Gå til innhold

Kjøpe Emmaljunga Edge Duo Combi på nett - umulig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må man fysisk på en butikk som forhandler dette merket?

Anonym poster: 3e44cf9bbefeaec0e089d1d834ba4efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ihvertfall ta kontakt med en fysisk butikk, samt hente den fysisk i butikken når den har kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var det jeg mistenkte.. Kjedelig når man bor 3-4 timer unna nærmeste forhandler.

Anonym poster: 3e44cf9bbefeaec0e089d1d834ba4efd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne nettbutikken er Emmaljungaforhandler, og sender rett hjem til deg i posten. Jeg kjøpte barnevogn derfra og er veldig fornøyd! :)

Da vi kjøpte vår Emmajunga Edge Duo fikk vi beskjed av forhandleren at Emmaljunga hadde høye krav til hvem som får forhandle den. De krever blant annet at selger skal gå igjennom vognen, se at alt fungerer som det skal og vise alle funksjonene, mens kunden er til stedet. Vi fikk vognen i gave og skulle derfor ikke betale den selv, og det var vanskelig å få til. Men det kan jo bare være den butikken vi kjøpte den i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi kjøpte vår Emmajunga Edge Duo fikk vi beskjed av forhandleren at Emmaljunga hadde høye krav til hvem som får forhandle den. De krever blant annet at selger skal gå igjennom vognen, se at alt fungerer som det skal og vise alle funksjonene, mens kunden er til stedet. Vi fikk vognen i gave og skulle derfor ikke betale den selv, og det var vanskelig å få til. Men det kan jo bare være den butikken vi kjøpte den i...

Denne nettbutikken har også fysisk butikk i Karlstad i Sverige, og er listet opp under godkjente forhandlere på Emmaljungas nettsider. Så jeg tror nok ikke det er noen fare :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne nettbutikken har også fysisk butikk i Karlstad i Sverige, og er listet opp under godkjente forhandlere på Emmaljungas nettsider. Så jeg tror nok ikke det er noen fare :)

Flott :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Jeg leste ikke på noen av beskrivelsene, men det tror jeg du har rett i! :sjokkert:

Jeg kjøpte Brio, bare husket at de hadde Emmaljunga også. Da er det nok som Snøfnugg og SmallTalk sier, man MÅ i fysisk butikk for å kjøpe Emmaljunga. Så rart, upraktisk for dem som ikke har noen butikker i nærheten :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hos flere butikker på nett at Emmaljunga vognene kun kan kjøpes i butikk. Dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...