Gå til innhold

Falsk positiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Testet idag og fikk svak strek, begge gangene jeg testet. Skal teste igjen imorgen tidlig. Er så glad/redd/stressa/lykkelig at jeg ikke får sove. Har hørt at man ikke kan få falsk positiv, stemmer dette? Er så redd for at det ikke er noe baby likevel...

Anonym poster: ad2abb0970e834905c7161096ef6872d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjelden man får falsk positiv, men det er lett å forveksle den svake linjen som oppstår når testen har tørket som en strek eller å tro at man ser en strek når man kun ser selve testlinjen som kunne vært farget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falsk positiv er egentlig ikke mulig.

Det skyldes som regel at produktfeil+misstolking av testen (tynne streker, halve streker). At man tolker fargestoff som trekker gjennom testen som positiv. At man har fått urin over maksmerket. At man får opp en skyggestrek (grå, uten farge). Eller at man leser av etter tidsfristen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clearblue er bra! :) Jeg dreiv å testa med One Step strimmeltest og fikk bare nesten usynlige streker. Testa med Clearblue som sa gravid! :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte Clear Blue idag og ja, er gravid. Kjenner jeg ikke er helt klar for å skrive det uten anonym bruker helt enda, litt lettere sjokkert. Har ikke hatt andre symptomer enn masse luft i magen...

Anonym poster: ad2abb0970e834905c7161096ef6872d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...