Gå til innhold

Er det fler enn meg som foretrekker sex med seg selv fremfor en partner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg savner å ha en partner pga kos, nærhet og fellesskap, men jeg savner ikke sex. Sex er så mye bedre med meg selv, for da er det kun nytelse i fokus. Menn fokuserer mest på å tøye grensene mine, være fantasifulle, og sex i forhold synes jeg blir mye frustrasjon og lite nytelse. Med meg selv bestemmer jeg tempoet, og varigheten. Dette har blitt en så stor issue for meg at jeg mister interessen med en gang mannen begynner å bli nærgående. Jeg synes rett og slett kåte menn er turnoff. Hater det kåte blikket og den pusete stemmen de får. Er jeg alene om å ha det slik, eller er vi fler?

Anonym poster: dd14a69ac7a1769b78b14493a9f63c06

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg er det motsatt. hater menn som kjærester, flørter osv. Menn duger kunn i senga, der de hører hjemme....

Anonym poster: 98858fec763321465ad8228960a48cb5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du nok bare hatt sex med feil mann.

For sex med den rette er helt fantastisk, kan virkelig ikke sammenlignes med å ha sex med seg selv, er 100 ganger bedre med den rette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du nok bare hatt sex med feil mann.

For sex med den rette er helt fantastisk, kan virkelig ikke sammenlignes med å ha sex med seg selv, er 100 ganger bedre med den rette.

Slutt å prakke dine meninger på meg. Jeg er gammel nok til å vite hva jeg foretrekker.

Og nei, jeg vil ikke dele mannen med noen, da foretrekker jeg singellivet.

Hilsen TS

Anonym poster: dd14a69ac7a1769b78b14493a9f63c06

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så langt fra enig med deg, TS, som det går an å komme!

Ok

Anonym poster: dd14a69ac7a1769b78b14493a9f63c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å prakke dine meninger på meg. Jeg er gammel nok til å vite hva jeg foretrekker.

Og nei, jeg vil ikke dele mannen med noen, da foretrekker jeg singellivet.

Hilsen TS

Anonym poster: dd14a69ac7a1769b78b14493a9f63c06

Jeg prøvde ikke å prakke mine meninger på deg. Men syntes det hørtes ut fra hva du skrev, at du har møtt menn som ikke har passet sexuelt sammen med deg.

Men sefølgelig jeg kjenner deg ikke, så kan ikke vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde ikke å prakke mine meninger på deg. Men syntes det hørtes ut fra hva du skrev, at du har møtt menn som ikke har passet sexuelt sammen med deg.

Men sefølgelig jeg kjenner deg ikke, så kan ikke vite.

Mulig det finnes en det ute som passer med meg seksuelt, men har tilgode å finne noen som er i nærheten. Jeg liker rett og slett ikke den type sex menn flest drømmer om. Kan ikke si jeg er spesielt begeistret for penis som noe redskap for nytelse heller. Vil han ha vanlig penetrering blir jeg sår, vil han suges blir jeg gående i nakken, og vil han runkes blir armer utslitt. Er så lei det fokuset om at alt må vare så lenge, være hard, røft og utfordrende. Liker silkemyk sex som avsluttes når jeg har fått orgasme.

Anonym poster: dd14a69ac7a1769b78b14493a9f63c06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mange forskjellige meninger damer har.. Lurer på om dere begynner å bli lettere sinnsforvirra alle sammen :sprettoy:

Damer som syns kåte menn er ekkelt.. Tror ikke det fins den heterofile mannen som syns en kåt kvinne er ekkelt iallefall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alenesex og sex med partner er så kvalitativt ulike ting at det ikke kan sammenlignes.

Alenesex er innadvendt og selvnytersk, mens sex med partner er samspill og kommunikasjon.

Det er meningsløst å skulle foretrekke det ene eller det andre.

Jeg vil definitivt ha begge deler, hvert til sin tid.

Anonym poster: d401a798a22b447527698c4720e443f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det finnes en det ute som passer med meg seksuelt, men har tilgode å finne noen som er i nærheten. Jeg liker rett og slett ikke den type sex menn flest drømmer om. Kan ikke si jeg er spesielt begeistret for penis som noe redskap for nytelse heller. Vil han ha vanlig penetrering blir jeg sår, vil han suges blir jeg gående i nakken, og vil han runkes blir armer utslitt. Er så lei det fokuset om at alt må vare så lenge, være hard, røft og utfordrende. Liker silkemyk sex som avsluttes når jeg har fått orgasme.

Anonym poster: dd14a69ac7a1769b78b14493a9f63c06

Klart om du ikke liker å bli penetrert så er det kanskje ikke så lett å finne en mann som passer deg,

Anonym poster: 0915d687a5b447f4bd136e0ccdad134d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner å ha en partner pga kos, nærhet og fellesskap, men jeg savner ikke sex. Sex er så mye bedre med meg selv, for da er det kun nytelse i fokus. Menn fokuserer mest på å tøye grensene mine, være fantasifulle, og sex i forhold synes jeg blir mye frustrasjon og lite nytelse. Med meg selv bestemmer jeg tempoet, og varigheten. Dette har blitt en så stor issue for meg at jeg mister interessen med en gang mannen begynner å bli nærgående. Jeg synes rett og slett kåte menn er turnoff. Hater det kåte blikket og den pusete stemmen de får. Er jeg alene om å ha det slik, eller er vi fler?

Anonym poster: dd14a69ac7a1769b78b14493a9f63c06

Ok :unsure: Liker det jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart om du ikke liker å bli penetrert så er det kanskje ikke så lett å finne en mann som passer deg,

Anonym poster: 0915d687a5b447f4bd136e0ccdad134d

Nettopp. Er derfor jeg har begynt å innse at det beste for meg vil være å forbli singel.

Anonym poster: dd14a69ac7a1769b78b14493a9f63c06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal mann

Så utrolig mange forskjellige meninger damer har.. Lurer på om dere begynner å bli lettere sinnsforvirra alle sammen :sprettoy:

Damer som syns kåte menn er ekkelt.. Tror ikke det fins den heterofile mannen som syns en kåt kvinne er ekkelt iallefall.

Både og. sitter alltid igjen med en vond smak i munnen etter sex ed en kvinne. føler at en har forgrepet seg på henne. I alle fall om en har hatt samleie. Oralsex føles ikke like ille. Men å presse seg inn i en kvinne, det er noe kvinneforakt over det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp. Er derfor jeg har begynt å innse at det beste for meg vil være å forbli singel.

Anonym poster: dd14a69ac7a1769b78b14493a9f63c06

Hva synes du om jenter da, er de like fæle?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har det litt på samme måte som deg. Liker ikke å tøye grenser eller at det skal vare så lenge, men liker sex der mannen ikke maser om å få ta den en annen plass, eller om å leke akrobat. Liker best sex som varer i ti minutt og der jeg virkelig tenner på mannen. Ellers er det helt klart best med seg selv.

Anonym poster: 2bdd0be49bee0c04f4219f7fa54d9119

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Både og. sitter alltid igjen med en vond smak i munnen etter sex ed en kvinne. føler at en har forgrepet seg på henne. I alle fall om en har hatt samleie. Oralsex føles ikke like ille. Men å presse seg inn i en kvinne, det er noe kvinneforakt over det.

Ren nysgjerrighet her: På hvilken måte er det foraktfult mot en kvinne å gi henne noe hun lengter etter?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mange forskjellige meninger damer har.. Lurer på om dere begynner å bli lettere sinnsforvirra alle sammen :sprettoy:

Eller kanskje vi bare er ulike individer, som derfor (naturlig nok) mener ulike ting? :wink:

Alenesex er godt, og partnersex er slitsomt for nakke, armer og vagina (og kjeve!) - ja. Men nærheten, kjærligheten (og orgasmen!) som parsex bringer vil jeg aldri velge bort. Kåte menn er skikkelig ekle hvis jeg ikke liker de. Hvis jeg liker de (enten romantisk eller bare seksuelt) er det det beste som finnes.

Parsex er gøy og eventyrlysten og samtidig kjært, forsiktig og elskende. Alenesex kan aldri slå det.

Endret av melly666
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes du om jenter da, er de like fæle?

Jenter er jeg ikke tiltrukket av, da jeg er hetero.

Anonym poster: dd14a69ac7a1769b78b14493a9f63c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...