Gå til innhold

Noen som har deltatt i en blowjob-konkurranse her?


AnonymBruker

  

89 stemmer

  1. 1. Har du deltatt på en blowjob-konkurranse?

    • Ja, flere ganger
      4
    • Ja, én gang
      1
    • Ja, men jeg var sinnsykt full og angret i ettertid
      0
    • Nei, men kunne tenkt meg det
      10
    • NEI, ville aldri gjort noe sånt!!
      70
    • Har ikke selv deltatt, men har vært tilskuer
      0
    • Har kun hørt historier om det
      5


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BettyBoop

Ja, for de to posisjonene du nevner er jo de eneste hvor det er mulig å suge noen eller slikke noen :hoho:

nei sikkert ikke men det er vel mest lettvint om det ikke er noe sted gutten kan sitte eller ligge. om han må stå så ser jeg ikke for meg at andre stillinger går
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei sikkert ikke men det er vel mest lettvint om det ikke er noe sted gutten kan sitte eller ligge. om han må stå så ser jeg ikke for meg at andre stillinger går

I så fall parerer jeg med å påpeke at det er fullt mulig å slikke en kvinne som står oppreist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som faktisk har sett en slik konkurranse ta plass? Sier som i et tidligere innlegg, at dette virker å være en nærmest ikke-eksisterende aktivitet. (utenom, muligens, enkelte swingersmiljø, men der er ikke en sugekonkurranse det verste som skjer).

Ser at det er kommet opp 3 eksempler på, tilsynelatende ekte, filmer/bilder av slike konkurranser som har lekket ut på nettet. En skulle tro at det ville florert av bilder og filmer på nettet om dette var noe som faktisk fant sted med jevne mellomrom, siden alle som hadde mobil/kamera ville filmet det.

Endret av Rett i svansen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp!

Takk, endelig noen som er enig:)

Anonym poster: ad4effccf1a8e486fffa5d35a0f36e10

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

I så fall parerer jeg med å påpeke at det er fullt mulig å slikke en kvinne som står oppreist.

jojo men likevel. det er mer ydmykende likevel siden det er vanskeligere for damer å ikke være stille.. Nå tenker jeg på meg selv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...

Drar opp denne her jeg :) Kjempeunderholdende tråd, håper noen fler kan bidra :)

Anonym poster: 858eec94c415d5b5bd6af2b241d720b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man på ferie, så er man på ferie. Suger jo bare typen, så blir ikke syk.

Trenger ikke hyle høyt om at man er "fra Norge" heller. Caps og solbriller, og klær som dekker tatoveringene dine, så kan det nesten være så mange kamera det vil der.

Er jo litt mørkt der også. Kan vel ikke være noe moralsk forkastelig å gjøre noe som publikum blir kåte av?

Herlig å tenke på i ettertid.

Anonym poster: 3a830f0bb585eb8bbbad4eaeeb191d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mario88

Er man på ferie, så er man på ferie. Suger jo bare typen, så blir ikke syk.

Trenger ikke hyle høyt om at man er "fra Norge" heller. Caps og solbriller, og klær som dekker tatoveringene dine, så kan det nesten være så mange kamera det vil der.

Er jo litt mørkt der også. Kan vel ikke være noe moralsk forkastelig å gjøre noe som publikum blir kåte av?

Herlig å tenke på i ettertid.

Anonym poster: 3a830f0bb585eb8bbbad4eaeeb191d03

Kan du laste opp bildene? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...