Gå til innhold

Jeg finner ingen jeans som passer meg, trenger tips!


taliee

Anbefalte innlegg

Kjøpte et par på salg på mango, var på jakt etter noen billige. De er helt super! Stretchy og gode. Jeg er str 42. Vet ikke modellnavnet dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OBS!!! superflex fra bik bok er suuperdigge ja,meeen..de er eelendige i fargen! har byttet inn en sort bukse(den med høyt liv) pga fargen gikk av flekkvis,fikk en ny som reklamasjon.

nå har jeg vasket denne buksa en gang,og den ser helt j*** ut!! fargen forsvinner rundt sømmene o.l. så det ser ut som om den er vasket minst 100 ganger.elendige greier!! (og ja,har vasket den helt rett,på vrangen,lav temp,riktig vaskemiddel,ingen tøymykner osv) IKKE verdt de 500 den koster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper da at du har vasket den helt riktig og vrengt den. Uten skyllemiddel og ikke tørketrommel.

Anonym poster: 97642b8672ed79e516edca8eca0d51c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super-flex fra BikBok, en gave til alle kvinner :hjerte: De er RÅ. Vil tro de passer alle kropper, da de finnes med høyt og lavt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper da at du har vasket den helt riktig og vrengt den. Uten skyllemiddel og ikke tørketrommel.

Anonym poster: 97642b8672ed79e516edca8eca0d51c6

Ehhhh LESTE du det jeg skrev eller...?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhhh LESTE du det jeg skrev eller...?

Ehhhh, ja. Men det er veldig lett å se feil. Disse buksene har aldri blitt stygge hos meg, eller noen venninner.

Kan være noe med vaskemaskinen dessverre.

Anonym poster: 97642b8672ed79e516edca8eca0d51c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rart at akkurat den buksen blir slik da, mens alle andre holder seg fin vask etter vask m samme maskin ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet du ville ha litt rimelige bukser, men mitt tips (student til student): Jeg sliter selv med å finne bukser som sitter pent på, har i de siste årene valgt å gå for Levi's og Lee, koster litt mer, men varer lengre. Dersom du finner buksene på salg, som jeg, kan du få dem ned i 500 kr. Levi's har Curve Denim, som kan fåes i både høyt liv og stretch, deilige å ha på, Lee må du bare prøve, men de har stretch. Supert for oss med store legger og litt former ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler på det sterkeste jeansen Stella fra serien Denim 1953 hos KappAhl. De er fantastiske!

Høye i livet, holder seg på plass og blir ikke utvidet. Billige er dem også :hjerte:

Edit: nå er det 100 kr rabatt på jeans hos KappAhl, så da er det bare å slå til! :D

Endret av Puddelhue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et par Levis i fjor. Ja, de holdt fasongen, men etter et halvt år hadde de allerede fått hull mellom bena. Og jeg er ikke overvektig, og jeg pleier nesten aldri å få hull mellom bena. Det har bare skjedd noen få ganger tidligere, og da har det vært etter at jeg har brukt buksene i flere år. Så jeg har ikke god erfaring med levis, og syns egentlig det var veldig bortkasta penger!

Anonym poster: 3d48bd3a2c9d0604f2f0f11046a77552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Tusen takk for tips, da jeg var på KappAhl 10 min før det stengte, prøvde jeg den ene Magic buksa jeg fant, dessverre tok jeg for liten størrelse (god tro... :P) så rakk ikke prøve flere, men finnes det flere farger? Fant bare en i farta idag :)

Til dere andre, så ikke kommentarene deres før etter byturen, må sjekke ut ;) Prøvde Abby på Cubus, gode bukser,men litt for kort i livet (er 177cm), da skal jeg sjekke ut de andre tipsene snarest :)

Går Bikbok buksene opp i større størrelser foressten? :)

BikBok er ganske små i str. Jeg bruker str. 40 i bukser og jeans og deres 31 tommer passet akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med Bikbok superflex og Kristen jeans fra Gina. Har i mange år slitt med å finne passende jeans, men disse har jeg helt forelsket meg i. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Super-flex fra BikBok, en gave til alle kvinner :hjerte: De er RÅ. Vil tro de passer alle kropper, da de finnes med høyt og lavt liv.

De så ikke så veldig fine ut i rumpa. Er så kjedelig å alltid dekke til med lange topper. Drømmer om en skinnyjeans med høyt liv som er fin i rumpa. Gjerne med litt store skrå lommer. Nå har jeg bestilt bukser på Nelly fra Cheap monday og Dr. denim. Spent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer denne buksen fra bikbok en dame i størrelse 46/48?

Anonym poster: f9735b8d77cb184fff265e73fbe96396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer denne buksen fra bikbok en dame i størrelse 46/48?

Anonym poster: f9735b8d77cb184fff265e73fbe96396

Du kan jo prøve i L? Jeg er 40 og M passer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan jo prøve i L? Jeg er 40 og M passer meg.

Jeg var ca 42 når jeg kjøpte, og M passet meg da :) Nå er jeg nede i 40 og syns den begynner å bli vell stor :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ca 42 når jeg kjøpte, og M passet meg da :) Nå er jeg nede i 40 og syns den begynner å bli vell stor :/

Forskjellig kroppsbygning. :P

Det kommer jo helt ann på hvor mange tommer du er rundt livet. En normal 40 ligger vel på rundt 29-30" tror jeg?

Jeg har veldig store hofter (dobbelhofter som de kalles) og det er derfor jeg må ha M. S i bikbok sine bukser ligger på 26-28". Da er vel ikke du en 40?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere gått for billige bukser fra BikBok og GinaTricot, noe som funker greit. Størrelsene har i seg selv helt greie og fine, men stoffet var så utrolig ekkelt å ha på seg. Derfor har jeg i det siste gått for dyrere bukser, så alle buksene/jeans jeg eier nå er fra enten Levis eller Acne, noe jeg er utrolig fornøyd med. Levis sine bukser er så gode å ha på seg, og sitter som støpt på meg. De pleier ofte å være på salg på Carlings, forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellig kroppsbygning. :P

Det kommer jo helt ann på hvor mange tommer du er rundt livet. En normal 40 ligger vel på rundt 29-30" tror jeg?

Jeg har veldig store hofter (dobbelhofter som de kalles) og det er derfor jeg må ha M. S i bikbok sine bukser ligger på 26-28". Da er vel ikke du en 40?

Smale hofter, liten rumpe og store lår :( Nå fikk jeg meg selv til å høres ut som jeg har ekstremt rar kroppsbygning :fnise:

Endret av Lilleloet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...