du er en søt jente, men det kommer ikke så godt frem med den nåværende stilen din. Jeg går til frisør. Fast frisør. Håret skal ikke klippers, og det er ikke det jeg spør om heller. Jeg bruker ikke solarium, self tan eller en for mørk foundation. Avatarbildet er fra sommer, altså sommerbrun og det andre er rett etter sydentur + at bilde ble himla mørkt, noe jeg nevner tidligere i tråden Endret 27. januar 2013 av Torepop
Torepop Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #37 Skrevet 27. januar 2013 Jeg synes du burde prøve enda et hakk lysere. Kanskje noe i retning av dette: Her og her. Nr 2 var veldig fin
Gjesten Skrevet 27. januar 2013 #38 Skrevet 27. januar 2013 Nr 2 var veldig fin Den fargen tror jeg du hadde blitt veldig fin med! Du kan eventuelt ta med bilde til frisøren og si at du ønsker sånn
Torepop Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #39 Skrevet 27. januar 2013 (endret) Den fargen tror jeg du hadde blitt veldig fin med! Du kan eventuelt ta med bilde til frisøren og si at du ønsker sånn Yes! Må igjennom en laaang tenkepause først for å tenke på dette. Syns det er skummelt å bytte hårfarger ;P hehe. Men fargen var som sagt fin, og jeg skal vurdere det på det sterkeste Endret 27. januar 2013 av Torepop
Cody Skrevet 27. januar 2013 #40 Skrevet 27. januar 2013 1. Du er veldig pen 2. Du bør farge håret brunt med litt lyst i, sån som håret til tone damli
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå