Gå til innhold

kan jeg bruke proteinpulver for å gå opp i vekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil opp i vekt,men trener ikke. Har gått ned mye etter p pille slutt så vil bare opp i vekt. Kan jeg drikke proteinpulver da?

Anonym poster: cd54434b83da6f4a6a8b2d074d7fab38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes måltiderstattere som er mer eller mindre likt proteinpulver bortsett fra sammensetning av næringsstoffer. Drikk heller slike vedsiden av det vanlige kostholdet.

Anonym poster: 1bb5b9b051ee5ba355c2c3d5ead5a3b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gainer ;)

Hvor får jeg kjøpt den i Norge?

Anonym poster: cd54434b83da6f4a6a8b2d074d7fab38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gå ut ifra at de har gainere både på gymgrossisten.no og på x-life.no, selv kjøper jeg bare proteinpulver/gainer og generelt kosttilskudd i Sverige. Ta en kikk på nettbutikkene, så finner du nok :) Anbefaler å kjøpe sjokoladesmak, de andre smakene er ofte ekstremt kunstige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gå ut ifra at de har gainere både på gymgrossisten.no og på x-life.no, selv kjøper jeg bare proteinpulver/gainer og generelt kosttilskudd i Sverige. Ta en kikk på nettbutikkene, så finner du nok :) Anbefaler å kjøpe sjokoladesmak, de andre smakene er ofte ekstremt kunstige.

hva med proteinfabrikken er de til å stole på? sverige drar jeg aldri til dessverre.

Anonym poster: cd54434b83da6f4a6a8b2d074d7fab38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva med proteinfabrikken er de til å stole på? sverige drar jeg aldri til dessverre.

Anonym poster: cd54434b83da6f4a6a8b2d074d7fab38

Jeg har hørt veldig mye negativt om PF. Ville valgt absolutt alle andre produsenter fremfor de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skulle gå opp i vekt (var sykelig undervektig), anbefalte legen min meg å spise nutrilett barer mellom måltidene. Da går du opp i vekt, fordi da får du i deg dobbelt opp med kalorier og energi. Jeg raste opp i vekt av dette, og stoppet da jeg nådde en vekt jeg følte meg komfortabel med.

Morer meg alltid veldig når folk spiser sånne barer mellom måltidene fordi de vil gå ned i vekt :laugh: Det er en grunn til at det heter måltidsERSTATTER

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg skulle gå opp i vekt (var sykelig undervektig), anbefalte legen min meg å spise nutrilett barer mellom måltidene. Da går du opp i vekt, fordi da får du i deg dobbelt opp med kalorier og energi. Jeg raste opp i vekt av dette, og stoppet da jeg nådde en vekt jeg følte meg komfortabel med.

Morer meg alltid veldig når folk spiser sånne barer mellom måltidene fordi de vil gå ned i vekt :laugh: Det er en grunn til at det heter måltidsERSTATTER

Er ikke de kjempe dyre da? Jeg bestilte gainer igår. Koster 400 kr for 4 kg. Mange skriver der at de har gått opp i vekt av denne. Uansett trodde også nutrilett var hvis man ville ned i vekt hehehe.

Jeg raste ned i vekt etter p pilleslutt. Veier nå 56 og er 170 høy føler meg veldig tynn. Spiser bedre nå enn hva jeg gjorde for 2 månder siden,men alle komenterer hvor tynn jeg har blitt. Vil opp til ca 65 da føler jeg meg vel. Vurderte også disse nutridrinks,men enn sånn koster 33 kr blir veldig dyrt i lengden.Ts

Anonym poster: cd54434b83da6f4a6a8b2d074d7fab38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke de kjempe dyre da? Jeg bestilte gainer igår. Koster 400 kr for 4 kg. Mange skriver der at de har gått opp i vekt av denne. Uansett trodde også nutrilett var hvis man ville ned i vekt hehehe.

Jeg raste ned i vekt etter p pilleslutt. Veier nå 56 og er 170 høy føler meg veldig tynn. Spiser bedre nå enn hva jeg gjorde for 2 månder siden,men alle komenterer hvor tynn jeg har blitt. Vil opp til ca 65 da føler jeg meg vel. Vurderte også disse nutridrinks,men enn sånn koster 33 kr blir veldig dyrt i lengden.Ts

Anonym poster: cd54434b83da6f4a6a8b2d074d7fab38

Hehe. Man går ned i vekt bare man bruker dem riktig ;)

Hva med å bestille Atkins-barer på www.iherb.com ? Der er de mye rimeligere og fungerer på samme måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den aller billigste løsning = H-melk. Drikk en L hver dag :)

Ellers kan du bytte lettrømme med seterrømme, mager vanilje kesam med vanilje yoghurt, olje med godt smør ol. Nøtter, avokado, kokosmasse, mørksjokolade er også energitett mat :)

Anonym poster: 9ef84589891f2a8b5697f8c6eb7112ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Man går ned i vekt bare man bruker dem riktig ;)

Hva med å bestille Atkins-barer på www.iherb.com ? Der er de mye rimeligere og fungerer på samme måten...

Atkinsbarene er mellom 150-250kcal for en bar. Hun kan like gjerne ta seg en neve nøtter, litt rosiner og mørksjokolade.

Lite logisk å spise mye slankemat for å gå opp i vekt, når en mye lettere og rimeligere bare kan spise energitett mat :)

Anonym poster: 9ef84589891f2a8b5697f8c6eb7112ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den aller billigste løsning = H-melk. Drikk en L hver dag :)

Ellers kan du bytte lettrømme med seterrømme, mager vanilje kesam med vanilje yoghurt, olje med godt smør ol. Nøtter, avokado, kokosmasse, mørksjokolade er også energitett mat :)

Anonym poster: 9ef84589891f2a8b5697f8c6eb7112ab

Jeg har ikke verdems største appetiitt nå pga magesekken har krympa siden jeg nesten ikke spiste noe for ca 2 månder siden. spiste 1 skive om dagen noen ganger ingenting. var ekstremt deprimert. nå spiser jeg bedre. H melk drikker jeg mye av. Prøver denne gainer nå og skal spise mye proteinrik mat.

Anonym poster: cd54434b83da6f4a6a8b2d074d7fab38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...